niedziela, 9 sierpnia 2015

CREME CUPCAKE

Dzień dobry Wszystkim!
Jak tam znosicie te kosmicznie wysokie temperatury na termometrze? Przyznam Wam się szczerze, że ostatnio miałam ich już dosyć i marzyłam o końcu lata, jednak ten stosunkowo negatywny nastrój na całe szczęście mnie opuścił. Uznałam, że nie warto narzekać na tegoroczną wakacyjną pogodę, jeśli już za jakieś trzy tygodnie może mi jej brakować – trzeba ją wykorzystać, póki jeszcze jest czas! :)) Jeżeli zaś zapytalibyście mnie jaki jest mój ostatni, a zarazem ulubiony sposób na przetrwanie tego gorąca – to polecam Wam spędzenie czasu w formie tzw. „lazy day”. Taka postać relaksu o ile nie jest wykorzystywana zbyt często, nikomu nie zaszkodzi :D
Na dziś przygotowałam dla Was zestawienie, które na zdjęciach prezentuje się niczym kremowa babeczka. Monotonność kolorystyczna w modzie, nigdy nie jest złym wyborem – jednak decydując się na nią powinniśmy zdawać sobie sprawę, że elementy muszą mieć ze sobą wspólne cechy, dzięki którym unikniemy nieciekawego efektu. Wbrew pozorom połączenie wielu odcieni danej barwy w jedność, wcale nie należy do prostych zadań. Ja zdecydowałam się na tego typu połączenie, ponieważ zauważyłam, iż niewiele takich możemy dopatrzeć się na ulicach miasta. Dodatkowo ta mieszanka kolorystyczna łudząco przypomina wspaniały odcień écru, który pasuje do każdego z nas. 


bluzka - CUBUS
spódniczka - MANGO
buty - Labotti.pl
okulary przeciwsłoneczne - TUTAJ

58 komentarzy :

  1. Ja już pomału wysiadam przy tych temperaturach.. Ale racja, za chwilę możemy za nimi tęsknić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ja te upały no jak każdy chyba średnio dobrze znoszę - kocham wiosnę!
    Nie wyglądasz jak kremowa babeczka stylizacja nie jest prosta przez spódniczkę w ciekawe wzory.
    A i jeszcze jedno mam podobne okularki! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to, iż w przenośni nie przypominam tej "kremowej babeczki" jest dobre :D

      Usuń
  3. Jak nic nie robię, to jeszcze bardziej odczuwam upał :) Muszę coś robić
    Prześliczną masz spódniczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo nam sie podoba!!! okulary sa swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, luźne polaczenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja! Spódniczka jest bardzo dziewczęca, ale za to buty mega seksowne i kobiece! :)
    Takie buty w sum,ie by mi się przydały :D
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to razem wygląda i idealnie na upały :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja - w sam raz na lato i na upały :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kosmiczne temperatury są bardzo męczące, ale w każdym razie, tegoroczne lato jest naprawdę bardzo udane. Ładna stylizacja, śliczna spódniczka i buty też ciekawe :)

    Pozdrawiam,
    miniifluff

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawa. By nie stać się hipokrytami nie możemy na nią narzekać ;))

      Usuń
  11. świetnie wyglądasz kochana! piękna kiecuszka i te buty!
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes bardzo piekna !
    jak modelka ! :*


    Zapraszam do mnie ! Relacja z weekendu ' zatoka ,morze , weekend "
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, bardzo Ci dziękuję za tak ciepłe słowa ♥ :)

      Usuń
  13. uroczą masz spódniczkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie kremy, beże :) Przepiękna spódniczka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w ogóle nie lubię upałów, zdecydowanie wolę wiosnę lub zimę:)
    Zestaw nie jest nudny, mimo, że przeważa w nim jedna, zbliżona do siebie kolorystyka. Spódniczka ma ładny krój i buty wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - ja również zdecydowanie wolę wiosnę, czy też zimę :)

      Usuń
  16. Upały znosze dobrzę i tak powinno być, że są wysokie temperatury w końcu jest lato ;))

    Mój blog - Klik. Zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie mówi, iż powinno być inaczej ;)

      Usuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, najbardziej podobają mi się buty! :-) Są genialne i w moim ulubionym kolorze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie wyglądasz. :)
    Spódniczka najbardziej mi się podoba. :D
    Zapraszam do mnie :)
    http://evelinololove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. spódniczka jest prześliczna! zwiewna lekka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatna stylizacja zawsze na plus;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podobają mi się takie delikatne połączenia ♥ ślicznie wyglądasz ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne buty! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. beautiful outfit. love the skirt and you're so pretty!
    following you now. check out my blog, too!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ta spódniczka ^^ Ja w największe upały, dochodzące do niemal 40 stopni zwiedzałam, zwiedzałam, i tylko od czasu do czasu przerywałam lodami :D Też uważam, ze trzeba nacieszyć się tą pogodą, bo niedługo zabraknie nam tego ciepełka
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... w takim razie współczuję - ostatnimi czasy przeżyłam to samo. Zwiedzanie w największe upały wcale nie jest niczym przyjemnym, a jedyny plus to jakaś opalenizna w następstwie :D

      Usuń
  25. śliczna z Ciebie dziewczyna, piękna spódniczka. odp na meila :)
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Na maila z pewnością odowiem :)

      Usuń
  26. Bardzo ładna spódniczka zapraszam do mnie;)
    Może wspólna obserwacja?
    www.stylewy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też nie narzekam na upał, mimo, że ledwo już żyję, ale przyjdzie jesień i będzie nam brakowało ciepła :(

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie i letnio. w jasnych rzeczach chłodniej :) śliczne buty

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak modelka :) świetne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba! Tak inaczej niż większość dziewczyn, niebanalnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Figura marzenie ! *.*
    http://ca113roline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo podoba mi się ta stylizacja ! Super wyglądasz :)
    Zapraszam do siebie na nowy post ! Proponuję również obs za obs (odpisz u mnie ) :))
    https://tysia-inspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **