niedziela, 30 sierpnia 2015

THE LAST DAYS OF HOLIDAYS


Koniec sierpnia – co roku w tym okresie każdy z nas jest nieco bardziej smętny i przygnębiony. Jedni z utęsknieniem żegnają czas pełen wolności od nauki, drudzy oficjalnie zakańczają sezon urlopowy, zaś trzecim po prostu brak lata i wakacyjnego klimatu w powietrzu. Nikt z nas nie odpocznie już bardziej, ani się nie odpręży w obecności gorącego słońca. Nadszedł czas, w którym musimy pożegnać się z bezkresnym lenistwem i nieograniczoną pulą czasu – teraz do działania musi popychać nas nagromadzona w czasie lata energia. Im więcej jej w sobie znajdziecie, tym łatwiej będzie Wam przywitać znienawidzony wrzesień. Wszystko zależy od Was, a uśmiech i odrobina pozytywnego nastawienia Wam nie zaszkodzi – wręcz przeciwnie :)) Warto pamiętać, że polska jesień ma wiele swoich uroków, które każdemu z nas wynagradzają trudny powrót do nielubianej rutyny. Jednym z nich mogą być chociażby nadchodzące deszczowe wieczory, spędzone pod kocem z gorącym napojem i ulubioną lekturą u boku.
O ile pogoda nas już nie zaskoczy, dzisiejszy zestaw będzie jednym z ostatnich letnich setów w tym roku. Chciałam by był dosyć wyjątkowy i wyróżnił ostatnie „tchnienie wakacji”, dlatego też w tle możecie podziwiać prawdziwe sielski, „zielony” klimat. Tegoroczne lato żegnam znakomitą sesją, która na długo pozostanie w mojej pamięci – nie tylko dlatego, że w symboliczny sposób zakańcza moje wakacje, ale także dlatego, iż jest dla mnie jedną z najlepszych, jakie dotychczas udało mi się uwiecznić ;)


bluzka - Tidestore.com
szorty - H&M
okulary przeciwsłoneczne - Reserved

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że ów wpis wynagrodzi Wam ostatnie ciche dni na blogu. 
Wykorzystując ostatnie dni lata postanowiłam na moment zapomnieć o internecie i wszystkich innych "przyziemnych sprawach" :D
Enjoy!

63 komentarze :

  1. No tak niestety koniec już tej "sielanki".
    Zestaw idealny właśnie na takie ostatnie wakacji na spacer czy też piknik.
    Życzę Ci powodzenia w nowym roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale jak zawsze, uwielbiam Twój styl :)

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze robisz, że korzystasz z ostatnich pięknych dni na maxa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś zgrabniusia :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetną masz figurę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Choć jestem przygnębiona nie ubłagalnie szybko nadchodzącą szkołą, to te wakacje były najlepsze w moim życiu i wiem, że teraz naładowana pozytywną energią dam rade w szkole. :)
    PS.Świetna sesja, bardzo ładnie ci w fryzurze z upiętym z tyłu warkoczem :)


    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością będzie tak, jak piszesz - tego Ci życzę Kochana! :)
      Dziękuję bardzo za miłe słowa!

      Usuń
  7. Też ostatnio było mnie mniej ;) Ja lubiłam powroty do szkoły ze względu na spotkania ze znajomymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam takie okulary i pasują mi do większości stylizacji, ślicznie wyglądasz a fotgraf spisał się znakomicie ;)
    PS: Będę bardzo wdzięczna za klik TU <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również bardzo lubię ten model okularów - należy do najbardziej uniwersalnych w mojej kolekcji :))
      Dzięki za miłe słowa!

      Usuń
  9. Pięknie wyglądasz na tych zdjęciach, tak mega delikatnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ojej... chyba nie, ale dziękuję bardzo! To bardzo miłe! ♥ :D

      Usuń
  11. Świetna bluzka! Jest letnio i beztrosko na Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale szybko zleciały wakacje ;< fajna bluzka:)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia:) Wyglądasz rewelacyjnie - figura na medal!
    Jesień też ma swój urok, szczególnie po tak upalnym lecie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie i bardzo zgrabnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny print ma ta bluzeczka! :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne szorty! Jesteś mega fotogeniczna. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna masz figure!! a bluzeczka jest mega <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo walacyjny zestaw, a u mnie już dziś szaruga i deszcz za oknem , ale chyba nawet się cieszę :)

    pięknie wyglądasz w tej zieleni "łapiąc" zachodzące promyki słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, podobają mi się te szorciki <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia i stylizacja ;) Ja się nawet cieszę, że już szkoła ;)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat z tego powodu, że nadchodzi jesień, bardzo się cieszę, jest to moja ulubiona pora roku. A wszystko co piękne, kiedyś musi się skończyć, tak więc to że wakacje dobiegły do końca, nikogo nie dziwi :) Bardzo fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W sumie to lubię deszczowe wieczory, idealnie mi się wtedy słucha muzyki bo jest taki specyficzny klimat :) Fajne zdjęcia, bardzo dobra jakość :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Każda pora roku ma swoje walory dlatego ja z miłą chęcią przywitam złotą jesień :-) Wyglądasz fantastycznie w tym zestawie kochana, figura do pozazdroszczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjęcia i świetna koszulka
    http://tvsiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mogę uwierzyć, że te wakacje tak szybko minęły!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na konkurs: Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie wyglądasz, super szorty! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko się kiedyś kończy :p dzięki jesieni możemy w końcu wrócić do naszych ulubionych swetrów, za którymi tęsknimy :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni do nich tęsknią, zaś drudzy na odwrót - ja jednak należę do tej pierwszej grupy tak, jak Ty :))

      Usuń
  28. Prosto i wygodnie czyli coś co lubię :D
    Ale Ty już masz długie włoski :O Będziesz zapuszczać dalej ?:)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie zapuszczam dalej! Nie mam miarki w oczach, ale wydaję mi się, że od mojego wymarzonego ideału dzieli mnie jeszcze pewnie coś koło 10 cm :D
      Buziaczki Kochana! :*

      Usuń
  29. alez pięknie wygladasz na tej łączce:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesień pomimo kurczącego się dnia ma swój urok - uwielbiam jak jest złota i z gamą wszelkich kolorów.
    Ja osobiście wolę też biegać jak jest chłodniej a Ty jak zwykle pięknie wyglądasz - super stylizacja !!

    Miłego weekendu Ci życzę i serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie co do tej pory roku. Jesień wcale nie jest taka zła, jak ją niektórzy malują :))
      Dziękuję za odwiedziny, również życzę udanego weekendu Małgosiu! ♥

      Usuń
  32. Boskie szorty! Ja się cieszę, że powoli koniec lata, bo uwielbiam jesień!
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz genialną figurę ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. No ba, toż trzeba było wykorzystać te ostatnie wolne podrygi :D Zestaw wygodny, dość typowy, co nie znaczy, że nie jest ładny. Ciekawy nadruk na koszulce
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia w plenerze są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **