poniedziałek, 24 sierpnia 2015

NEW IN #2 | SOUFEEL BRACELET

Wyobrażacie sobie życie bez żadnych dodatków i błyskotek? Monotonne i niczym nie wzbogacone stylizacje? Dla niejednej fashionistki byłoby to porównywalne z życiem, bez żadnych przyjemności – a dla Was? 
Tym w miarę humorystycznym akcentem zaczynamy dziś kolejny już wpis z serii „NEW IN” (poprzedni zobaczycie TUTAJ)


Mimo skrytej miłości do minimalizmu stopniowo staram się wprowadzać do swojej szafy więcej nietuzinkowych dodatków, które pozwolą mi podkreślać liczne stylizacje i własną osobę. To dobry wybór dla wszystkich kobiet ze stylem zbliżonym do mojego. Okrojona klasyka prezentuje się o wiele lepiej ubarwiona oryginalnym uzupełnieniem – którym będzie chociażby bransoletka od „SOUFEEL”.
Z pewnością dobrze znacie kultową i ponadczasową markę, jaką jest „PANDORA”. Myślę, że wszyscy zgodzą się ze mną i przyznają, że to firma, która od wielu lat cieszy się sporą popularnością i uznaniem na całym świecie. Co zagwarantowało jej taki sukces? Odpowiedź jest bardzo prosta – biżuteria z pomysłem, czyli nic innego, jak bransoletki z charmsami. W swoim czasie każda kobieta zaczyna za nimi szaleć. Jednak nie ma co się dziwić, możliwość skompletowania własnej bransoletki jest niezwykle kusząca! Każdy z nas jest wyjątkowy i lubi posiadać coś „swojego”, spersonalizowanego :)
Prezentowany „SOUFEEL” to niedawno powstała brytyjska marka, która zdobyła już wielu swoich miłośników i bezsprzecznie jest coraz większym zagrożeniem dla wyżej opisywanej, modnej „PANDORY”. 


Szczerze mówiąc do tej pory nie przepadałam zbytnio za bransoletkami, zawsze krępowały moją rękę i sprawiały, że czułam się niezbyt komfortowo. Jednak ten model zmienił wszystko! Od razu go pokochałam i aktualnie staram się z nim nie rozstawać :) Dlaczego? W tym miejscu nie trzeba wiele pisać, wystarczy dokładnie przyjrzeć się wszystkim ze zdjęć.

dokładny link do bransoletki - TUTAJ
zawieszki: zestaw zwierząt - TU, TU, TU / róże - TU

Podstawą mojej nowej biżuterii jest srebrny, błyszczący okrąg, zapinany na zatrzask ukryty w kuleczce. A zawieszki jakie dla siebie wybrałam to: zestaw zwierząt (w który wchodzą figurki: psa, kota i konia) oraz dwie róże, starannie ozdabiane różowymi cyrkoniami. Nie wspominałam jeszcze, ale całość jest wykonana ze srebra o numerze 925.


Muszę również dodać, iż całość była prezentem od firmy i przyszła do mnie w bardzo uroczym i przyjemnym dla oka opakowaniu! Na co ja mogłam zareagować jedynie w ten sposób – wykrzykując: WOW! Zaś z tego co mi wiadomo „SOUFEEL” chcąc sprawić radość każdej kobiecie, wysyła do niej wybrany asortyment zapakowany w takim stylu – więc dla wielu z Was może być to również niezłą ideą na perfekcyjny pod każdym względem prezent.
Więcej oczekiwać chyba się nie da, prawda? :D


Na koniec dla wszystkich tych, którzy zachwycili się bransoletką tak samo mocno, jak ja i chcieliby ją zakupić mam specjalny kod rabatowy! Mianowicie firma „SOUFEEL” na hasło: BLOG5 upoważnia Was do zniżki w wysokości 5% od kwoty całkowitego zamówienia. 
Serdecznie zapraszam do skorzystania! 

62 komentarze :

  1. Piękna z klasą ta Twoja bransoletka, świetną wybrałaś :)
    zapraszam do mnie na nowy post, klikniesz u mnie?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam bardzo, ale gdzie tutaj widzisz stylizację? :o

      Usuń
  3. Ta bransoletka jest przepiękna, ależ Ci jej zazdroszczę!
    Sama bym najchętniej taką nabyła, jednak cena, jak dla mnie kosmiczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena w przeliczeniu rzeczywiście jest dosyć wysoka, jednak cały czas trochę tańsza od konkurencji - więc warto zapamiętać to sobie na przyszłość i w razie możliwości wykorzystać :)

      Usuń
  4. Też mam tą bransoletkę. Śliczne zawieszki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację bransoletka jest naprawdę piękna! bardzo mi się podoba i śliczne zawieszki :>
    super zdjęcia :) myślę, że na twoim miejscu też bym się cieszyła gdybym taką dostała :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna bransoletka <3 Ciekawe jak prezentuje się na nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się ją zaprezentować w najbliższym czasie, tak by każdy mógł zobaczyć, jak komponuje się ze stylizacjami :)

      Usuń
  7. uwielbiam takie bransoletki, a o tej akurat duużo słyszałam. :)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta bransoletka:) Czekam na stylizację z nią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest Twoja bransoletka :) Ja moją noszę dumnie od miesiąca :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakiego sprzętu i programu używasz do zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D3200 + kitowy (18-105 mm) obiektyw, a program w jakim obrabiam to "Photoshop CS5" ;)

      Usuń
  11. Bransoletka jest świetna. Najbardziej podoba mi się to w niej, że sami ja tworzymy przez dodawanie zawieszek, które nam przypadną do gustu. Na prezent byłaby idealna, samo opakowanie ma uroczy design, szkoda tylko, że chcąc ją kupić wraz z kilkoma zawieszkami tworzy się naprawdę spora sumka, niestety nie na moją kieszeń :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo dobrze Cię rozumiem, bo sama uważam, że ceny tego typu "przyjemności" są w większości przesadzone :)

      Usuń
  12. Bardzo mi się podobają te bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poza kolczykiem w uchu nie noszę żadnej biżuterii, nie lubię :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładna! :)

    https://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna bransoletka<3 z chęcią bym taką przygarnęła:*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna ta brandoletka, nie jest zbyt strojna, taka w sam raz :) swietny wybor!

    OdpowiedzUsuń
  17. awesome! love this :)

    www.holalia.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jest! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są te bransoletki, przejrzałam chyba ich cały asortyment i wszystko mają tam cudne ;). Zazdroszczę Ci takiego prezentu od nich! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam bransoletki, choć ostatnio nie często je noszę ;) Ta jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam dodatki jednak boję się z nimi eksperymentować. zazwyczaj stawiam na zegarek i pierścionek z którym od 2 lat się nie rozstaje :)
    Zapraszam do siebie, pojawił się nowy post :)
    http://asiablogmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. So pretty !
    xoxo

    www.sorananistor.com

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za dodatkami, a jeśli już to coś prostego. ale bransoletka ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że tego typu bransoletki są świetnymi przedstawicielami "prostych dodatków" :))

      Usuń
  24. Bardzo ładnie się prezentuje ta bransoletka, choć sama takich dodatków nie noszę :) Z biżuterii noszę tylko pierścionki i kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam nosić biżuterię i chyba nie wyobrażałabym sobie bez niej życia! ;o
    Bardzo podobają mi się bransoletki z tej firmy. Twoja jest cudowna ;)

    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    www.mypastel-garden.pl [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. This bracelet is beautiful! I'm your follower # 510 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  27. piękna jest! :) ja też nie przepadam za bransoletkami, ale za to zegarki traktuję jako takie moje bransoletki i noszę je codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna bransoletka! uwielbiam różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna ta bransoletka, śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wzór ma bransoletka - taki kwiatowy (romantyczny) jest prześliczna :) Ja też uwielbiam dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna jest! Chętnie zobaczę całą ofertę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trochę drogawa :) ale bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna bransoletka :)

    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście SheIn ?
    Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładna, lecz nie w moim stylu :)
    Pozdrawiam. || CLARKYS

    OdpowiedzUsuń
  35. Te bransoletki są piękne, a ta, którą wybrałaś piękna!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **