środa, 29 lipca 2015

CITY SET | BLACK&WHITE OOTD

Cześć, witajcie!
W końcu, gdy pogoda po kilku nieprzyjemnych dniach się w miarę ustabilizowała mogłam wykorzystać tę okazję i wybrać się na zdjęcia – nawet nie wiecie ile mi to przyniosło szczęścia i radości. Wydaję mi się, że w życiu każdej dziewczyny, która posiada bloga choć raz na jakiś czas występuje syndrom: „pozytywnej obowiązkowości”. Krótko tłumacząc to uczucie usilnej chęci dodania nowego wpisu, na przekór przeciwnościom. Mnie towarzyszy on ostatnio bez przerwy, zaś moment w którym publikuję na swojej stronie nowy tekst i zdjęcia przysparza mnie o wielki uśmiech na twarzy :)
Przed opisaniem w kilku słowach tego, co dla Was dziś przygotowałam chciałam też napomnieć, iż oprócz ewidentnego świra na punkcie blogosfery mam też obsesję na punkcie spotkań ze znajomymi. Może nie jestem idealną duszą towarzystwa i mam swoje wady (bądźmy szczerzy – każdy je posiada!), to uwielbiam spacerować i rozmawiać z bliskimi memu sercu osobami. Co może przynieść więcej endorfin i zadowolenia niż wspólny wypad z przyjaciółką na miasto i wykonanie sesji zdjęciowej? Oczywiście, że nic! :D Chociażby z tego powodu powinniśmy wstawać każdego dnia ciesząc się i doceniając to, jak wspaniałe osoby nas otaczają! Okłamałabym Was pisząc, że nie mam szczęścia do tego jakich ludzi spotykam na swojej drodze, bo tak po prostu nie jest – więc mogę chyba uznać, że jestem farciarą, przynajmniej w tej jednej kwestii :)
Dzisiejsze zestawienie dedykuję wszystkim osobom, które czują, iż miasto jest ich żywiołem i uwielbiają w nim przebywać. Proste połączenie klasycznej bieli i czerni jest idealnym rozwiązaniem na miejski set. Jeżeli zaś chcemy uniknąć monotonnego i przytłaczającego efektu tych dwóch kolorów, zróbmy coś na przekór! Zestawmy je w odwrotny sposób, niż jest to przez wielu przedstawiane i zapamiętane – góra czarna, dół biały ;) I z biało-czarnego, robi się czarno-biały. Co Wy na to?


W prostych zestawieniach to właśnie dodatki mają spore znaczenie, pamiętajcie o tym!
Ja postawiłam na złoty wisiorek, który pokazywałam Wam w poprzednim wpisie. Kupicie go TUTAJ.


U góry pisałam Wam o tym, jak ważną rolę w moim życiu odgrywają ludzie – w szczególności rodzina i przyjaciele. Nie byłabym więc sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami zdjęciem z Julią! Moją najlepszą przyjaciółką – fantastyczne jest to, jak prędko znalazłyśmy ze sobą wspólny język i jak wiele nas połączyło. Rozumiemy się bez słów!

 zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - LovelyWholesale.com
spodnie - TUTAJ-LINK (dziękuję za każde kliknięcie!)
naszyjnik - Born Pretty Store
buty - CANNA 

78 komentarzy :

  1. też ostatnio stawiam na czarno - białe zestawy!;)

    PS. Jeśli masz chwile czasu poklikaj proszę w linki w poście, ja kliknęłam w Twój;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością to zrobię, dziękuję! :*

      Usuń
  2. Genialne spodnie!
    To prawda, ja czasem też tak mam, że mam silną potrzebę dodania posta, a tu albo burze z piorunami albo brak fotografa pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - moje problemy ograniczają się do dwóch, tych samych sekwencji co Twoje ;)

      Usuń
  3. Wspaniały outfit!

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klasyczne połączenia czerni z bielą. Piękno tkwi w prostocie. :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. czym robisz zdj na bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonuję Nikonem D3200 z kitowym obiektywem Nikkor 18-105mm :)

      Usuń
  6. Podobają mi się "podarte" spodnie, ale nigdzie nie mogę dorwać odpowiednich dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to kwestia przyzwyczajenia? :)

      Usuń
  7. swietne spodnie klikniete!
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna, masz niespotykaną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile mi wiadomo reklamowanie tego typu stron w internecie jest zakazane - także radzę uważać ;)

      Usuń
  10. Co za pięknotka!! :-) Cudownie wyglądasz, super buciki :-)) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/07/lipcowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten zestaw, mnie, jak zwykle, zaciekawiły buty :D

    Humora

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie! Lubie takie stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma nic lepszego niż posiadania prawdziwych przyjaciół,każdy tego potrzebuje nawet jeśli temu zaprzecza. Slicznie wyglądasz,sandałki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, jak zawsze! Nie wiem jakim sposobem to się dzieje, ale co byś nie założyła zawsze dobrze w tym wyglądasz! :) Ja mam zupełnie na odwrót... hehe :D
    Ślicznie wyglądacie z Julią ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością tak nie jest - czasem niepotrzebnie widzimy to czego tak naprawdę nie ma :)
      Martynko, dziękuję Ci bardzo w imieniu swoim i Julii ♥
      Pozdrawiam, buziaki!

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ach... to Ty jesteś kochana - dziękuję za taki komplement! :*

      Usuń
  16. super są te spodnie:) niestety nie mam jeszcze białych:/
    jesteś przeurocza:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sobie kup - są świetne na wiele okazji! Dziękuję za odwiedziny! :*

      Usuń
  17. fajnie wyglądasz w tych butkach:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze zazdroszczę, że masz takie szczęście do ludzi! Pielęgnuj tą przyjaźń!
    Co do zestawu, bardzo fajna odmiana, niby wciąż to samo, a jednak coś innego. Najbardziej spodobały mi się Twoje sandałki, są śliczne. Pozdrawiam, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będę pielęgnować! :D
      Bardzo się cieszę, że zestawienie przypadło Ci do gustu - również pozdrawiam :))

      Usuń
  19. Ja te uwielbiam spotkania ze znajomymi. ;)
    Świetna stylizacja. :)

    http://aniese-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sesja i super wyglądasz :) Też uwielbiam zdjęcia na łonie natury i spotykania z e znajomymi a uczucie "pozytywnej obowiązkowości " jest mi doskonale znane :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, ja też czuję się spełniona po udanej sesji. :)
    Cudowny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  23. super stylizacja i również klikłam w link : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza stylizacja pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne z Was laski <3 :D! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi to czytać - zaś Julii z pewnością przekażę komplement :*

      Usuń
  26. Ten syndrom poytywnej obowiazkowości - oj, miewam miewam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. prosto i stylowo ;)
    szyman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny pościk :) Bardzo ładnie wyglądasz, jesteś prześliczna.
    Śliczny outfit. Szczególnie podobają mi się spodnie, moim zdaniem są extra.
    To bardzo dobrze że tak ważną rolę w Twoim życiu odgrywają inni :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Obserwujemy? Jeśli tak to zacznij i napisz u mnie :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. A no i oczywiście kliknęłam w Twój link :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliknięcie, w ramach rewanżu z chęcią się odwdzięczę :)

      Usuń
  30. Te spodnie są absolutnie fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz pięknie, zestaw bardzo prosty, ale z klasą :) I łańcuszek piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super outfit, wszystko do siebie idealnie pasuje, bardzo mi się podoba :)

    Nowy post na moim blogu, zapraszam serdecznie! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja! Nic dodać, nic ująć ;)
    Spodnie bardzo mi się podobają, tak samo jak naszyjnik.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześlicznie wyglądasz!
    Bardzo fajnie skomponowany look. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen.

    OdpowiedzUsuń
  35. aaaale masz figurę, o nieee, znowu odzywają się moje kompleksy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jednak proszę Cię, nie mów tak! Nie lubię, gdy ktoś ma kompleksy, tym bardziej przeze mnie - naprawdę nie ma do tego żadnych podstaw! :D

      Usuń
  36. Genialne spodnie i stylowy zestaw! Ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Baaardzo podoba mi się Twój naszyjnik, taki skromny a piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja, spodnie są świetne :) Poklikane :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz rację, bo ale prowadzić bloga skrupulatnie i systematycznie się do tego przykładać, albo wcale- ja np nie lubię robić czegoś na pół gwizdka :P

    świetne portaski- sama uwilebiam takie podarciuchy <3
    super wyglądasz kochana!

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, "porządnie albo wcale" - dodatkowo w blogosferze jest to również niekwestionowany klucz do sukcesu :)
      Moja miłość do "obdartej mody" również rośnie w siłę! :D

      Usuń
  40. Bardzo prosta stylizacja idealna na dzień w mieście, gdyby tak jeszcze zmienić buty na trampki, to cały dzień można tak szaleć ;D Ale to tam zależy od osoby. Jeśli lubisz obcasy, czemu ich nie nosić?
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, wszystko według własnych upodobań i potrzeb :) Swoją drogą po części rozszyfrowałaś mnie - wysokie buty do zdjęć, płaskie do latania po mieście. Wbrew pozorom w głównej mierze stawiam przede wszystkim na wygodę, w szczególności w miejskich stylizacjach ;))

      Usuń
  41. Nie ma to jak bratnia dusza u boku, na dobre i na złe :) Śliczne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **