piątek, 21 sierpnia 2015

MY TRAVELER LOOKS

Po krótkim oderwaniu od głównej tematyki bloga wracamy na modowe tory. Dzisiaj mam Was moje dwie propozycje stylizacji idealnych dla podróżników. Owszem, zdaję sobie sprawę, iż wakacje i typowo wyjazdowy okres dobiega już końca, ale liczę na to, że być może uda mi się jeszcze komuś dopomóc, czy też nawet wyratować z „kryzysowej sytuacji”.
Na całe szczęście nie należę do grupy osób, które przed każdym wyjazdem dniami zastanawiają się co powinni spakować do swojej walizki. Kieruję się intuicją, a ekwipunek sam po chwili znajduje się w należytym miejscu :) Od czasu do czasu moim problemem staje się jedynie ograniczona ilość wolnej przestrzeni w torbie – a nie wynika to wcale ze zwyczaju „strojenia się”, a raczej przezorności, która zawsze nakazuje mi wziąć trochę więcej. Moja wakacyjna garderoba to szeroko pojęta wygoda i luz, czego dowodem są dzisiejsze stylizacje. Zaś bym w trakcie wczasów była w pełni szczęśliwa nie może mi zabraknąć przewiewnych koszulek, okularów przeciwsłonecznych i wygodnych butów - a Wam?

Pierwsza z propozycji jest typowo dziewczęcym połączeniem, które dzięki swojej przewiewności sprawdzi się nawet w najbardziej upalny dzień!
Druga propozycja w porównaniu z wcześniejszą stanowi dosyć sportowy „zwyklak”, w którym nie mogło zabraknąć moich upodobań w postaci uroczego nadruku na bluzce!


sukienka - no name
buty - K&M Fashion
okulary przeciwsłoneczne - Reserved


bluzka - Dresslink.com
spodnie - H&M
buty - K&M Fashion
okulary przeciwsłoneczne - Reserved

Na koniec proste i szybkie pytanie do Was, wszystkich komentujących:
Która z propozycji bardziej przypadła Wam do gustu? 

65 komentarzy :

  1. Obydwie stylizacje przypadły mi do gustu - ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie tu u Ciebie, śliczna sukienka! :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://www.whatkingalikes.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka zdecydowanie jest moim typem :) Pięknie!
    Potrzebuję kliknięć w ostatnim poście.
    Pomożesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy ktoś Ci to kiedyś mówił, zakładam, że tak, ale- masz rewelacyjne nogi! zazdroszczę Ci ich!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :) Zaczynam prowadzić blog o fotografii jeśli chciałabyś poczytać to wpadaj :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te buty z drugiej stylizacji:) Piękne nogi!:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  8. obie stylizacje są cudowne;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe te buty. W alnglii duzo ludzi chodzi w podobnych a w polsce jeszcze nikogo nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie spotkałam się z takimi osobami na polskich ulicach. Osobiście uwielbiam tego typu mocne i wyraziste dodatki w postaci biżuterii, czy butów - więc, gdy tylko zobaczyłam tego typu modele na rynku, wiedziałam, że któryś z nich musi być mój! :))

      Usuń
  10. sukienka bardzo mi się podoba, jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. MAsz cudowną urodę - taką delikatną. Właśnie takie mają modelki - jesteś wysoka, szczupła - może czas pomyśleć coś w tym kierunku? ;)

    dziękuję za komentarz na moim blogu <3
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobrą radę Kochana! Nie ukrywam, że bardzo schlebia mi Twój komentarz i z pewnością postaram się go wykorzystać w praktyce :*

      Usuń
  12. Śliczne outfity! Nie potrafię wybrać, który jest ładniejszy. ;) Wygodne są te białe buty?

    http://designchanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz Kochana! :)
    Stylizacja z sukienką jednak bardziej mi przypadła do gustu.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie stylizacje świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. w sukience slodziutko wygladasz a w 2 stylizacji buty rządzą !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jacie! Na trzech ostatnich zdjęciach z pierwszej stylizacji wyglądasz jak laleczka *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zestawy! W każdym widzę siebie :)
    A odpowiadając na Twoje pytanie: pierwszą propozycja bardziej mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacje. :) Piękne masz nogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeeeej Sopot? <3
    też chcę ! :( :(

    ja generalnie bardziej przepadam z dziewczęcymi sukienkami, czy spodnicami, ale teraz bliżej mojemu sercu są takie łobuziarskie zestawy, więc drugi bardziej podbil moje serducho ! super ywglądsz kochana :)

    buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, warszawskie Ogrody Uniwersyteckie i sopockie Molo :)
      Dziękuję Ci za miłe słowa, pozdrawiam!

      Usuń
  20. super stylizacje :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodenki i koszulka to mój ulubiony strój.

    OdpowiedzUsuń
  22. sama wybrałabym drugą stylizację ze względu na wygodę, ale sukienka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, druga stylizacja bez dwóch zdań zapewnia większą swobodę i komfort ruszania się ;))

      Usuń
  23. Druga stylizacja bardziej mi się podoba, ze względu na to, że rzadziej chodzę w sukienkach haha :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne zdjęcia!
    Buty no ekstra bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  25. Stylstynko, jakich kosmetyków do włosów używałaś podczas wyjazdu? Zazwyczaj fryzury na takich wypadach wyglądają beznadziejnie, bo nie ma się czasu na ich należyte wypielęgnowanie, a tutaj proszę! Błysk i wygładzenie - no moje marzenie, szczególnie w czasie wakacji za domem :)
    Swoją drogą coraz dłuższe te Twoje włosy. Zapuszczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie wyjazdu stosowałam ten sam co zawsze szampon oraz odżywkę w spray'u jako, że nie miałam dostępu do tej, którą używam normalnie. Zaś ową odżywką była "Gliss Kur, Ultimate Repair" - czyli prawdziwe drogeryjne "cudo", które rzeczywiście spełnia wszelkie obietnice dane przez producenta :)
      Plus: tak, zgadłaś - aktualnie cały czas zapuszczam włosy. Niestety wcale nie prędko rosną ;))

      Usuń
  26. Obie stylizacje sa EXTRA !! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz :) mi się bardziej podoba pierwsza propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardziej spodobała mi się druga stylizacja. Piękna sukienka, taka dziewczęca i delikatna <3
    Trzymaj się ciepło <3
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie stylizacje są fajne i bardzo się różnią. W pierwszej podoba mi się bardzo nadruk na sukience a w drugiej sandały które są stabilne , wygodne i modne :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Obie propozycje bardzo fajne, ale mnie zauroczyła sukienka! Absolutnie przepiękna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zestawy. Ja to zawsze wlasnie mam problem ze spakowaniem odpowiednich (i odpowiedniej ilosci) rzeczy do walizki :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja stawiam na drugą stylizację- bluzeczka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne wakacyjne zdjęcia :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne stylizacje:) sukienka z pierwszego zestawu urocza:*
    buziaki!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. piękne zdjęcia z sopockiego mola...

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi wpadła w oko bardziej druga stylizacja,ale pierwsza też jest urocza:))

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczna pierwsza stylizacja..bardziej w moim stylu... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka i białe buty <3
    http://giirlwithoutface.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczna jest ta sukienka w kwiatki
    kliknęłam

    OdpowiedzUsuń
  40. Białe sandały są rewelacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwsza jest dziewczęca i bezpretensjonalna, jednak mnie bardziej podoba się numer 2

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza propozycja zdecydowanie skradła moje serce!
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  43. ach te buty białe !!! boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. śliczna ta sukienka!

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardziej podoba mi się pierwszy look, chudzinka z Ciebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  46. Obydwie piękne :) jednak druga bardziej do mnie przemawia :) świetną masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **