niedziela, 12 lipca 2015

IT'S NEW TIME! | IT'S NEW ERA!

Witajcie moi Kochani!
Z samego początku chciałam podziękować wszystkim moim Czytelnikom, którzy z utęsknieniem czekali na nowe wpisy i wysyłali do mnie wiele motywujących wiadomości – jesteście niezastąpieni! Nie myślcie, że o Was zapomniałam, bo jak bym mogła zapomnieć o czymś, co aktualnie jest również częścią mnie, czyli moim blogu! Uwierzcie mi, że jest to naprawdę niemożliwe! :D
Dzisiaj powracam do Was z wielkim zapałem do działania, setkami pomysłów oraz pozytywną energią. Jak już zauważyliście wiele się zmieniło. Każdemu z nas w życiu są potrzebne zmiany. I ja postanowiłam się na takowe zdecydować, zmieniając kilka rzeczy w moim osobistym miejscu w sieci. Zaś te wszystkie przekształcenia dzieją się nie bez powodu, bo przez jedno ważne dla mnie wydarzenie. Mianowicie w końcu udało mi się spełnić jedno z moich największych marzeń! Jak część z Was się pewnie domyśla, było to zakupienie nowego, lepszego sprzętu fotograficznego – lustrzanki, czyli niezbędnika każdej blogerki! Dzięki temu teraz będę mogła tak, jak kiedyś dzielić się z Wami moimi stylizacjami i urywkami z życia, w jeszcze lepszej jakości. Kto prócz mnie, nie może się już tego doczekać? ;)
Na sam koniec wspomnę też o ogromnym przełomie w strukturze bloga. Usunęłam wszystkie z opublikowanych dotychczas wpisów, by z zupełnie czystą kartą rozpocząć nową przygodę. Przez ostatnie miesiące nauka nie pozwalała mi być z Wami często, dlatego też chciałam pożegnać te czasy, oczyszczając całe archiwum. Ale, ale! Nie ma się o co martwić, już wkrótce zasypię Was przełomową ilością nowych postów! Tym razem nie mam już zamiaru znikać na dłuższe okresy czasu, chcę i będę z Wami przez cały czas :)) Przecież zaczynamy NOWY CZAS, NOWĄ ERĘ! Kto jest jej gotów i kto jest jej ciekaw? :D 


sukienka - LINK-TUTAJ (będzie mi miło, jeśli klikniesz)
torebka - no name
buty - New Look via Zalando
biżuteria - AVON

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na sam koniec kilka podziękowań, bez których nie mogłoby się obyć:
Po pierwsze dziękuję wszystkim osobom, które są ze mną i przebrnęły przez cały ten post – mam nadzieję, że nie zawiodę Was i zostaniecie ze mną na dobre!
Po drugie niezwykle mocno dziękuję mojej niezastąpionej Mamie! To dzięki Tobie mogę dalej się realizować w swojej pasji, ponieważ to Ty znałaś moje marzenie o Nikonie i to właśnie dzięki Tobie stałam się jego szczęśliwą posiadaczką! Wspaniale, że Cię mam! :*
Po trzecie serdecznie dziękuję dziewczynie, która pomogła mi po raz drugi wystartować i przyczyniła się do zmian na moim blogu!  Magdaleno, jesteś niezwykła i nie wiem jakimi słowami mogę określić to, jak bardzo jestem Ci wdzięczna – nowy design mojego bloga jest nieziemski i nie wiem, co bym zrobiła gdyby nie Twoja pomocna dłoń :) Dziękuję również kilku moim Czytelnikom  – którzy cały czas wyczekiwali na nowości, słodzili mi w komentarzach i motywowali do działania. Genialnie, że jesteście, dziękuję Wam za to, na myśl o Was od razu chcę mi się blogować! :*

Tym sposobem dobrnęliśmy do „The End’u” (oczywiście niecałkowitego, a jedynie tego wpisu!). 
Trzymajcie się, do zobaczenia w kolejnym poście! :D

74 komentarze :

  1. Piekny look!! swietne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hura! Stylstynka wróciła :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. czym robisz zdje na bloga jak moge wiedziec ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że możesz wiedzieć :) Zdjęcia wykonuję Nikonem D3200 z kitowym (18-105 mm) obiektywem.

      Usuń
  4. powodzenia w postanowieniach liczę na kolejne posty!!! Pozdrawiam Kasia
    Mineralny Świat Kasi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, z pewnością się nie przeliczysz - materiały do kolejnych postów czekają już w kolejce ;D

      Usuń
  5. Jak dla mnie to zapowiada się genialnie :) Widzę już pierwszy "nowy" post i bardzo mi się podoba. To też miłe z Twojej strony, że wspomniałaś o wszystkich osobach, które Cię wspierają i pomagają motywować do pisania bloga :) Co do stylizacji to jest cudna! Krój sukienki idealnie podkreśla Twoją figurę <3 Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać tak miłe słowa, jak te Twoje to dla mnie najlepszy z możliwych końców dzisiejszego dnia! :*
      Po takich komplementach jestem tak szczęśliwa, że na dobrą sprawę nie wiem nawet, jak odpowiadać. Z tego też powodu ograniczę się do zwykłego, ale wdzięcznego "dziękuję"! ♥ :D

      Usuń
  6. Każdemu potrzebne są w życiu jakieś zmiany :)
    Kupno nowej lustrzanki to świetna sprawa!

    Zapraszam do mnie ;)
    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj ponownie w blogosferze, z nową energią i pomysłami na pewno nas zaskoczysz :)
    pięknie wyglądasz w bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna sukienka! pięknie wyglądasz:) przy okazji podoba mi się Twoje zdjęcie pod "o mnie", możesz mi powiedzieć gdzie kupiłaś te spodnie?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błyszczące, a'la skórzane legginsy ze sklepu "Gatta" :)

      Usuń
  9. Piękna sukienka! Świetnie, że wracasz!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. pamiętam tę euforię gdy pierwszy raz robiłam zdjęcia lustrzanką... niezastąpione wspomnienia :D
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że usunęłaś archiwum. :/
    Świetna sukienka!
    Gratuluje nowego nabytku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo się nad tym zastanawiałam, ale doszłam do wniosku, iż to będzie najlepsze rozwiązanie i osobiście nie żałuję :))

      Usuń
  12. Sukienka jest rewelacyjna :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Hello from Spain: I really like your dress. You are very glamorous.We keep in touch...

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniale mieć taką mamę i spotkać tylu super ludzi na swojej drodze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszę, że wróciłaś, wyglądasz pięknie - sukienka jest cudowna!! I czekam z niecierpliwością na więcej :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja figura świetnie prezentuje się w tej sukience ;) Wyglądasz uroczo :)
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna sukienka, a Ty przecudnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Zaskoczyłaś mnie, ale nie tylko swoim powrotem ale również swoją zmianą! Moim zdaniem zupełnie inna Justyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie duże zaskoczenie, nie powiedziałabym, że się zmieniłam ;)

      Usuń
  19. Świetna sukienka, wyglądasz zjawiskowo :)
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Bardzo ładna sukienka :) Lustrzanka faktycznie jest niezbędnikiem w blogowaniu. Sama ostatnio miałam okazję się o tym przekonać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma za co :* fajnie, że jesteś!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście kochana dawno Cię z nami nie było, trochę czasu minęło od ostatniego wpisu, ale wiadomo, są w życiu rzeczy ważne i ważniejsze...
    Najważniejsze, że wróciłaś znowymi pomysłami i energią :) W pięknym stylu zresztą... sukienka jest fantastyczna! meeeega wdzięcznie i uroczo w niej wyglądasz :)

    klik: 24,33$

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie jak zawsze!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna sukienka
    PS nie wiem, czy usunęłabym wszystkie dotychczasowe posty... podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem takie radykalne wybory i decyzje są niezbędne! ;) Rozumiem jednak zdumienie niektórych osób ;)

      Usuń
  25. ładna sukienka :)
    zapraszam ddeity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ładna sukienka i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie też lustrzanka była i jest spełnieniem największego marzenia :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz oryginalną urodę:) PIĘKNA :* a sukienka jest boska :))
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz świetną figurę! Sukienka rewelacyjna :)

    Życzę miłego dnia !
    Zapraszam na www.izabielaa.blogspot.com
    IZABIELAA
    Blog o modzie, fryzury, makijaż, inspiracje i DIY czyli zrób to sam.
    izabielaa.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz przepięknie w tej sukience! Uwielbiam takie rozkloszowane sukienki bo bardzo ładnie podkreślają talię i nogi.
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz piękną urodę, pasują do Ciebie takie kobiece stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna sukienka :) Link kliknięty :)
    Będzie mi miło jak też u mnie poklikasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjne zdjęcia :) Ślicznie wyglądasz :)
    Zapraszam również do moich obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękna sukienka <3 świetnie w niej wyglądasz ;)
    + dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Boże, wyglądasz jak księżniczka jeszcze cała ta stylizacja - super. Masz rysy twarzy jak Coco Chanel...
    Zazdroszczę.

    Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com - a u mnie KONKURS
    Pozdrawiam, Ada :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju! Dziękuję Ci bardzo, tego jeszcze od nikogo nie usłyszałam - to jeden z piękniejszych komplementów! ♥ :D
      Pozdrawiam, buziaki! :*

      Usuń
  37. ślicznie wyglądasz, sukienka jest przepiękna <3!!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna sukienka, w bieli Ci do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz uroczo w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mogę się doczekać kolejnych postów! Bardzo się cieszę, że wróciłaś ;3
    Piękne zdjęcia i stylizacja.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  41. sliczna sukienka! klikniete :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/jak-sie-opalac.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna sukienka;)
    Powodzenia na nowym etapie/erze:):)

    OdpowiedzUsuń
  43. Droga Justynko, ale się cieszę, że znów jesteś! :D
    Z wielką niecierpliwością czekam na kolejny post i nowe zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kiedy można spodziewać się kolejnego wpisu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dziś, chwila cierpliwości i będzie! :D

      Usuń
  45. Sukienka jest piękna! :) Wyglądasz w niej rewelacyjnie ;) Torebka też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna, dziewczęca stylizacja ;) urzekły mnie buty, sukienka urocza

    OdpowiedzUsuń
  47. piękna sukienka - świetnie w niej wyglądasz!!!

    pozdrawiam
    Humora

    OdpowiedzUsuń
  48. Tak się cieszę, ze wróciłaś, już się bałam, że odeszłaś na dobre! Czekam na masę nowych wpisów szczególnie chętnie zobaczę jak spisuje się nowy sprzęt ! :)
    Sukienka jest cudowna, idealnie do ciebie pasuje, biel to zdecydowanie Twój kolor ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! ♥
      Mam nadzieję, że uda mi się Ciebie zaskoczyć jeszcze wielokrotnie :D

      Usuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **