wtorek, 18 sierpnia 2015

STORY OF SUMMER TRIP – BALTIC SEA


Dzisiaj przyszedł czas na „odsłonięcie” drugiej części fotorelacji z mojej tegorocznej, wakacyjnej podróży. Jeżeli przegapiliście poprzednią koniecznie zajrzyjcie TUTAJ! Z Mazowsza przenosimy się w północno-zachodnim kierunku do Zatoki Bałtyckiej. Mojego ulubionego zakątka na całej polskiej mapie! Nie da się ukryć, że nasze morze ma w sobie niezwykły klimat, który bez względu na pogodę zawsze przyciąga wielu miłośników i fanów. W przypadku mojej rodziny wyprawa do Trójmiasta jest już tradycją – co roku w czasie lata musimy się tam wybrać, jest to dla nas przyjemny i nieuchronny obowiązek! :) Może Wy macie podobnie z jakimś miejscem?

…a przechodząc do relacji… i przenosząc się w nadmorski klimat… ;))


Na Pomorzu znalazłam się za sprawą lotu Ryanair’em. 
Jeśli chodzi o same samoloty i latanie był to mój pierwszy raz, ale z pewnością też nie ostatni. Wznoszenie się wysoko ponad chmury, drobne pchnięcia wiatru oraz ekspresowy czas podróży sprawiły, iż zdecydowanie to pokochałam! Muszę również wspomnieć, że dodatkową zaletą tego środka transportu są niezwykłe krajobrazy widziane zza okien – w końcu widok z powyższych zdjęć mówi sam za siebie. 


Dalszą część pokażę Wam w formie odwrotnej do tej przyjętej poprzednio. Tym razem zostawiam Was z samymi fotografiami (i jedynie odrobiną komentarza) – zapewne uwiecznione kadry same w sobie zdołają Was oczarować i pozwolą na chwilkę relaksu i odetchnięcia :)


Gdańsk – to tutaj rozpoczęła się nasza tegoroczna „morska przygoda”. Do naszych priorytetów należała Przechadzka po Bulwarze Gdańskim oraz wypatrzenie perełek na Targach Dominikańskich.


Sopot – najmniejsze, a zarazem najbardziej urocze i zatłoczone miasto z wszystkich trzech. Tutaj raczej nie ma się co rozpisywać, ponieważ pewnie każdy z Was domyśla się, iż głównym naszym celem było wejście na Molo i zażycie sporej dawki jodu.


Gdynia – ostatni punkt na naszej wycieczkowej mapie, to właśnie tam nasz wyjazd dobiegł końca. Jak dobrze wiadomo „wszystko co dobre szybko się kończy”, jednak w towarzystwie szumu fal oraz fantastycznych statków łatwiej jest się z tym pogodzić i żegnać! :D


Moi Drodzy dla podsumowania tegorocznej serii "STORY OF SUMMER TRIP" chciałabym Was poprosić byście w komentarzach ocenili w kilku zdaniach to, jak przypadła Wam ona do gustu i czy w przyszłości ma tutaj się pojawiać więcej postów z rzędu lifestyle'u
Zależy mi na tym, by moja strona była nie tylko miejscem w którym wyrażam siebie, ale także cieszyła Was i była przyjemna w odbiorze, krótko mówiąc: taka jakiej wszyscy chcemy :)

Na koniec zdradzę Wam, że kolejny wpis będzie drobną niespodzianką – poruszy dwie kategorie, które u mnie zawsze są na topie: modę oraz podróże. Domyślacie się czym Was zaskoczę? 
Enjoy! ♥

40 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam okazji zawitać do Gdańska :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, widzę że odwiedziłaś moje rodzinne trójmiasto! Szkoda, że nie było dane nam się spotkać, ale mam nadzieję, że jeszcze "mnie" odwiedzisz haha! Taka seria w twoim wydaniu bardzo mi się podoba i z chęcią zobacyłabym inne odsłony! Pozdrawiam
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że seria przypadła Ci do gustu - w przyszłości postaram się dodawać więcej tego typu wpisów :)
      W Gdańsku bywam mniej, więcej co rok, więc może rzeczywiście kiedyś będziemy miały okazję się spotkać i poznać bliżej! :*
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  3. Super spędziłaś ten czas! Jestem na tak dla tego typu serii na blogu :)
    Zaś jako czytelniczeka proszę o więcej postów urodowych- szczególnie takich o Twojej pielęgnacji twarzy, włosów i takich o makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory tego typu posty prawie wcale się nie pojawiały, ale nie martw się - mam zamiar to naprawić! :) Za jakiś czas z pewnością dodam wpis dotyczący mojej pielęgnacji włosów oraz cery, niestety na tę chwilę nie potrafię określić jednej, konkretnej daty, w której zagoszczą na blogu.
      Proszę zatem o cierpliwość :*

      Usuń
    2. Ok, dzięki wielkie Justynko :* Mam nadzieję że pojawią się, jak najszybciej- bo już nie mogę się doczekać!
      Fajnie też jakbyś kiedyś się nam w końcu pokazała na filmiku :)

      Usuń
  4. świetne zdjęcia:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh sooo beautiful!

    New post on my blog: http://teenfashioncorner.blogspot.com/
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna seria!
    Zazdroszczę - nigdy nir byłam w tych miejscach. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. czuć morza szum na zdjęciach:D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dobrze przygotowany post! miło sie oglądało zdjęcia jak i czytało :D

    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdańsk to przepiękne, mega klimatyczne miasto- te uliczki, kamienice... fantastyczne są! :)
    Sopot też uwilebiałam, gdy byłam o wiele młodsza, zawsze marzyły mi się zaręczyny na molo- chyba a dużo filmow się naoglądałam :P hehehe

    piękne zdjęcia. ajććć ile ja bym dała, aby choć na chwilę znaleźć się nad morzem. posluchać szumu fal....

    Kochana dziękuję Ci ślicznie za tak miłe słowo- miód na moje serducho :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Gdańsk jest niezwykle klimatycznym i niesamowitym miastem - chyba właśnie to sprawiło, że się w nim tak bardzo zakochałam :D
      Pozdrawiam Dario! :*

      Usuń
  10. Świetne zdjęcia, byłam w Gdańsku i bardzo mi się tam poodobało ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne miejsce, lubię gdy jest dużo zdjęć
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sesja zdjęciowa - niezwykłe widoki - serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie reklama NIE jest darmową sprawą - z tego też powodu usuwam bezczelny spam!

      Usuń
  14. śliczne zdjęcia, ja też mam zamiar dodać jakieś na mojego bloga :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam kiedyś w Gdańsku.
    Jakie piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekne zdjecia, swietny post !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super fotorelacja. dobrze wiedziec ze jest teraz polaczenie rayanairem do Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej jest połączeń Ryanair'ami po Polsce - warto się zorientować w temacie, ponieważ latanie jest niezłym środkiem transportu :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  18. byłam dwa lata temu, jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Trójmiasto. Bardzo ładne zdjęcia, super oddają klimat miejsc. Mi taki lifestyl'owy post przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super blog! :) Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji jesli Ci sie spodoba poniewaz bardzo mi na tym zależy! ♥ Z góry wielkie dzięki :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w tym roku niestety nie byłam nad morzem :/

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały wyjazd, pozazdroscic ;) świetna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W te wakacje zakochałam się w Trójmieście :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zdjęcia!Widać,że wyjazd się udał ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Wonderful pictures!

    http://the-renaissance-of-inner-fashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Super! Też mogłabym tam mieszkać :D

      Usuń
  27. Zdjęcia z Trójmiasta są bardzo fajne, chyba jedne z najlepszych jakie widuje się na blogach modowych.
    Natomiast muszę skrytykować zdjęcie w kapeluszu, bo jest źle naświetlone, a Twoja pozycja nie jest zbyt fotogeniczna.
    Jako miłośniczka geografii powinnaś wiedzieć, że nie ma czegoś takiego jak Zatoka Bałtycka, lecz Zatoka Gdańska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze na zdjęciu w kapeluszu to nie ja, tylko moja siostra - profesjonalną modelką nie jest, więc nie zawsze uda jej się "idealnie" zapozować do zdjęcia Sądzę, że Tobie również się to czasem zdarza - więc bez nerwów ;)) Zaś czy to, iż nie jest perfekcyjnie naświetlone zupełnie je skreśla? Mnie się podoba - uważam, że ma swój własny klimat, może i dla Ciebie mało estetyczny, ale z pewnością niebanalny i oryginalny.
      Z tego co mi wiadomo nazwy: "Zatoka Bałtycka" i "Zatoka Gdańska" są zamienne - bynajmniej tak mnie uczono. Zresztą nawet jeżeli, czy miłośnik danej dziedziny musi być z niej perfekcyjnie wykuty? Każdy w życiu popełnia błędy. Cieszy się, że mój jest tak błahy i niewielki, a Ty jako "złośliwiec" możesz mi go wytknąć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  28. Ładne zdjęcia z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia, a widok z samolotu powalający :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **