niedziela, 2 sierpnia 2015

MY PERFECT JUMPSUIT!

Każda z nas, kobiet wie, jak wspaniałym uczuciem jest odnalezienie idealnej części garderoby, której poszukujemy już od dłuższego czasu. Wcale nie wyolbrzymiając dla większości jest to porównywalne z pokonaniem pewnej słabości, czy też przebiegnięciem dystansu o którym nam się nawet nie śniło. Tak jest i koniec kropka – jednak nic w tym dziwnego! To właśnie natura i odmienność płci pięknej :) Oczywiście mam nadzieję, że mnie źle nie zrozumiecie i nikogo nie obrażę pisząc w ten sposób – wszystko z przymrużeniem oka ;))
Ja mogę Wam się pochwalić moim perfekcyjnym kombinezonem, którego brakowało mi już od zeszłego sezonu! Ciekawy wzór, przewiewny, ale trwały materiał oraz moja ulubiona kolorystyka sprawiły, iż bez dwóch zdań jest „doskonałościom” i jednym z moich ubraniowych ulubieńców w szafie. Uroku i fantastyczności nadają mu również dosyć głębokie wycięcia w okolicy ramion oraz „dekolt” na plecach. Jak dla mnie jest to do granic możliwości atrakcyjne, eleganckie i zachwycające spodnium.  Dodatkowo wspaniale komponuje się z tłem jakie razem z fotografem dobraliśmy do zdjęć – jednym z piękniejszych zakątków jaki znajduje się za moim miastem. To klimatyczne miejsce zawsze magicznie mnie nastraja, dajcie znać jak zadziałało na Was!

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek 

kombinezon - TUTAJ-LINK (dziękuję za każde kliknięcie!)
buty - Labotti.pl
okulary przeciwsłoneczne - Reserved

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec A PIECE OF NATURE, czyli drobny kawałek z natury uwieczniony na fotografii.
Prócz hipnotyzującej roślinności możecie podziwiać (lub i nie) moje pierwsze podrygi z trybem półmanualnym, regulacją preselekcji przysłony :)



71 komentarzy :

  1. mam taki wzór, lekko inny fason - zresztą widziałaś;p mega jest i cholernie mi się podoba! pięknie w nim się prezentujesz:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak... wzór jest boski! Widziałam, widziałam Sandro - dziękuję Ci, Ty równie dobrze się w nim prezentujesz ♥

      Usuń
  2. Cudowny jest ten kombinezon !! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja! Piękne masz włosy :)
    Wykonałaś genialne zdjęcia, szkoda tylko, że pokazałaś je w takim kolażu bo troszkę się ze sobą zlewają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji, jednak nie mogłam ich pokazać w inny sposób, bo wpis by się ciągnął w nieskończoność :))

      Usuń
  4. Zawsze podobały mi się tego typu wzory :-) Ślicznie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeslicznie wyglądasz ♥ kombinezon jest cudny, a Ty taka piękna !!! Rewelacyjne zdjęcia.

    Miłego wieczoru!
    Pozdrawiam

    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow naprawdę świetnie wyglądasz w tej kreacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki cudowny <3 ja sobie uczyłam coś podobnego, ale górę i dół zrobiłam osobno ;-)

    Z czasem się nazbierało tego dużo więcej, wiadomo od razu to spora inwestycji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję! Ja do szycia nie mam zupełnie ręki :P

      Usuń
  8. pięknie się prezentujesz w tym kombinezonie, a fotki z kwiatami dopełniają ten uroczy klimat lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie wyglądasz. Skąd ty wzięłaś taki długie nogi? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebym ja wiedziała! :D Ślicznie dziękuję Kochana ♥

      Usuń
  10. Uwielbiam wszelkiego rodzaju kombinezony! Ten prezentuje się genialnie! Świetne zestawienie i cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kombinezon ;) Bardzo Ci pasuje ^^
    Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam ponownie♥ Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wzór i kolory! Też uwielbiam kombinezony;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kombinezony bardzo mi się podobają ale nie mogę odnaleźć idealnego dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście znalezienie odpowiedniego kombinezonu może być problematycznym zadaniem. Mam jednak nadzieję, że jeszcze uda Ci się znaleźć coś idealnego ;))

      Usuń
  14. Kombinezon jest naprawdę świetny, a ty cudnownie w nim wyglądasz! Sceneria jest przepiękna!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny masz kombinezon:)
    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny kombinezon! Wzory, kolory - takie, jakie lubię!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: SŁODKO-FORMALNY STRÓJ, czyli do biura, ale inaczej - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kombinezon i cudne zdjęcia :-D.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ❤
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uuuuuuuuuwielbiam indyjskie wzorki!
    Kiedy widzę coś w tym stylu nie mogę się oprzeć!
    pięknie wyglądasz!
    mega dziewczęco !
    śliczne włosy! Zdradź swój sekret!!!!!

    miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, iż również pokochałam te wzory! :)
      Jeśli chodzi o włosy, to do ideału jeszcze im sporo brakuje. Zaś ich pielęgnacja aktualnie opiera się jedynie na szamponie, odżywce i wcierce "Jantar" - po najmniejszej linii oporu ;D
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam!

      Usuń
  19. widziałam już ten kombinezon gdzieś, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia,aż zazdroszczę kombinezonu taki ładny :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oddaj mi te nogi do nieba:D Kombinezon pasuje idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny kombinezon! Ja jeszcze nie znalazłam tego idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja właśnie szukam jakiegoś fajnego kombinezonu na lato...:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pasuje Ci taki kombinezonik :) Na moim dużym biuście prezentowałby się fatalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. śledzę Twojego bloga od dłuższego czasu, jest świetny.
    nie mogę doczekać się już kolejnego wpisu :)
    oby tak dalej kochana :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo się cieszę, że podoba Ci się tutaj i zachęcam do częstszego komentowania! :)

      Usuń
  26. Ślicznie! Pasują Ci takie kolorki i wzorki, jak nic innego :)
    Tym razem nie tyle zachwyciła mnie stylizacji i tło, co włosy ♥ Czyżby robione na karbownicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, włosy zakręciły mi się od trzymania ich w drobnych warkoczykach ;)

      Usuń
  27. Świetny kombinezon! Niesamowite zdjęcia!
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny ten kombinezon *.*

    zapraszam do odwiedzenia mojej strony :) http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. faktycznie ten kombinezon jest genialny:) masz super pofalowane włosy:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jaki świetny kombinezon, pięknie wyglądasz
    Mam nietypowe pytanko, co masz na ustach? prezentują się bardzo ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szminka "JOKO Double Therapy", kolor: 113 - to także jeden z moich ulubionych odcieni :))

      Usuń
  31. Fajny kombinezon, podobają mi się takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś chudziutka :) śliczny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny kombinezon :) bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  34. You look amazing dear!


    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/banana-giveaway-winner.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie Ty mieszkasz, że u Ciebie na blogu zawsze takie piękne widoki w tle? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja na temat tego gdzie mieszkam zamieszczona jest w zakładce "FAQ" (konkretnie pytanie nr 5) na blogu - zapraszam serdecznie do zajrzenia tam :)

      Usuń
  36. KOMBINEZONY, KOMBINEZONY, KOMBINEZONY-widzę je gdy śpię, i otwieram oczy! :D haha
    A tak naprawdę to uwielbiam tę częsc garderoby i mam ich naprawdę PEŁNO <3
    Jesteś prześliczna :*


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    Zapraszam na mojego bloga, każde wejście, komentarz,obserwacja, czy inna aktywność sprawiają mi wiele radości, oraz znaczą bardzo dużo :)
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny ten kombinezon, fajny ma print, a całość świetnie dobrana:)

    OdpowiedzUsuń
  38. O łe Jejku, pięknie wyglądasz! To trzecie zdjęcie od końca jest świetne, jak modeleczka :D ♥
    A co do kombinezonu to sama cały czas szukam jakiegoś idealnego, ale jest ciężko :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kombinezon! Cudowna tkanina. No i Ostromecko idealnie pasuje do stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny ten kombinezon! Wcale nas nie dziwi, że go uwielbiasz ;) Jest cudowny ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://fanaberieoutlet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny jest! śliczne masz tu włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny kombinezon, wyglądasz w nim zjawiskowo :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kombinezon super :) i zdjęcia rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny kombinezon... Bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **