piątek, 18 września 2015

POPPY FLOWER

Lubicie od czasu do czasu zrobić coś zupełnie na przekór, z pełną tego świadomością i premedytacją? Wydaję mi się, że chyba każdemu z nas się to zdarza. Wykorzystujemy tę możliwość w poważniejszych lub bardziej błahych sprawach. Ja posłużyłam się nią ostatnio wobec pogody oraz modowych trendów - przyznaję się! :D Postanowiłam wykorzystać pewne wrześniowe popołudnie zakładając na siebie przewiewne i wciąż kojarzące się z lekkością ubrania. Dzięki nim przez moment poczułam jeszcze wspaniały powiew letniego ciepła.
Bluza z malowanym wzorem kwiatu maku jest jedynym jasnym elementem w dzisiejszej stylizacji. Poprzez ten fakt staje się również centrum całego zestawienia, które dzięki poszarpanym, czarnym spodniom oraz zabudowanym czółenkom zyskuje na drapieżności i szczególności. By dodatkowo podkreślić charakter mojego stroju postawiłam na niedbale stworzone fale na włosach oraz różową pomadkę. Co sądzicie o takiej propozycji? Jesteście na tak, czy może nie? :)


bluza - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spodnie - Dresslink.com
buty - Kayla Italia
okulary przeciwsłoneczne - Clarie's

58 komentarzy :

  1. Masz niesamowicie piękną i wyjątkową urodę!
    Ile masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję bardzo za taki komplement ♥
      W odpowiedzi na Twoje pytanie - niedługo kończę 16 lat :))

      Usuń
  2. Bluza ma śliczny ten wzorek, ale spodnie mnie urzekly bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :D Poklikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. great post! love your blog:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza jest fantastyczna;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na tak!!
    stylizacja jest świetna :)

    zapraszam do siebie
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyw kojarzy mi się z wakacjami u babci na wsi. Zawsze chodziłam wieczorami na spacer i zbierałam maki. Bardzo ładnie wyglądasz. Ponad to, masz piękne dłuugie nogi. Pozdrawiam gorąco w te chłodne już dni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zuzanno! Cieszę się, że tą stylizacją mogłam Ci przypomnieć o tych miłych chwilach :))

      Usuń
  8. swietne spodnie! i jaka piekna jestes! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz ślicznie!
    Ta bluza i te spodnie idealnie do siebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spodnie! Jesteś niesamowicie fotogeniczna. Wiesz co, przypominasz mi Effie z serialu Skins z brytyjskiej wersji. :D Ona jest śliczna moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie oglądałam tego serialu, dlatego też musiałam się zorientować o kim mowa. Dziękuję Ci za to porównanie, opisywana przez Ciebie aktorka jest naprawdę uroczą dziewczyną - fajnie czytać, że ktoś dostrzega między nami podobieństwo :D

      Usuń
  11. wyglądasz świetnie w tych spodniach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boska jest ta stylizacja :)
    Bardzo podobają mi się spodnie :)
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. matko masz cudowne chudziutke nogi :3 megaaa zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie właśnie się wydaję, że do ideału im daleko - ale dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  14. uwielbiam te spodnie z dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się bluza, kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi z całego zestawienia najbardziej podobają się spodnie, ale to dlatego, że po prostu takie właśnie uwielbiam pod każdą postacią ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne spodnie. Niby klasyczne, a jednak jest w nich coś wyjątkowego. :)
    http://zpamietnikablondynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja bardzo udana, bluzka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna bluzka i mega zgrabne nogi! Przypominasz mi przepiękną córkę mojej nauczycielki! Pozdrawiam, Patrycja!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie Ci w takich delikatnych, rozwianych falach :) Poszarpane dżinsy i ażurowe rękawy bluzy bardzo ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super stylizacja. Masz świetna figurę. Kliknęlam - 14.17$ :)
    Proszę poklikaj w linki na dole mojego najnowszego postu: nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarówno spodnie jak i bluza są bardzo w moim stylu :) jaką Ty masz świetną figurę no i urodę :) poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś tak zgrabna, że we wszystkim Ci dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... dziękuję! Miło mi to czytać! :D

      Usuń
  25. Ale świetna bluza ;) bardzo ładnie wyglądasz ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow...the sweater looks so amazing :)

    Yours,
    Julia


    Littlest Fashion Show

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow !!! Jaki zadziorna lecz zarazem bardzo kobieca stylizacja. Świetnie - zresztą jak zawsze wyglądasz :) Pozdrawiam Justyno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu! Cieszę się, że moje stylizacje przypadają Ci do gustu :))
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  28. Genialne zestawienie! Połączenie wycinanych rękawów z dziurawymi spodniami jest strzałem w dziesiątkę :)
    Liczę na więcej tak udanych i zaskakujących stylizacji Justyno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda mi się takie stworzyć! ;)

      Usuń
  29. Kliknięte ;) Świetne są te spodnie ! :) Chętnie będę zaglądać, może wspólna obserwacja ? :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny zestaw, podobają mi się spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne spodnie :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ślicznie wyglądasz!
    tak na marginesie, to świetny blog :)))
    pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    www.66happydays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Love that sweater! You also are stunning, you look like a model! I just stumbled across your cute blog!
    You should come link up over at my style & beauty link up! The Style Files Link-Up

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialna stylizacja :) bluzeczka sweet :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **