środa, 22 lipca 2015

REBELLIOUS GEEK

Witajcie! 
Tytuł poniższej notki dla niektórych z Was może się wydać bardzo jednoznaczny. Wielu może go zrozumieć takim jakim jest, jednak nic bardziej mylnego. Nie martwcie się nie jestem zbuntowanym dziwakiem, przynajmniej tak mi się wydaję – to tylko połączenie słów, które w przenośni ma odnosić się do dzisiejszej stylizacji ;)
Jak sami możecie zauważyć preferuję raczej stonowany, elegancki i dziewczęcy styl. W modzie, jak też całym swoim wizerunku cenię złotą zasadę „mniej znaczy więcej”. Prostota i skromność jest dla mnie kluczem do sukcesu, jednak kiedy tylko najdzie mnie ochota zmieniam swoje przyzwyczajenia o 180° i dzięki strojowi staję się zupełnie inną wersją siebie. Po to też właśnie jest moda, by bawić się nią za każdym razem w inny sposób! Oczywiście kierując się tą drogą powstała moja poniższa propozycja.
Dzisiejszy look to luźne, ale jakże charakterne połączenie. Poszarpane, dżinsowe rurki z dziurami to element, który ewidentnie jest centrum stylizacji. Jego oryginalność i ekstrawagancja sprawia, iż wyróżniamy się wśród innych przechodniów i skupiamy na sobie uwagę. Crop top z napisem GEEK oraz moje ulubione slip-on'y to idealne uzupełnienie – w niebanalny sposób spajają całość i tworzą młodzieżowo-nietuzinkowe trio. Dajcie proszę znać w komentarzach, czy taka wersja mnie również do Was przemawia! :D


bluzka - TUTAJ-LINK (dziękuję za każde kliknięcie!)
spodnie - TUTAJ-LINK (dziękuję za każde kliknięcie!)
buty - Labotti.pl

90 komentarzy :

  1. podobają mi się buty :) +proszę poklikaj linki w poście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję bardzo - to dla mnie wielka przysługa! ♥

      Usuń
  2. świetna stylizacja, poklikałam w linki, ale radzę je sprawdzić, bo nie przekierowują do stron z rzeczami, tylko na twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za czujność! Linki wstawiłam takie, jakie otrzymałam od firm - ale na wszelki wypadek wiadomości z zapytaniem, czy są prawidłowe zostały wysłane :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dzięki wielkie! Buziaki :*

      Usuń
  3. świetny outfit :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the look!!! So pretty:)
    Have a nice day dear,
    xoxo
    http://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, ale masz cudne spodnie!! Pozazdrościć :)
    klinęłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja, mega masz te spodnie!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi there
    Wow, I love this Outfit especially your shoes and your pants :)
    Would you like to follow each other? Just let me know when you're following and i'll follow you right back:)
    Have a wonderful evening,
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bardzo dobre połączenie. Również kieruję się taką zasadą :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny outfit, genialne te spodnie !!! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny T-shirt i te jeansy! jak zawsze bardzo mi się podoba:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ty ładnie wyglądasz! ;* Śliczne włosy :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna luźna stylizacja! Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och wspaniale wyglądasz ! :)
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz super figurę :)
    świetne spodnie
    zapraszam
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo Ja ! ale mega spodnie ! *.*

    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz idealną figurę do takich spodni! :)
    nie wiem czemu, ale jak ubiorę dopasowane spodnie z dziurami, to zawsze odnoszę wrażenie, że pogrubiająmi nogi!
    wygladasz swietnie, tak na luzie! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę figury! Wyglądasz świetnie w tych spodniach;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw ;)
    http://patrycjaolech.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny look! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Poklikałam\!! Dziękuje za wizytę u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjny zestaw ;) przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie wyglądasz:) poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna stylizacja! Z wpisu, na wpis coraz bardziej inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Dziękuję Ci ślicznie, bardzo się cieszę, że masz takie spostrzeżenia! :)
      Mój blog między innymi właśnie po to jest stworzony, by być miejscem inspiracji dla wielu osób - zaś taka pochwał dodaję mi wielkich skrzydeł! :D

      Usuń
  26. Świetny zestaw, a koszulkę sama bym z chęcią nosiła :3
    Poklikałam.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne spodnie i idealne nogi. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło jest czytać takie komentarze! :D

      Usuń
  28. Świetny outfit! Bardzo mi się podoba Twój styl, oczywiście poklikane:*
    Pozdrawiam i Zapraszam:* stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, z pewnością wpadnę! :))

      Usuń
  29. Na początku muszę wspomnieć, że ciekawa nazwa bloga. Podoba mi się :)
    Zdjęcia są świetne, a Ty wyglądasz bardzo ładnie. Spodnie rewelacyjne!

    Pozdrawiam!
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! Fajnie, że nazwa przypadła Ci do gustu! :*

      Usuń
  30. O kurczę, cudne spodnie i zgrabne nogi! Świetne :)
    Odwdzięczam się za kliknięcia - kliknęłam w oba linki :)
    Pozdrawiam!
    http://hanyvia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny Asiu, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  31. Poklikane :)

    Alicja: alaa5c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Też nie lubię stylizacji z przepychem :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja także nie przepadam za stylizacjami z przepychem.
    Obserwuję i liczę na to samo. ;)
    kaarolinablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gdy byłam nastolatką nosiłam podobne spodnie ;-) Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  35. Na luzie. :)
    fajnie :)
    http://iknowhathis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Boskie są te spodnie! Ale masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podobają Twoje spodnie i buty :)
    zazdroszcze figury ;c

    zaczytana-oczytana.blogspot.com zapraszam serdecznie!
    Miłego dnia ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady! Myślę, że naprawdę nie ma czego zazdrościć! :)

      Usuń
  38. Jesteś bardzo piękna w dodatku stylizacja nic dodać nic ująć. :)
    Zapraszam do mnie na konkurs. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/sportowa-odsona.html

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne spodnie ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. ładnie Ci we wszystkim:) nawet w dziurawych spodnia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak myślisz! Dziękuję Ci Kochana! :D

      Usuń
  41. I love your outfit! Looks amazing :) and the jeans are perfect! Have a nice day x

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli chodzi o klikanie w linki znajdujące się w poście to poklikałam wszystkie jakie są :) mam nadzieje, że o to chodziło :)
    Bardzo spodobała mi się bluzeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz świetnie! Spodnie są super :) Poklikałam i jeśli znajdziesz chwilkę to prosiłabym u mnie o jedno kliknięcie w baner na pasku bocznym.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko swietnie razem polaczylas!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ta stylizacja jest cała w moim stylu :) Zazdroszcze figury :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz,mega stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  47. wyglądasz świetnie ;) Mega podobają mi się spodnie!


    pommesfritesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczne spodnie, wyglądasz cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja a spodnie są mega! :)
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Przyznam, ze jak przeczytałam, że ostatnio modne i noszone przez większość dziewczyn spodnie z dziurami/przetarciami mają być niebanalne, to trochę nie dowierzałam. Na zdjęciach jednak widzę, że rzeczywiście tak jest- te spodnie zdecydowanie są nieco bardziej ekstrawaganckie. Ładny outfit
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  51. o, jakie Ty masz zgrabniutkie, szczupłe nogi!
    jak się jest posiadaczką takich nóg, to takie spodnie naprawdę fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Rewelacyjny, luźny look :) super buty i spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam sweterek z identycznym napisem :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo lubię takie proste, klasyczne zestawy. Fantastyczne spodnie <3

    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Idealna stylizacja na co dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  56. ona ok , a spodnie mi szepcze to : nie bedziem cerowali , nie bedem gotowali , nie bedem wierni dziadom naszym ...

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **