poniedziałek, 21 września 2015

COSMETIC WISHLIST #1

Witajcie!
W ramach drobnej przerwy od moich ubraniowych zestawień oraz modowej monotonii, na dziś przygotowałam dla Was coś innego niż zwykle. Myślę, że hasło „wishlista” każdemu lub chociażby znacznej części jest znane – jeśli nie, jest to potocznie zwana „lista życzeń”, czy też „lista zachciewajek”. Krótko pisząc: nieodłączny element blogosfery, od czasu do czasu pojawiający się na każdej osobistej stornie. W końcu każdy z nas ma swoje potrzeby, a w jego głowie wciąż znajduje się kilka rzeczy, o których nie może przestać myśleć. Pomyślałam, że te moje myśli warto przelać w dowolnej formie na „wirtualny papier” i Wam przedstawić! :D
Do tej pory zakładka uroda na moim blogu niezbyt często była uaktualniana, jednak teraz mam zamiar to zmienić. W związku z moją narastającą pasją do wizażu oraz kosmetologii, postaram się rozwijać nie tylko własną widzę i umiejętności, ale także ową kategorię – przy okazji dbając o powiększanie się mojej kosmetyczki. Poniżej przedstawiam Wam listę produktów, do których pałam zauroczeniem i trzymam kciuki za to, by już wkrótce znalazły się w moich rękach :)


  1. „TheBalm, Nude Dude” – nie dosyć, że cienie kuszą swoimi barwami, to jeszcze wizualny wygląd paletki zachwyca! Wszelkie odcienie brązów, matowe oraz satynowe wykończenia, to mój absolutny faworyt wśród wszelkich kolorystycznych zestawów – „Nude Dude” to mój absolutny typ i ideał, bez dwóch zdań będzie mój!
  2. „BH Cosmetics, Sculpt&Blend” – pędzle marki „Beverly Hills” marzą mi się już od dłuższego czasu. W internecie są wysoko oceniane i polecane przez wiele kobiet. Niestety na przeszkodzie do ich nabycia staje mi ich mizerna dostępność.
  3. „W7, Honolulu Bronzing” – jakiś czas temu zakochałam się w skrupulatnym podkreślaniu kości policzkowych – w końcu dzięki temu trikowi możemy zupełnie zmienić swój owal twarzy! Ponadto wydaję mi się, że chłodna barwa „W7” będzie u mnie, jak znalazł.
  4. „TheBalm, Mary Lou-Manizer” – sławna na całą polską, jak też zagraniczną sieć! Efekt złotej tafli, jaki zapewnia znakomita Mary służy każdej kobiecie i każda chce go osiągnąć… wydaję mi się, iż więcej dodawać nie muszę.
  5. „Sleek Makeup, Au Naturel” – stonowane, naturalne barwy to podstawa, która jako jedna z pierwszych powinna się pojawić u rozpoczynających przygodę z makijażem. Z tego powodu nie powinno Was zdziwić to, że ta kultowa paleta znalazła się i na mojej liście – ze statusem podobnym do tej prezentowanej pod numerem 1.
  6. „NYX, Soft Matte Lip Cream” – pięknie pachną, mają fantastyczną konsystencję i co najważniejsze oszałamiające kolory! Matowe pomadki z „NYX’a” o wdzięcznych nazwach: Amsterdam, Ibiza i Milan to kolejne z moich wielkich pragnień.
  7. „Sleek Makeup, Blush Rose Gold” – jeśli mowa już była o podkreślaniu twarzy, to do bronzera oraz rozświetlacza musi dołączyć również róż. Pełen błysku różowo-czerwony kolor pasuje do większości makijaży i świetnie rozpromienia cerę, więc jest moim ostatnim celem.

Może miałyście już styczność z którymś z moich upragnionych kosmetyków?
Jakie produkty znalazły, by się na Waszych kosmetycznych listach? 
Koniecznie dajcie znać w komentarzach! :)

63 komentarze :

  1. TheBalm, Nude Dude i te odcienie to coś dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie dla mnie również, coś pięknego! :)

      Usuń
  2. Praktycznie wszystkie które tu umieściłaś :D no może oprócz bronzera z w7 :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten róż ze Sleeka ale w zestawie do konturowania i jest przepiękny :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, tylko utwierdzasz mnie w moich przekonaniach! :D

      Usuń
  4. Również marzy mi się ten rozświetlacz, a i pędzlami bym nie pogardziła, jednak tak jak wspomniałaś są bardzo trudno dostępne! ;(
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj zdecydowanie moja wishlista wygląda tak samo! Super post:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tą paletkę Nude Dude i pigmentacja jest świetna:) Ze sleeka też mam parę paletek i są super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ileż wspaniałości... życzę zrealizowania każdego punktu z listy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nie dziękuję", by nie zapeszać ;))

      Usuń
  8. Powodzenia! ja uwielbiam tę paletkę Nude <3 , jest genialna! , polecam :-) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama w głowie mam taką 'wishlistę'. Też poluję na pędzle do makijażu, lecz z firmy Hakuro - podobno też są świetne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak, również słyszłam o nich sporo dobrego :)

      Usuń
  10. ja w7 honolulu robiłam sobie straszne plamy.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... teraz mnie zmartwiłaś, do tej pory trafiałam na same pozytywne opinie dotyczące tego produktu.

      Usuń
  11. Same fajne produkty! Skoro ukazała się wishlista, to można liczyć na jakieś recenzję za jakiś czas? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak! Gdy tylko uzbieram większą grupkę upragnionych produktów, to pochwalę się tym na blogu :))

      Usuń
  12. Pędzle chodzą już za mną od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem jeszcze za młoda na cienie, pomadki itp. :D
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ten bronzer Honolulu, ale przyznam szczerze, że jeszcze go nie używałam! chyba pora to w końcu zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Same cudenka!! Paletki sa piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też mam swoje kosmetyczne zachcianki ale są to głównie balsamy do ust i rzeczy pielęgnacyjne bo nie maluje się. Ale o każdym produkcie słyszałam dobrą opinię więc super wybrałaś i mam nadzieję, że uda ci się powiększyć asortyment twojej kosmetyczki ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdo za pozytywne życzenia, ja również mam nadzieję, że uda Ci się zdobyć to, na czym Ci najbardziej zależy :))

      Usuń
  17. Cudowne rzeczy:)
    wszystkie bym przygarnęła:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tej marce pędzli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dlatego, że w Polsce jest raczej niedostępna :)

      Usuń
  19. Ta paletka od TheBalm od dawna jest moim marzeniem. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Great wishlist^^

    New post ☆
    If you follow my blog, I follow your blog too, write about it~

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chciałabym je mieć ;) Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja na razie nie mam nic czego bym pragnęła :D
    Ale Twoje propozycja jest bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dziw! U siebie na blog zawsze pokazujesz tyle fajnych rzeczy, Olu :)
      W takim razie trzymam kciuki za to, by prędko udało Ci się to zmienić!

      Usuń
  23. Bardzo ciekawe propozycje. :)
    Ja niestety nie mam tego czego chciałabym mieć,ale może wkrótce się to zmieni. :D

    Zapraszam do mnie,bedę wdzięczna za kliknięcia. :)

    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/biao-czarny-komplet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością - odrobina cierpliwości, wiary, pozytywnego nastawienia i na pewno będzie po Twojej myśli :D

      Usuń
  24. przygarnęłabym paletkę Sleek :D

    OdpowiedzUsuń
  25. maiałam 3 i 4 i akurat mi nie podopasowały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jak widać "klasyka gatunku" może mieć także swoich anty-fanów - szkoda, że nie sprawdziły się u Ciebie te produkty.

      Usuń
  26. świetne kosmetyki! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przygarnęłabym z Twojej listy obydwie paletki, piękne cienie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z twojej wishilisty mam tylko (albo aż) paletkę Sleek'a. Bardzo ją sobie cenię i polecam. Świetna do codziennego makijażu, ale także na większe wyjścia da się stworzyć z niej coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  29. paletkę numer 5 musze sobie kupić!;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cienie The Balm kuszą nas od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam jedną paletę cieni ze Sleeka i już przymierzam się do zakupu kolejnej, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. The Balm Mary Lou i bronzer Honolulu polecam serdecznie, a na pomadkę z NYX sama mam ochotę. :)
    Obserwuję i będę zaglądać, będzie mi miło jak Ty również wpadniesz do mnie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. super kosmetyki :) przydałoby mi się wszystko :P

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawy post <3 Fajne cienie
    Pozdrawiam http://nataliaxxxsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. też marzą mi się te cienie :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna lista życzeń, jeśli miałabym taką zrobić to kilka z tych produktów znalazłoby się także i na mojej :):)

    www.Anita-Turowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna wishlista, ja również czaję się na pomadkę z NYX i paletkę Nude Dude :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie link w najnowszym poście ?
    Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Same cudeńka tutaj widzę, które sama chętnie bym przygarnęła.

    Pozdrowionka,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  39. Au Naturel ze Sleeka jest też na mojej liście ;-)

    www.jlw-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Żadnego z tych kosmetyków nie używałam xD

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostatnim poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  41. I za mną chodzą kosmetyki The balm...cóż może kiedyś będą moje.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja bym chciała pomadki matowe z Nyx :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem bardzo ciekawa tych pomadek z Nyxa. Zbierają mnóstwo pozytywnych recenzji :)) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **