wtorek, 14 lipca 2015

ON BROWN BACKGROUND

Ostatni wpis przyniósł nie tylko reaktywację bloga, ale również sporo treści – i nie chodzi mi tutaj jedynie o sam tekst, ale również zdjęcia, których nie było brak. Dodatkowo i Wy postaraliście się i napełniliście moje serce ogromną dawką radości. Nie spodziewałam się, że na powitanie obdarzycie mnie aż pięćdziesięcioma siedmioma komentarzami, pełnymi tak miłych i ciepłych słów. Dziękuję za to – utwierdzacie mnie w przekonaniu, iż to co robię ma sens i raduje nie tylko mnie. Na moment wracając jeszcze do tego, co dostarczył poprzedni wpis, muszę wspomnieć o bardzo pomyślnych statystykach! Wynika z nich, iż nowa forma prowadzenia bloga przypadła Wam do gustu. Naturalnie, bardzo mnie to cieszy! :) Natomiast jako osoba ambitna oczekuję więcej takich sukcesów! :D
Dziś mam dla Was kolejną stylizację, ale nieco mniej spektakularną. Chętnie przekonam się, co sądzicie o moich modowych „zwyklach”. Ten jest idealnym rozwiązaniem na wieczorne grillowanie w gronie najbliższych – czyli okoliczność, która latem jest uwielbiana przez nas wszystkich. Dajcie znać, w razie gdybym się myliła ;) 

zdjęcia: Alicja Owczarek

bluzka - H&M
spodnie - Nicole Paris
buty - Labotti.pl
naszyjnik - AVON

69 komentarzy :

  1. Te buty bardzo przypadły mi do gustu! =)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mylisz się! :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne buty :) i w ogóle outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna stylizacja <3 Masz idealną figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I like your style. Your top feel great on you. Nice photos. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, masz bardzo ciekawy kolor włosów :-)
    Ps. W jakim programie obrabiasz zdjęcia? Liczę na odpowiedź ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Photoshop - w wypadku tego postu zdjęcia nie były przerabiane przeze mnie, a przez fotografa :)

      Usuń
  8. Masz rację stylizacja idealnie wpasowałaby się w klimat grilowania. Muszę stwierdzić, że masz idealną sylwetkę, aby być modelką, myślałaś o tym? Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na samym wstępie dziękuję Ci za taką opinie! :*
      Szczerze powiedziawszy sporo osób mi już o tym wspominało i owszem rozmyślałam nad tym nieraz :) Jednak, jak na tę chwilę wyklucza mnie mój wzrost (jest to tylko 170cm).

      Usuń
  9. Fajny, luźny styl z nutką elegancji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna bluzeczka, buty takie wygodniaski

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te buty :) cały zestaw na plus :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty look, ale wygląda świetnie. Buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojj nie przesadzaj, że to taki zwyklak, koszulka robi całą robotę :)
    /obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw:) bardzo podobają mi się buty:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny outfit - bez szaleństw ale nadal efektownie, lubię takie najbardziej :)
    _____________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo Ci pasują takie neutralne kolorki ;)
    Szukam od dłuższego czasu takich butów jak Ty masz, ale nie mogę znaleźć, a jak już są to niestety klapią albo nie łdnie się układają :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tych kolorów, to dobrze wiedzieć na przyszłość! ;)
      Mam nadzieję, że w końcu uda Ci się znaleźć idealne buty - Twój problem pewnie dotyczy szczupłej stopy, ja tego osobiście nie znam :))

      Usuń
  18. Bardzo ładny strój. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna bluzka *_* Cała stylizacja jest świetna :D

    Nowy post, zapraszam :)
    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz rewelacyjnie! Świetne połączenie :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie właśnie " zwyklaczki " ♡
    Wyglądasz świetnie!

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam bardzo lubię takie "zwyklaki", szczególnie w Twoim wykonaniu. Buciki są cudowne, a bluzeczka ma ciekawy wzór ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna bluzka! ma swietny wzór :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie wyglądasz!!!! buty mi się bardzo podobają!
    POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne buciki! Poluje na takie od dłuższego czasu,ale boje się zamówić przez internet..


    pozdrawiam,
    http://beiiser.blogspot.com
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zamawiamy na zaufanej stronie, u lojalnych sprzedawców to nie ma się czego bać! Ja polecam stronę "Labotti.pl" :)

      Usuń
  26. Nice look :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam dziś na Twojego bloga i zostaję tu. Cudowne posty, zdjęcia, jesteś piękną kobietą. Pozdrawiam x http://petitkafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, Kochana! ♥ Dziękuję Ci pięknie :D

      Usuń
  28. ślicznie wygladasz :) super top :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka Ty drobniutka i chudziutka :) Świetna stylizacja, taka uniwersalna i dla każdej z nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś to zauważył, bo właśnie to chciałam przedstawić :)

      Usuń
  30. Bluzeczka świetna ;) Podoba mi się. Będę odwiedzać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładna ta bluzka ;) ślicznie się w niej prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your shoes, soo cool and elegant.Would you like to follow each other on GFC?

    OdpowiedzUsuń
  33. fajna stylizacja :)
    obserwuje jezeli moj blog ten Ci sie spodobal zapraszam do obserwacji
    http://pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja:) Naszyjnik cudny *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. super stylizacja :) bardzo ładnie ci w takiej bluzce :)
    Zapraszam: mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne zdjęcia, a Ty super wyglądasz :3

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kylie Jenner! ;) Jesteś do niej podobna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jacie! Wiesz, że słyszę to już któryś raz - od pewnego czasu jestem przyrównywana do sióstr Jenner, ale nadal nie mogę uwierzyć w to, w którym miejscu przypominam te piękności! :D
      Dziękuję Ci bardzo, bardzo! ♥ Wiesz, jak podnieść moją samoocenę :*

      Usuń
  38. Bluzka świetna. Ale włosy to Ty masz cudowne, dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **