czwartek, 16 lipca 2015

"ANNABELLE MINERALS" | COSMETICS ESSENTIALS

Cześć Wszystkim!
Pamiętacie, jak jeszcze na starej wersji bloga obiecywałam Wam nie zapominać o urodowej sekcji i na tyle, na ile to możliwe rozwijać ją? Od dzisiaj zacznę wywiązywać się z tej obietnicy ;) Zapraszam do dalszej lektury, jestem pewna, że zadowoli ona przede wszystkim Panie, a w szczególności „kosmetykomaniaczki”.


Dla wielu z kobiet w makijażu liczy się delikatne i subtelne wykończenie, które mimo swojej lekkości wydobędzie wszystko, to co najpiękniejsze. „Naturalne piękno i zdrowa cera” to jedno z wielu haseł reklamowych firmy „Annabelle Minerals” (strona internetowa-LINK), ale to właśnie też to, co liczy się najbardziej i przy okazji brzmi bardzo obiecująco. Jako, że miałam okazję przetestować kilka produktów tej firmy, mogę Wam potwierdzić, iż wyżej wymienione słowa nie są jedynie obietnicą, a gwarancją.
Kosmetyki mineralne stały się moją miłością już po pierwszej aplikacji! Idealnie stapiają się ze skórą i są niezwykle komfortowe w noszeniu – w ciągu dnia dosłownie zapominamy o tym, że mamy „coś” na twarzy. Ponadto ich pigmentacja i poziom krycia są zaskakującą dobre! Do ich dodatkowych atutów należą również: zawartość ochrony UVA i UVB, brak testów przeprowadzanych na zwierzętach i 100% naturalny skład. Czego chcieć więcej? :) 


Warto wspomnieć o tym, że jeszcze nigdy wcześniej nie miałam styczności z tzw. „minerałami” - dopiero firma „Annabelle Minerals” to zmieniła :)) 
Produkty od których postanowiłam zacząć swoją przygodę i na które się zdecydowałam to: 

  • Matujący podkład w odcieniu Golden Fair - znajdziecie go TUTAJ
  • Wzornik korektorów, na który składają się trzy kolory (Light, Medium i Dark) - TU;
  • Róż w naturalnym odcieniu Nude - kupicie go TUTAJ;
  • Pędzel typu "Flat Top" oraz pędzel do różu - TU i TU;

Jak same już widzicie firma dba o to, by rzeczy cieszyły oko. Sypkie produkty zapakowane są w praktyczne, wytrzymałe i stylowe słoiczki. Natomiast pędzle kuszą swoją lakierowaną powłoką i srebrnym okuciem.


Mineralny podkład matujący to strzał w dziesiątkę! Sprawdzi się zarówno przy cerach normalnych, jak i tych bardziej problematycznych. Wbrew pozorom zapewnia nam bardzo dobre krycie, które w miarę potrzeb możemy dodatkowo stopniować, nie bojąc się uzyskania nienaturalnego efektu. Świetnie radzi sobie z wyrównaniem kolorytu. Nałożony na wcześniej nakremowaną skórę sprawia wrażenie jej jedwabistego wygładzenia i wyrównania. Byście mogły wyobrazić sobie, jak fantastyczny jest to produkt dodam, że możemy go porównać do kamuflażu zawartego w sypkim pudrze :)) Jego jedyną wadą, która rzuciła mi się w oczy jest słaby poziom matowienia. W przypadku mojej cery pudrowy efekt utrzymywał się jedynie przez kilka godzin – jednak może być to kwestia braku pudru, który utrwaliłby makijaż (aktualnie firma wprowadza takowe do stałej sprzedaży!). 


Kolejnym produktem są korektory – z racji, iż dobór odcienia wydawał się być wyjątkowo trudny postanowiłam na początek zdecydować się na zakup wzornika. Najlepszym dla mnie kolorem okazał się być ten pośredni (Medium) ;) Na samym wstępie muszę przyznać, że są to jedne z lepszych korektorów jakie dotychczas miałam okazje używać. Już niewielka ich ilość nałożona na pędzelek pozwala zakryć spore zasinienia. Dodatkowo nie ważą się one i nie zmieniają swojej barwy na skórze w ciągu dnia. Moim zdaniem nie można mieć im, nic do zarzucenia!


Mineralny róż z „Annabelle Minerals” o wspaniałym odcieniu Nude, to wielkie zaskoczenie. Dzięki swojej kremowej konsystencji zapewnia efekt trwałego rumieńca. Na policzku prezentuje się bardzo naturalnie, pod warunkiem, że będziemy uważać i nakładając nie przesadzimy z jego ilością – o co wcale nie trudno. Sądzę, że przypadnie on do gustu w szczególności dziewczynom preferującym matowe wykończenie wizażu, ponieważ właśnie tak prezentuje się na cerze :) 


Na sam koniec przedstawię Wam dwa niezastąpione pędzle. Flat top służący do nakładania podkładu oraz ścięty pędzel, którym należy aplikować róż, bądź bronzer. Oba są bardzo mocno zbite i wykonane z miękkiego, syntetycznego oraz sprężystego włosia. Dzięki dosyć grubym rączką bardzo dobrze leżą w dłoni – tak więc ich użytkowanie jest czystą przyjemnością! Idealnie rozprowadzają po skórze kosmetyk, nie tworząc niechcianych plam. Ich obsługa jest bardzo prosta, wygodna i przyjemna. Mogę śmiało polecić je osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z makijażem i poszukują sprawdzonych „aplikatorów”.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Myślę, że bez wyrzutów sumienia śmiało mogę Wam zarekomendować firmę Annabelle Minerals - w końcu to, iż polubiłam kosmetyki naturalne i teraz chętnie po nie sięgam jest właśnie jej zasługą :)

Mam nadzieję, że mój wpis dla wielu z Was okazał się być przydatny. W razie dodatkowych pytań pamiętajcie, że zawsze chętnie odpowiem w komentarzach!
Jestem bardzo ciekawa czy już wcześniej miałyście styczność z mineralnymi kosmetykami i firmą „Annabelle Minerals” – koniecznie napiszcie, czy podzielacie moją opinię! Jeżeli nie, zawsze możecie napisać, jak podchodzicie do tego typu kosmetyków ;) 

54 komentarze :

  1. Bardzo ciekawią mnie ich produkty. Muszę sobie zamówić jakiś w końcu, bo zbieram się do tego już długi czas, a na lato taki lekki podkład będzie jak znalazł :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Mineralne kosmetyki są świetną ideą na upalne dni, kiedy to cera musi oddychać :)
      Pozdrawiam ciepło Marto! :*

      Usuń
  2. ja też jeszcze nie używałam produktów mineralnych, ale chętnie bym się skusiła, wszyscy polecają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się skuś, naprawdę warto! :))

      Usuń
  3. Fajna recenzja, znam tą firmę - dostałam kiedyś od nich mnóstwo próbek, i nadal mam kilka słoiczków :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pędzelki ♥. lubię produkty mineralne :)

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna korci mnie kupic cos z tej firmy, a jeszcze sie do tego nie zabralam... ;)
    co powiesz na wspolna obserwacje ? :)
    buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie ich produkty,a szczególnie ten mineralny podkład matujący ^_^
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam ich wczesniej;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra i ciekawa recenzja! Koniecznie zajrzę na stronę firmy ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam firmy, ale chetnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomocna recenzja! Chętnie skuszę się na taki podkład, ponieważ mam problemy ze świecącą skórą :-)
    Czy nasz może jakiś rabat na zakupy w sklepie Annabele? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dysponuję żadnym rabatem. Polecam zajrzeć na stronę firmy oraz ich fanpage, jeżeli będą organizowali jakieś promocje na pewno poinformują o nich swoich klientów ;))

      Usuń
    2. Aa, w takim razie przepraszam :-)
      Mam jeszcze pytanie odnośnie pudru. Czy myślisz że przy tłustej cerze warto dodatkowo go dokupić?

      Usuń
    3. Oczywiście, że tak! Dzięki niemu na twarzy dłużej utrzyma się matowy efekt :) W przyszłości najprawdopodobniej sama pokuszę się o jego zakup ;))

      Usuń
  11. Minerały - ja także nie miałam jeszcze z nimi styczności :) Zestaw zapowiada się ciekawie a dodatkowo wizualnie cieszy oko :) Miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle tylko, że już po testowaniu - więc nawet nie mogę podziękować ;) We wpisie dzielę się recenzjami na temat poszczególnych produktów - na przyszłość polecam chociażby pobieżnie czytać wpisy ;))

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej polecam ich "poznanie" na własnej skórze! :)

      Usuń
  13. Bardzo podobaja mi się te pędzle :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tej firmy wcześniej ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny blog! Będę zaglądać częściej, obserwuję!

    Zapraszam do obserwacji i polubienia fanpage na facebooku. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy tylko wykończę zapasy tradycyjnych kosmetyków wypróbuję te :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pędzelki wyglądają uroczo :) muszę kiedyś poznać się z produktami mineralnymi, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anabelle Minerals -podklad + roz + pedel flat top są ze mną od dwoch lat i jestem bardzo zadowolona. poddklad wlasnie matujacy swietnie stapia sie z moja skora i nie meczy jej, jest idealny na upaly. choc czasem mam go juz dosc - kupuje jakis plynny, po czym szybko wracam do anabelle haha

    natomiast nie polubilam sie z podkladem rozswietlajacym tej firmy.

    pozdrawiam
    Humora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wraz z czasem zauważyłam, że na co dzień, gdy nie wykonuję tzw. "pełnego makijażu" chętniej sięgam po produkty "Annabelle Minerals", niż te zwykłe drogeryjne - coś w tym jest :D

      Usuń
  19. Pędzelki wyglądają na dobrej jakości :)
    Zapraszam!
    <a href='http://gabrielle-fashion.blogspot.com/">Gabrielle->Klik!</a>

    OdpowiedzUsuń
  20. It looks realy good and great quality! Cute brushes!

    Of course we can follow each other. I am following you now, your turn.
    Kisses
    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja obecnie poluje na tego typu kosmetyki ponieważ słyszałam o nich wiele dobrego i chciałabym je wypróbować dlatego z chęcią przyjrzę się tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. great review <3
    i'm really like your blog :)

    i already follow your lovely blog :) follow back? :D

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej zainteresowały mnie pędzelki - wyglądają na bardzo dobrze wykonane. =)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię minerały tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam jeszcze tej firmy , ale dzięki twojemu postowi bardziej się nią zainteresuję :)
    zapraszam do siebie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Que chulooo me encantaaa
    besos de susana de piñadelys
    http://pinadelys.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  27. I haven't heard from this brand before but it looks really interesting.
    Would you like to follow each other on GFC and bloglovin? Just let me know when you're following and I'll follow you right back.
    Have a wonderful weekend,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  28. Flat top wydaje się super, zastanawiam się nad zakupem, bo takiego pędzla mi w zestawie wciąż brakuje! ;)

    Obserwuję i jeżeli chcesz to wpadaj do mnie ;)
    teyzz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie ma się nad czym zastanawiać :) Możesz go śmiało brać!

      Usuń
  29. mają bardzo ciekawe produkty, wcześniej nie znałam tej firmy... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej firmy, ale wydaje się całkiem dobra :) Ciekawa recenzja!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  31. Pretty post!



    http://kissthestarsblog.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam ich kosmetyki i bardzo lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki Annabelle Minerals kuszą mnie już od dłuższego czasu. Z pewnością niedługo pojawią się u mnie w kosmetyczce.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Great review! Your blog is lovely! Just followed! :)
    ~Moll

    www.mollymac13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy w sumie nie miałam mineralnych kosmetyków : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się kiedyś na nie zdecydować, bo to co można o nich przeczytać jest w 100% prawdą ;)

      Usuń
  36. Od dawna mam chrapkę na mineralne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **