piątek, 30 października 2015

BLACK RUSH!

Jesienna chandra - niezbyt przyjemny stan, który mimo, iż nie ma nic wspólnego z jakąkolwiek chorobą w jesiennym okresie dopada większość osób. Bardzo łatwo poddać się mu na skutek smutnego widoku coraz to „mniejszych” drzew, braku dowolnego promienia słońca, czy też niezachęcającej do przebywania na zewnątrz temperatury powietrza. Możecie mówić, co chcecie, jednak mój organizm niezbyt dobrze radzi sobie z jesienno-zimowym przełomem. Ostatnimi czasy dopasowuję się do pro-formy aktualnie panującej pory roku i tak, jak ona – sama sięgam po melancholijny i przytłaczający nastrój. Mimo, iż na dłuższą metę z pewnością nie służy pozytywnemu samopoczuciu, to w kryzysowych sytuacjach jest świetną formą swego rodzaju relaksu. Chwila pełna zadumy i zamyślenia, w towarzystwie niezwykłych okoliczności przyrody przyda się każdemu z nas! :)
By odzwierciedlić Wam jesienną nostalgię mego dnia codziennego, dziś „all black look” złapany na kilku fotografiach w czeluściach ukochanych czterech ścian… Umówmy się, iż dzisiejszy wpis jest luźniejszą formą publikacji, która zaś swój sens czerpie z tego co widać za oknem - koniec kropka! :D 

zdjęcia: Alicja Owczarek

tunika - The Still Collection
spodnie - LINK-TUTAJ (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
naszyjnik - Born Pretty Store

44 komentarze :

  1. wow, jak mnie dawno u ciebie nie byłoo ! :O
    Tunika rewelacja! Ale powiedz mi jakiego podkładu używasz bo super wygląda na cerze ;)
    Buziaaaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to podkład "L'Oreal True Match" - jeden z moich ulubieńców :))
      PS. Również przesyłam buziaki i czekam na nowe wpisy u Ciebie! :*

      Usuń
  2. Sama lubię stylizacje total in black. :-) Bardzo ładnie Ci w takim kolorze. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jeszcze nigdy tego od nikogo nie usłyszałam! :D

      Usuń
  3. Jesienna aura potrafi być czasami przytłaczająca to fakt, ale jakoś trzeba przetrwać. :) Kliknęłam w link, powodzenia w dalszej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna ta tunika, a w czerni wyglądasz świetnie:)
    pozdrawiam:)

    jointyicroissanty

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie dopada zimowa zimowa chandra i to najgorsze co może być :(
    Ostatnio uwielbiam czerń od stóp do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na całe szczęście zima napawa w większości pozytywnym nastrojem, jedynie jesień jest cięższym, przejściowym okresem :))

      Usuń
  6. Piekny naszyjnik i ta twarz! Jesteś olśniewająca!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ładna tunika :) +kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz kochana!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam uwielbiam właśnie ten okres, niezbyt lubię lato, gdzie jest tak gorąco, że nic się nie chce.
    Ładne zdjęcia i śliczny naszyjnik. :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam tą stylizacje:) zdecydowanie w moim stylu:) super legginsy:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za jesienią. Nie lubię gdy szybko się ciemno robi... Ładny naszyjnik! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjecia ;)
    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziak z Ciebie na tych zdjęciach! ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Twój komentarz nie dość, że jest dla mnie bardzo miły, to też bardzo mnie zaskoczył! :D

      Usuń
  14. Ja nie mam problemu z jesiennym nastrojem, zawsze staram się być pozytywna i pełna energii:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz na tych zdjęciach :) piękny look !

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę smutno się robi, kiedy na drzewach jest coraz mniej liści i szybko robi się ciemno. Potrzeba czasu, żeby przyzwyczaić organizm i psychikę do jesiennej aury. Czas leci tak szybko, że nim się obejrzymy znowu będzie piękna wiosna! :D Naszyjnik masz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, masz rację - warto pomyśleć i w ten sposób! :)

      Usuń
  17. każdego chyba w pewnym momencie dopada jesienna handra
    klikniete

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubie tego typu stylizacje :) tunika wyglada super! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się cały zamysł tego posta! Fajnie, że odzwierciedliłaś swój nastrój w stylizacji, to pewna forma ekspresji siebie więc jest to genialne, no i w sumie może pomóc choć trochę pozbyć się chandry ;) W całej stylizacji jestem zachwycona naszyjnikiem, wygląda niezwykle gustownie :) Pozdrawiam! :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sandro za wykańczający komentarz! Jest mi niezmiernie miło, iż wpis aż tak Ci się spodobał :D

      Usuń
  20. Rzeczy ładne, jednak w całości brakuje jakiegoś innego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem czerń sama w sobie jest najlepszą kwintesencją stylizacji, jednak jak wiadomo każdy ma prawo do własnego zdania ;)

      Usuń
  21. mnie jeszcze nie złapała jesienna chandra i mam nadzieje, ze nie zlapie :)/K

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę śliczna z Ciebie dziewczyna !
    Czarny - najwazniejszy kolor kazdej pory roku ! :D
    Buziaki ;*
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, również całuję! :*

      Usuń
  23. Mój organizm takze sobie nie radzi :D własnei jestem chora :P
    Masz prześliczną twarz i ślicznie wykrojone usta :)
    Jestem u cb pierwszy raz ale dodaje do ulubionych bo wiem ze będę chiała wrócić tu na pewno :)

    zapraszam dopiero zaczynam :)
    http://arienns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. czarny jest zawsze świetny! śliczne zdjęcia pozdrawiam ;)
    http://madamekarolla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **