niedziela, 16 sierpnia 2015

STORY OF SUMMER TRIP – WARSAW


Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, że jeszcze nie zapomnieliście o mnie oraz, że nie jesteście urażeni aż tygodniową przerwą między wpisami. Wcześniej nie uprzedzałam Was, jednak spowodowana była ona moim kilkudniowym wyjazdem. W związku z nim prawie w zupełności odcięłam się od internetowego świata na rzecz aktywnego spędzania czasu. Jeżeli jesteście ciekawi tego gdzie i w jaki sposób spędziłam ostatnie dni zapraszam do dalszej lektury – ostrzegam, iż dziś oprócz tekstu (występującego w rozsądnych ilościach) znajdziecie sporą dawkę zdjęć :D


Początkiem podróży było przetransportowanie się do stolicy kraju, czyli Warszawy. Wielkiego miasta z setkami przeróżnych ulic i tysiącami turystów. Miejsca w którym życie tętni zawsze – niezależnie od pory, ani dnia tygodnia. Nie wątpliwie jest to rzeczą, którą się kocha lub nienawidzi, a sądząc po twarzach większości osób mijanych na ulicy – po prostu uwielbiają to :)
W Warszawie do wykorzystania mieliśmy jedynie dwa dni. Biorąc zaś pod uwagę fakt, iż jest to ogromne miasto z dużą ilością zakątków wartych obejrzenia było to niezbyt wiele czasu. Z tego też powodu postawiliśmy na bardzo aktywny wypoczynek i zwiedzaliśmy ile się dało – praktycznie spędzaliśmy całe dnie na świeżym powietrzu.


Pierwszym miejscem do którego się wybraliśmy był ogród na dachu Biblioteki Uniwersyteckiej. Zauroczył nas tam ogrom wspaniałych roślin oraz niezastąpiony widok na stolicę. Każdy z Was kto jest fanem botaniki, czy też florystyki choć raz w życiu powinien się tam wybrać! 
Dodam również, że dotarliśmy tam dzięki miejskiej linii metra – chyba najlepszego ze wszystkich możliwych środków komunikacji :)


Zaraz po wizycie w ogrodach pieszo doszliśmy do Starego Miasta. W przypadku tej dzielnicy ciężko jest o zrobienie idealnych zdjęć, ponieważ przepełniona jest ona ludźmi – turyści przychodzą tutaj nie tylko zwiedzać, ale również coś zjeść korzystając z ogromu przeróżnych knajpek, kawiarni i restauracji.
To miejsce w którym tak naprawdę każdy znajdzie coś dla siebie. Dodatkowo nie sposób jest się zgubić, bo na każdym kroku znajdzie się ktoś kogo możemy zapytać o drogę – choć szczerze mówiąc nie sądzę, by komukolwiek taka opcja była potrzebna ;))


Będąc już w samym centrum nie mogliśmy odmówić sobie przyjemności wejścia do Zamku Królewskiego. To czym nas on zaskoczył od środka możecie zobaczyć na zdjęciu.
Chyba nie tylko ja jestem zachwycona tym wnętrzem, nieprawdaż?


Korzystając ze sprzyjającej pogody na sam koniec pierwszego dnia pobytu, wybraliśmy się jeszcze do miejskiego Parku Zoologicznego, na warszawskiej Pradze. Nie oszukujmy tego typu rozrywka sprawia frajdę każdemu z nas! :D 
Wielki metraż, dziesiątki zwierząt i zadbana okolica sprawiła, iż to Zoo jest dla mnie najlepszym w jakim do tej pory miałam okazję być. Mimo wielu mieszanych opinii na jego temat polubiłam je i każdemu z Was polecam – naprawdę warto się tam wybrać! 



Drugiego dnia wybraliśmy się do: Muzeum Powstania Warszawskiego, Łazienek Królewskich i Parku Ujazdowskiego. Prócz tych miejscu mieliśmy okazję zobaczyć również Belweder, budynki Sejmu oraz Senatu i Plac Zbawiciela – niestety musicie mi wierzyć na słowo i wybaczyć, ponieważ z lenistwa nie każde z tych miejsc udało mi się uwiecznić na fotografii.


Punktem, który najbardziej przypadł nam do gustu były Łazienki Królewskie, a mianowicie tzw. Pałac na Wodzie. Tam postanowiliśmy spędzić największą pulę czasu, relaksując się i podziwiając naturę. Wbrew pozorom w Warszawie prócz wielu nowoczesnych budowli znajdziemy też wiele zieleni :))


Zwierzętami jakie od dziś najbardziej będą kojarzyć mi się ze stolicą są wiewiórki. W parkach, aż roi się od nich! Co najlepsze jedna z przedstawicielek tego gatunku zaprzyjaźniła się z nami i pozwoliła wykonać sobie kilka zdjęć :D
Jeżeli i Wy będąc w Warszawie chcielibyście się bliżej poznać z jakimiś wiewiórkami polecam Wam udanie się właśnie do przecudownych Łazienek Królewskich.


Podsumowując dzisiejszą fotorelację wypad do stolicy oceniam jako bardzo udany! Po moim przykładzie sami widzicie, czym są dwa dni – jakby nie było przy dobrym nastawieniu oraz chęciach to „tak wiele”!  Oczywiste jest to, że nie zwiedzimy całego miasta, ale z pewnością zdążymy poznać wiele ciekawych miejsc. Grunt to dobra organizacja, która jest w zasięgu każdego! :)

Niebawem pojawi się kolejny wpis zdradzający drugą część mojej wakacyjnej podróży – tym razem nie będzie to już oczywiście Warszawa, a zupełnie inne miejsce położone na północy Polski
Czekajcie z niecierpliwością i dajcie znać, jak podoba Wam się post! :D


50 komentarzy :

  1. Widzę że udanie spędzony czas :) chyba będę musiała się kiedyś wybrać do Warszawy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujacy post - sliczne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wawę najczęściej zwiedzałam ze szkołą podczas wycieczek. Obecnie warszawa jest dla mnie takim miastem przelotowym, jestem tam po prostu na chwilkę. Może kiedyś uda mi się jeszcze raz pozwiedzać stolicę tyle, że z mniejszym towrzystwem ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również byłam już raz w stolicy, właśnie na wycieczce klasowej - jednak tak, jak piszesz nie ma to, jak "indywidualne" zwiedzanie :)

      Usuń
  4. piękne zdjęcia
    już ze trzy lata nie byłam w Warszawie

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za dziewczyna na czwartym zdjęciu od dołu, tym nad wiewiórkami?
    Bardzo ładne ma włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna fotorelacja! Sama byłam kilka razy w Warszawie i bardzo lubię to miasto :) Wiewiórek niestety w Łazienkach nie wiedziałam, ale byłam tam tylko raz wiosną :D
    Ps. Dobrze, że Twój wyjazd nie trwał dłużej, bo już nie mogłam się doczekać nowego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, jak zwykle bardzo miło mi czytać Twój komentarz! Dzięki, że ze mną jesteś ♥
      Mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś przy okazji jakieś wizyty, zobaczysz te rude zwierzątka :)

      Usuń
  7. Warszawa jest cudowna! Po części zazdroszczę Tobie, że już tam byłaś i widziałaś tyle wspaniałych miejsc. Z drugiej jednak strony zazdroszczę sobie, bo dopiero będzie dane mi to zobaczyć za początku września! Pozdrawiam kochana
    Ps. jeśli mogę, proszę o klik w baner ;)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, świetnie, że tam się wybierasz - w takiej sytuacji to ja mogę Ci zazdrościć! :D Z pewnością to miasto spodoba Ci się i dobrze spędzisz czas zwiedzając!

      Usuń
  8. Bardzo chciałabym tam pojechać zobaczyć i uwiecznić najpiękniejsze miejsca tak jak Ty! =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale muszę się wybrać jak najszybciej. Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam niedawno w Warszawie, ale niestety tylko u rodziny i nic nie udało mi się zwiedzić :( Trzeba się jeszcze raz wybrać tym razem na zwiedzanie :) Bardzo fajny post :*

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niedawno byłam w Warszawie, ale jeden dzień to zdecydowanie za krótko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na tak wielkie miasto to mało - jednak może jeszcze kiedyś się tam wybierzesz i odwiedzisz kilka miejsc :)

      Usuń
  12. świetne zdjęcia:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Warszawa :) aż wstyd się przyznać ,że jeszcze nigdy tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wstyd Paulinko! Wszystko jeszcze przed Tobą :D

      Usuń
  14. Uwielbiam wszelkiego rodzaju parki zoologiczne i botaniczne, czuje się w nich idealnie. W Warszawie nigdy nie byłam, jest zdecydowanie za daleko od mojego miasta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o takie "zielone tereny" to ja również czuję się w nich idealnie :))

      Usuń
  15. Świetnie spędziłaś ten tydzień! :D Świetne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Warszawie, ale kto wie - może kiedyś odwiedzę to miejsce. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia i napewno oczywiście miło spędzony czas :)

    http://kleinni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna Warszawa, byłam parę razy i na pewno ram wrócę ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Warszawę, widać, że świetnie spędziłaś czas:) Piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ładnie prezentuje się Warszawa na zdjęciach które zrobiłaś. Najbardziej urzekło mnie ostatnie ponieważ kocham pocztówki! :) Stolica sama w sobie specjalnie mnie nie oczarowała, gdy tam byłam, wolę moje małe miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc mam podobne zdanie. Warszawa jest miejscem, które można wspanile wykorzystać w sposób turystyczny, jednak mieszkać na stale bym tam nie chciała ;)

      Usuń
  20. piękne zdjęcia :) Widziałam kazde z tych miejsc i wciąż bardzo chętnie tam wracam :) Uwielbiam Warszawę i bywam tak tak często jak mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nigdy nie byłam w Warszawie, już załuję:) super zdjęcia!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia Kochana - na długo będą Ci przypominać cudne chwile spędzone w stolicy :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Nigdy Warszawy nie zwiedzałam-zawsze byłam tam tylko przejazdem. Muszę to naprawić:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Warto choć raz w życiu odwiedzić te wszystkie cudowne miejsca :))

      Usuń
  24. Super zdjęcia! Tez musze odwiedzic Warszawe, bo mnie bardzzzo długo tam nie było - nawet nie będę mówić ile :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Warszawa jest naprawdę piękna! Super fotki

    POzdrawiamxxxx

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia i jeszcze ta wiewióra :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruda czworonożna wygrywa wszystko - to fakt! :D

      Usuń
  27. Ale piękne zdjęcia kochana <3 Świetnie uchwyciłaś tą wiewióreczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne zdjęcia :) Park Zoologiczny chętnie bym odwiedziła :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała ta nasza stolica! Na żywo nie miałam okazji jeszcze zwiedzać tych parków, jednak na zdjęciach prezentują się pięknie :) Kiedyś z pewnością się tam wybiorę, przekonałaś mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Jestem pewna, że nie będziesz tego żałować :)

      Usuń
  30. byłam chyba miesiąc temu, przede wszystkim po to by mój chłopak zobaczył stolicę (nigdy nie był) i było świetnie, ale nogi bolały :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Boskie zdjęcia :) robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **