niedziela, 26 lipca 2015

NEW IN #1 | JEWELLERY

Dzisiaj pierwszy post z serii „NEW IN” – wprowadzenie tego ciągu ma na celu urozmaicać całokształt bloga oraz pokazywać to, co ostatnio przybyło do mojej szeroko pojętej garderoby. Myślę, że to całkiem niezły pomysł, jednak z racji, że Wasze zdanie jest dla mnie bardzo ważne proszę, byście podzielili się ze mną swoją opinią w komentarzu :)


Muszę przyznać, że mimo, iż jestem minimalistką, okrojoną we wszelkich kwestiach, jako kobieta jestem też niemałą fanką biżuterii. Ostatnio najbardziej w oko wpadają mi wszelkie „bogate” naszyjniki. Okazałość, błysk i zdobienie – to cechy, które koniecznie musi spełniać wisior na który zwrócę uwagę.


Tego typu wykwintne kolie są świetnym rozwiązaniem dla osób takich jak ja, czyli chcących uatrakcyjnić zwyczajną stylizację jednym, ekskluzywnym elementem. Ich urok tkwi nie tylko w dekoracji jakiej nadają, ale także wielofunkcyjności – pasują one zarówno do codziennych zestawów, jak również tych okazjonalnych.


Ten przepiękny naszyjnik zdobył sobie już wielu fanów. Ja pokochałam go w chwili, gdy pierwszy raz ujrzałam, jak niebanalnie prezentuje się na szyi. Dzięki połączeniu kolorystycznemu fantastycznie komponuje się z każdą barwą.


Widoczne z daleka złoto i perełki – czy jest coś wspanialszego? Sądzę, że tego typu prostą kolię powinna posiadać każda z nas. To naszyjnik idealnie pasujący do klasycznych stylizacji – mała czarna od razu nabiera innego wyrazu.


Kolejną strojną biżuterią jest złoty łańcuszek i ciekawe kryształki układające się na kształt kwiatów. Coś wspaniałego! 


Jeżeli nie jesteście jednak przekonane do sporych rozmiarów naszyjników i nie przepadacie za nimi – jest dla Was inne, równie efektowne rozwiązanie. Delikatne połączenie trzech łańcuszków o różnej długości nie dosyć, że jest bardzo subtelne, fantastycznie sprawdza się przy wszelkiego rodzaju dekoltach. Gwarantuję Wam, iż jeśli raz założycie tego typu „mini-kolię”, ciężko będzie Wam się z nią następnie rozstać.

54 komentarze :

  1. 2i3 podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perełkowa kolia i ostatni łańcuszek najbardziej przypadły mi do gustu :)
    U mnie dziś także post z serii New In, zapraszam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie, z chęcią wpadnę! :D

      Usuń
  3. Widzę, że w kwestii biżuterii mamy taki sam gust :D Cudowne są te Twoje nowości!
    Justynko, a jak z jakością tych naszyjników? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, owej biżuterii nie posiadam długo, więc trudno jest mi się wypowiadać - jednak mam też inne produkty z firmy "Born Pretty Store" i są naprawdę solidnego wykonania. Osobiście do tej pory się jeszcze nigdy nie zawiodłam :)

      Usuń
  4. Świetny pomysł na nową serię.
    Biżuteria jest śliczna.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mój pomysł przypadł Ci do gustu! :)

      Usuń
  5. złoto i perełki wygląda zjawiskowo -zdecydowanie jest to moj faworyt. chyba zaglądne do tego sklepu :)

    pozdrawiam
    Humora

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne naszyjniki. Sama ostatnio mam faze na duze wisory!:) pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypadł mi do gustu ostatni naszyjnik :)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna biżuteria. Chyba nawet nie wiem, który naszyjnik najlepszy! :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taką biżuterię, świetnie wygląda z prostymi sukienkami

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie noszę takiej dużej biżuterii, ale lubię podziwiać u innych.

    OdpowiedzUsuń
  11. ostani spodobał mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny ten 3 ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy i ostatni naszyjnik najlepszy! Takie małe i drobne jednak wygrywają :)
    pozdrawiam
    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie naszyjniki są przepiękne, z chęcią sama bym takie przygarnęła codziennie, są rewelacyjne a ja jestem fanką takiej biżuterii :)
    Pozdrawiam !

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Same perełki- jak na prawdziwą kobietę - srokę przystało, uwielbiam takie błyskotki <3
    ten z perełkami najbardziej przypadł mi do gustu, jakiś czemu tem gdy zamykało się u nas w galerii Centro, udało mi się upolować taki za nie całe 3 złocisze :P hehe

    Dzięki kochana :*
    Nie tylko Twoje zainteresowanie wzbudziła,,, :) hehehe

    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to farciara z Ciebie! :D
      Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam! :*

      Usuń
  16. Jeejku jakie cudenka!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne naszyjniki! Szczególnie podoba mi się zestaw pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne naszyjniki, zwłaszcza złoto-perełkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj sama nie wiem, który ładniejszy...może jeden z nich sobie tez kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy po prawej stronie fajny:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądają takie naszyjniki, ale sama wolę delikatne i dyskretne.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam tego typu biżuterię. piękna!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  23. piękności! Ach ach chcę wszystkie:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna biżuteria. Szczególnie moje serce podbiła kolia z perełek, cudowna jest! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne cudeńka :) mi najbardziej się podoba ten złoty z tymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałaś to wszystko w ramach współpracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ma to jakieś większe znaczenie? ;)

      Usuń
  27. Wow ale cudeńka <3 Super post :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten w kolorze starego złota z kryształkami jest przepiękny! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie też ostatni jest najlepszy. Widzę, jak uśmiecha się do mnie haha :)
    www.odrobina-ciepla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna jest ta biżu! Sama mam błyskotki z Born Pretty Store i jestem z nich zadowolona, ale na jeden/dwa razy, gdyż bardzo szybko się niszczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już pewną pulę biżuterii tej marki i muszę przyznać, iż nie podzielam Twojej opinii - mnie jeszcze nic, w żaden sposób się nie zepsuło, więc nie mam na co narzekać :))

      Usuń
  31. dziękuję za komentarz u mnie :) piękne cudeńka! chętnie bym przygarnęła kilka, hihi!
    oby Twoja kolekcja się powiększyła! dodaję do obs :)

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne naszyjniki, ostatni zdecydowanie jest w moim typie!

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. zarówno zestaw z kombinzeonem jak i spodniami podoba mi się;)


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne :) Szczególnie podoba mi się ten z perełkami i bogato zdobiony pozłacany.

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **