niedziela, 6 września 2015

HELLO SEPTEMBER! | CHECKED CONNECTION

Cześć Wam!
Po małej przerwie, czas oderwać się od dezorganizacji i kompletnego braku zorganizowania, w szczególności jeśli chodzi o własny czas wolny i podstawowe obowiązki – pora postarać się we wszystkim odnaleźć i w dosyć systematycznym tonie wrócić do Was ze stylizacjami… i nie tylko :)
Mogłabym zacząć narzekać, że w ciągu ostatnich dni wypłynęła ze mnie cała witalność i chęć wykonywania czegokolwiek. Momentalnie moje nastawienie uległo zupełnej odmianie, a pozytywne witanie pierwszych dni września nie było wykonalne. Jednak to chyba nie czas, ani miejsce na takie wyznania! Z pewnością nikt z nas nie ma ochoty na „zarażenie się” negatywną aurą, dlatego też dzisiaj w temacie „kilku słów ode mnie” byłoby na tyle. Może niewiele, ale obiecuję, że nadgonimy to w następnych wpisach! :D
Nagła zmiana pogody może świadczyć tylko o jednym – nadchodzi jesień. Co za tym idzie naszą letnią, zwiewną i kolorową garderobę wymieniamy na nieco bardziej ciepłą i stonowaną. Moją uniwersalną i ponadczasową propozycją na nowy sezon jest czerń i wzór kratki. Dzięki dodaniu niekonwencjonalnych elementów, takich jak skórzana spódniczka, czy też sportowe buty całość stanie się niebanalna, stylowa i modna. Dodatkowo dobierając poszczególne dodatki - makijaż, fryzurę będziecie w stanie za każdym razem nadać stylizacji innego klimatu. 


koszula - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spódniczka - Nicole Paris
 torba - Bertoni
buty - Labotti.pl

49 komentarzy :

  1. świetna koszula, kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś cudowna :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta koszula :)kliknęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :D Bardzo fajna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ta koszula;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny look!! buty sa sliczne <3 ....... klikniete :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy tylko ja kocham Twoją urodę?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty kochana! Dziękuję za przemiły komentarz :*

      Usuń
  8. Oczywiście odwdzięczam się - link kliknięty - 19,99$ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz na tych fotkach! Stylizacja praktyczna i bardzo sympatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja :)
    idealna na chłodniejsze dni :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog !
    jeśli masz czas zapraszam :)
    oraz zachęcam do obserwacji.
    http://kolorowy-ptak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna torba
    kliknęłam w link do koszuli

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię koszule w kratę. Bardzo podoba mi się kocia torba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula i super ją dograłaś ze spódnicą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak miło znów widzieć swoją ulubioną blogerkę! :) Genialna stylizacja- zwyczajna, wyważona i młodzieżowa ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Martynko! Mnie miło "widzieć" moją stałą komentatorkę :D
      Pozdrawiam ciepło! ♥

      Usuń
  17. Jeeeeej ta torba jest czadowe- piękne kotełki <3
    sama dumnie bym taką nosiła, mój kotek na pewno dumny bylby z mamusi :P hehehe

    super zestaw! spódnica jest świetna :)

    19,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie w nowym poście oraz baner Dresslink? :) Z góry dziękuję ślicznie i pozdrawiam :)
    Daria


    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ta koszula w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem co czujesz, dla mnie te pierwsze dni września też są trudne i dopadła mnie dziwna zmiana nastroju, ale podobno jeszcze wyjdzie słońce :)
    Fajna stylizacja, bardzo lubię koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, zawsze trzeba być pozytywnej myśli :)

      Usuń
  20. Śliczny look :) bardzo lubię koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze co powiem to boska stylizacja! :))
    Tak ogólnie to ja do roku szkolnego nic nie mam, ale jak nawala później nauki to będzie masakra, a jesien lubie, a nawet bardzo :D
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś śliczna:) Super zestawik, fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne połączenie kraty ze skórą!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz! :)
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się ta jesienna zmiana garderoby, osobiście wolę właśnie takie ubrania, więc dla mnie to sama przyjemność. Podoba mi się twoja dzisiejsza stylizacja, w szczególności koszula, jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. kliknęte 19.99
    podoba mi sie twoj styl :)
    mogłabyś mi pomoc i poklikac ? http://faashionpashion.blogspot.com/2015/09/39-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie Justyno wyglądasz w tej stylizacji - mnie bardzo podoba się torba - wiele można w nią włożyć a i wizualnie oko cieszy - te kotki bardzo sympatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można by uznać, że jakakolwiek pakowna, filcowa torba to jesienny "must-have" - pod którym się podpisuję obiema rękoma :))

      Usuń
  30. świetna stylizacja ! :) Ja pewnie zamieniłabym spódnicę na spodnie, bo przez tą pogodę rezygnuję z odkrywania nóg. Choć słyszałam, ze wrzesień ma nas jeszcze zaskoczyć w końcowych dniach.

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja. :) Nie przepadam za bardzo za jesienią, robi się wtedy szybko ciemno i trzeba się grubiej ubierać...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz fantastyczne brwi, super dobrane do kształtu twarzy! Sama je depilujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... dziękuję bardzo za tak pozytywną opinię! Brwi co jakiś czas reguluje mi zaufana kosmetyczka ;)

      Usuń
  33. Ciekawa torba! Fajny miejski zestaw, do tego wygodny. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rewelacyjna koszula! :) Torba też bardzo mi sie podoba ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula jest mega :) Jak myślisz do spodni również będzie pasować? jeśli tak to do jakich? :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **