niedziela, 11 października 2015

PASTEL LOOK

Pierwsze kilka październikowych dni zaskoczyło nas niecodzienną, jak na ten miesiąc aurą pogodową. Po stosunkowo ciepłej końcówce września, nikt nie spodziewał się lodowatych podmuchów wiatru, porannej szadzi pokrywającej trawy, czy też najkrócej pisząc, tak niskich temperatur. Dla dobra własnego zdrowia w bardzo szybkim tempie musieliśmy pożegnać się z ulubionymi skórzanymi kurtkami, na rzecz cieplejszych wełnianych płaszczy, bądź puchowych okryć. Zapewne nim się obejrzymy na naszych głowach spoczywać już będą wszelkiego rodzaju czapki, a szyje zakryją spore warstwy szalu. Odchodząc jednak od tego jakże mroźnego i niesympatycznego obrazu, chciałabym Was przenieść jeden weekend wstecz – kiedy to jeszcze słoneczny i beztroski klimat panował w każdym mieście…  
Jasne i pudrowe kolory kojarzą się mi głównie z wiosną. Oddają one klimat rozkwitających roślin, na nowo budzących się do życia. Muszę jednak stwierdzić, iż mimo to świetnie rozweselają także inne pory roku, nadając im przy okazji wyjątkowego nastroju. Dodatkowo idealnie spajają się z bielą (kolorem, który kryje się w każdej garderobie!) , tworząc przejrzystą całość. Dla takiego efektu, pełnego wygody i smaku jestem na tak, a Wy? Podzielcie się opiniami! :) 


sweterek - PEPCO
spodnie - ROMWE
buty - Elilu.pl

*** Na koniec serdecznie zapraszam Was do odwiedzania mojego profilu na Facebook'u (TUTAJ) – dzięki kliknięciu "Lubię to" zawsze będzie na bieżąco! :) ***

41 komentarzy :

  1. Piękny sweterek :) spodnie dodają "pazura" :D śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolorki, ubrania, paznokcie, wszystko co pastelowe bardzo mi się podoba. ;)

    Zapraszam do mnie na rozdanie. :)
    http://syll-kosmetycznie.blogspot.com/2015/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie noszę pastele jesienią, tak trochę na przekór wszystkiemu dookoła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pastelowe rzeczy są śliczne;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, ślicznie Ci w tym sweterku :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylizacja,świetny sweterek!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, wyglądasz wspaniale!

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubimy pastele <3 a buty sa MEGA !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne masz te spodnie:) Super zdjęcia:)


    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. I like the colours! Looks great :)

    Yours,
    Julia


    Littlest Fashion Show

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak, nikt nie spodziewał się tego lodowatego powietrza;p pięknie wyglądasz!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście bardzo fajny delikatny, dziewczęcy i pastelowy outfit ! :)
    Wyglądasz bardzo fajnie ! :)

    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja, te spodnie są mega:)

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Poszukuję właśnie białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do twarzy ci w takich jasnych kolorach :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, pastele są piękne bez względu na porę roku. Wyglądasz bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny sweterek i buty:) jak zawsze trafiłaś w mój gust idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj ja też już tęsknię za latem i ciepłymi dniami :( Bardzo podobają mi się Twoje spodnie.
    A u mnie na blogu również stylizacja z jeszcze ciepłych i słonecznych czasów ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam pastele, świetne są te spodnie i bardzo fajnie wszystko tu razem zestawiłaś!
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. też bardzo lubię jasne kolory, ale kiedy idę na zakupy to przeważnie wychodzę z czymś ciemniejszym dlatego to te przeważają w mojej szafie. Stylizacja bardzo ładna, lekka i wygodna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie stylizacje :) świetne połączenie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogoda jesienna, chociaz u mnie to nawet zimowa :) Bardzo fajny pastelowy look, mimo że jesienią stawiam jednak na ciemniejsze kolory, albo bardziej wyraziste, to ten mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek cudo :) W moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękny wygląd bloga ;*Ty również jesteś piękna !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie wyglądasz ;)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleś Ty ładna. :-) Mam niemalże taki sam sweterek tylko mój jest z H&M, mamy więc bardzo podobny gust. :-) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny ten Twój sweterek :) A 3 zdjęcie wymiata- śliczne ♥

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **