poniedziałek, 14 września 2015

(NOT) JUST RED

Cześć, witajcie – znów jestem!
Ostatnio siedząc wygodnie w fotelu oddałam się chwili zapomnienia i przypominając sobie wydarzenia z minionych tygodni, zrelaksowałam. Pomyślałam, iż jeszcze dwa tygodnie temu cieszyłam się beztroskimi chwilami lata, tydzień temu wkroczyłam do nowego i pełnego tajemnic środowiska, zaś dziś mam pod dostatkiem pracy i wrażeń. Czas leci bardzo szybko, dlatego też warto nie pozwalać mu uciec :)
Wydaję mi się, że w modowej kwestii zdążyliście mnie już dobrze poznać. Lubię intensywne kolory, kobiece połączenia i dziewczęce akcenty. Nie powinno Was również zdziwić to, iż stawiam na pewne i sprawdzone zestawy, które mają być wygodne i dobrze wyglądać. Zaś moja złota myśl mówi - „za sprawą stylizacji możemy być zupełnie inną wersją siebie”. Dzięki śledzeniu tych sentencji powstała moja dzisiejsza stylizacja.
Propozycja idealna na każdy wrześniowy weekend! Oryginalna,obszerna kurtka wraz z dopasowaną czerwoną bluzką oraz legginsami, to niezobowiązujący i konwencjonalny komplet. Wyższe buty, połyskujący naszyjnik oraz skręcone włosy nadają całości bardziej wyszukanego i ponad przeciętnego wyrazu.


kurtka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
bluzka - Sesto Sensto (dokładny LINK)
spodnie - Sesto Senso (dokładny LINK)
naszyjnik - Born Pretty Store
buty - Kayla Italia

** Zapraszam Was również do wzięcia udziału w moim konkursie na stornie na Facebook'u (TUTAJ). Do wygrania luksusowe kosmetyki marki "LAMBRE"! Na dołączenie do zabawy nie pozostało wiele czasu - chętni, spieszcie się! :) ** 

63 komentarze :

  1. ale Ci prześlicznie w czerwieni! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz, link kliknięty - 50,92$ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biżuteria bardzo ładna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie Ci w tym kolorze:* ale jesteś zgrabna nono:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz kochana! bardzo mi się podoba cały ten look :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiesz, że wczoraj miałam tą książkę w rękach :)
    klikniesz u mnie w najnowszym poście pod tekstem w linki?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką książkę? Zdaję się, że w moim wpisie nie ma o żadnej takiej mowy ;))

      Usuń
  7. bardzo ładnie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie Ci w czerwieni i masz wspaniały ten naszyjnik. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your top...and I have the same necklace!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie, a ta kurtka jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Legginsy są po prostu świetne :) Pięknie leżą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękną figurę i włosy:)

    Rzeczy przyjemne, klasyczne, a wisior super zdobi :)

    Kliki oddane! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwień pięknie ożywia Twoją stylizację

    OdpowiedzUsuń
  14. You look very beautiful in this outfit! I love the jacket :)

    Yours,
    Julia

    Littlest Fashion Show

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko jakby na Panią szyte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadam się! Rzeczy świetnie leżą :)

      Usuń
  16. Idealnie! Super Ci w takiej żywej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny odcień tej bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak pięknie wyglądasz :) Kolia jest cudowna :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładnie się wszystko komponuje.
    Super stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się kurtka, kliknęłam oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz świetnie, bluzeczka ma bardzo ładny kolorek, całość idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna kobieca stylizacja! W sam raz na początek jesieni :) Najbardziej podoba mi się twój wisior, dodaje "pazura" całemu zestawowi :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://www.lefffka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna stylizacja. Idealnie wpasowuje się w jesienny klimat :) Ja jednak założyłabym zwykłe czarne rurki :) KLiknęłam w link :)

    Zapraszam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Znakomita stylizacja i przepiękny naszyjnik.
    Jaką czcionką jest napisany tytuł posta?

    Pozdrawiam serdecznie
    i zapraszam do mnie,
    Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Design mojego bloga "od deski do deski" stworzyła Magda (link do jej strony znajduje się w stopce mojego bloga) - w razie potrzeby proszę do niej kierować wszelkie pytania :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  25. Slicznie wygladasz w czerwieni <3 Kurteczka bardzo nam sie podoba !! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Faktycznie , w tej kurtce jesteś nie do poznania ! Pięknie ożywiłaś tą stylizację czerwienią, super wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny naszyjnik! ;)
    Ładne włosy!*.*

    www.fashion-styleeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się zaszyjnik !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie dobierasz ubrania pod swą urodę, cudownie wyglądasz, byłabyś dobrą stylistką :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi to czytać :D

      Usuń
  30. Arw I really love your jacket.
    Looks so good. :)

    Best regards Kim,
    http://kimspreciousbeauties.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak prosto, a tak elegancko.
    świetnie dopasowane rzeczy :)
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/09/romans-jesienna-pora_15.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki piękny naszyjnik! :)) Super look :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyglądasz przepięknie! Cudny look!

    OdpowiedzUsuń
  34. Awesome outfit<333

    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com.ee/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna narzutka i Naszyjnik :) świetnie wyglądasz :) Pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie dość, że ładna bluzeczka, to jeszcze naszyjnik - wszystko na Tobie perfekcyjnie leży. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Poklikane, super stylizacja!;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chociaż nie jestem za bardzo przekonana do tak intensywnych kolorów w moich stylizacjach, to u ciebie wyglądają świetnie :) Bardzo podoba mi się ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny płaszczyk! Zazdroszczę Ci go! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny płaszczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz :) bardzo ładny kolor bluzeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale nogi!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Jesteś taka szczuplutka! Bardzo ładny klasyczny look. Dziękuję za odwiedziny i zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Magdo i dziękuję! :)

      Usuń
  44. Kurtka i leginsy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **