wtorek, 4 sierpnia 2015

SO GIRLY - SO MAGICALLY | PHOTO SESSION

Witajcie Kochani w ten gorący, wtorkowy wieczór!
Być może Ci z Was, którzy są ze mną dłużej i od początku odwiedzają bloga, pamiętają, jak kilkukrotnie opublikowałam wpisy z moich sesji zdjęciowych. O ile mnie pamięć nie myli zawsze cieszyły się one Waszym zainteresowaniem i usatysfakcjonowaniem. Liczę na to, iż i dziś będzie tak samo. Tłumacząc się w kilku słowach, po dłuższej przerwie od pozowania do tych bardziej profesjonalnych zdjęć, niż te, które zazwyczaj są publikowane na stylstynce, postanowiłam zrobić coś innego niż zwykle i długo nie zwlekając… zapozować w sesji. 
Nie raz pewnie słyszeliście powodzenie, iż „w dobrym towarzystwie czas leci prędzej” – tak też było z poniżej prezentowaną sesją. Przemiła i utalentowana Oliwia oraz Oskar, to duet w którego towarzystwie można czuć się bardzo swobodnie i pozytywnie :) Zaś efekty ich wspólnej pracy są moim zdaniem równe ideałowi! Za co im bardzo, bardzo dziękuję! ♥ 
I mimo, iż można by narzekać na niekorzystne warunki pogodowe, ekstremalny upał i żar lejący się z nieba - ja lubię zmagać się z przeciwnościami losu i z uśmiechem podeszłam do tych kontekstów. Zaś przecież wcale nie mam żadnych „różowych okularów” ;)) Mam nadzieję, że Wy na co dzień również staracie się patrzeć na wszelkie sytuacje i zdarzenia przez pozytywny pryzmat! 

Sesja zdjęciowa nie miała jednego, przewodniego motywu. Jednak po otrzymaniu i przejrzeniu zdjęć stwierdziłam, że dzięki wyrazistej kolorystyce i perfekcyjnie dobranym elementom w tle całość jest pewna, zmysłowa, świeża i dziewczęca – a co Wy sądzicie na ten temat? Czy fotografie również oddziaływają na Was tak fantastycznie, jak na mnie? Koniecznie dajcie znać, którym kadrem zachwyciliście się najbardziej – jestem strasznie ciekawa Waszych opinii! :D


Podczas sesji miałam na sobie:
bluzka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spódniczka - Tidestore.com
torebka - PARFOIS
buty - K&M Fashion

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na sam koniec jeszcze raz przepięknie dziękuję za miło spędzony czas i znakomite zdjęcia twórcą!
Chciałabym również zachęcić Was wszystkich do odwiedzenia fotograficznego bloga Oliwii TUTAJ oraz wpadnięcia i pozostawienia „łapki w górę” na jej fanpage’u :)) 
Enjoy!

81 komentarzy :

  1. Ślicznie wyglądasz :) Klik oddany !

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia! Pierwsze jest zdecydowanie najlepsze :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowna sesja, jesteś stworzona do bycia modelką!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) Drugie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czarno białe zdjecia maja cos w sobie magicznego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są zupełnie inne w porównaniu z tymi kolorowymi :))

      Usuń
  7. Jezusie! Piękniejszych zdjęć, z ładniejszą modelką to się chyba wykonać nie da! :o
    Tak bardzo spodobała mi się ta Twoja sesja, że nie wiem co powinnam napisać. Jest bosko! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko, ja za to nie wiem co powinnam odpisać na Twój komentarz! :D
      Dziękuję Ci bardzo, Martynko, jesteś kochana! :*

      Usuń
  8. przepiękna sesja,właśnie to najbardziej uwielbiam oglądać na blogach! takich więcej bardzo proszę:)

    Paint it blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie mogę obiecać, ale postaram się! :D

      Usuń
  9. dwa pierwsze zdjęcia są prześliczne :)
    zapraszam do siebie
    ineedyoursoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz genialnie :) fajnie, e pozytywnie u jak patrzysz na świat. I w ogóle... wygladasz tu jak Kedal Jenner! I to mega komplement!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana słyszę to już kolejny raz! Naprawdę aż nie mogę w to uwierzyć, że niektóre osoby dostrzegają we mnie te piękną dziewczynę... :P
      Oczywiście zrozumiałe! Nie ma wątpliwości, że traktuję te słowa jako wielki komplement - i dziękuję Ci bardzo! ♥ :*

      Usuń
  11. Z reguły uwielbiam jasne zdjęcia, ale te wyglądają mega ciekawie! śliczna dziewczyna z Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martyno, bardzo mi miło, że Ci się podoba :*

      Usuń
  12. przepiękna sesja, wygladasz nieziemsko ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no, no! Ci wszyscy, którzy uznali Cię za Kendall mają rację! Nie da się ukryć wyglądasz jak ona :D
    Pogratuluj fotografowi ręki do zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie! :*
      Oliwii można pogratulować osobiście na jej blogu - zapraszam, link podałam we wpisie :)

      Usuń
  14. Piękna sesja i cudownie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! :) Bardzo mi się podobają! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia ! Sesja pięknie wyszła :)
    Nowy post http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/08/moda-na-selfie-co-sie-za-nia-kryje.html
    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie ,fotografów masz świetnych, co za światło! Wyglądasz przepięknie na tych zdjęciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach! Bardzo lubię oglądać różnego rodzaju sesje zdjęciowe. Po obejrzeniu fotografii uważam, że świetnie dobrałaś słowa klucze, a moją ulubioną ze wszystkich jest druga :)

    Pozdrawiam :)
    Po mojemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, iż wpis aż tak przypadł Ci do gustu! Dzięki za odwiedziny :D

      Usuń
  19. Ślicznie wyglądasz *-* Super prowadzisz tego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely post! It's so amazing:)

    www.bloglovin.com/blogs/printed-sea-3880191

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! ale cudowne zdjęcia, nie mogę się napatrzeć, byłabyś idealną modelką:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dziękuję Ci ślicznie za te wspaniałe słowa! :*

      Usuń
  22. Każde jedno zdjęcie jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! Stylizacja bardzo mi się podoba ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie wyszła sesja:) dla mnie mogłaby byc nieco jaśniejsza, możnaby bardziej odczuć świeżość:)

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście masz prawo do własnych odczuć - ja jednak uważam, że ta "ciemność" na zdjęciach nadaje im wyjątkowego klimatu :)

      Usuń
  26. Dzięki za komentarz ;)
    Piękna sesja!!! Świetnie wychodzisz na zdjęciach <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale śliczna jestes !
    Pięknie wyglądasz :)

    Obserwuję no i zapraszam do siebie :)
    http://karolina-nosal.blogspot.com/

    Pozdrawiam`

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  28. Świetna stylizacja,pięknie wyglądasz ! Dobre wyczucie stylu.
    Ja zapraszam Cię na mojego nowego posta,będę wdzięczna za każdy komentarz lub opinię.
    Chętnie będę tu zaglądać.Powodzenia w dalszym blogowaniu.

    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. zdjęcia oddają letni nastrój ♥. ahh

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne zdjęcia :) i świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniale wyglądasz i bardzo naturalnie pozujesz :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  32. masz idealną figurę, tylko pozazdroscić!
    sesja według mnie bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna jesteś :)
    http://faashionpashion.blogspot.com/2015/08/soczewki-i-kosmetyki_6.html poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia;)
    Obserwuję:)
    http://caro-say-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie! ładna jak laleczka!

    OdpowiedzUsuń
  36. świetna sesja, podobają mi się szczególne te czarno-białe portrety ♥

    [ Blog ¦ IG ]

    OdpowiedzUsuń
  37. ojeju, ale śliczne zdjecia :)

    Mogłabym prosić o klikniecie TUTAJ KLIK ? lub u mnie w ostatnim poście?

    Zapraszam
    Blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny kombinezon! cudo

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mi się marzy jakaś profesjonalna sesja :) najbardziej podoba mi się zdjęcie z kwiatem we włosach :D sweet <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow!!! Piękna z ciebie dziewczyna!! ❤ :)

    OdpowiedzUsuń
  41. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna sesja, szczególnie podobają mi się zdjęcia b&w :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo podobają mi się zdjęcia, rewelacyjne :) Buty mnie urzekły, marzą mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piekne zdjęcia, zapraszam cie do mnie dziś założyłam bloga, może ci się spodoba :)
    http://myheard-mysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne zdjęcia :) bardzo podoba mi się spódnica :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **