czwartek, 15 października 2015

THE SECRET SOAP STORE – BYDGOSZCZ | EVENT

Dzień dobry Kochani!
Być może część z Was, czytających ten wpis, pamięta o tym, iż ostatnio na swoim Facebook’owym profilu (TUTAJ) obiecałam Wam niemały „nawał” treści urodowo-kosmetycznych – dziś właśnie się on rozpocznie ;)
W ubiegły weekend miałam okazję uczestniczyć w wielkim otwarciu „The Secret Soap Store” w moim mieście. To marka słynąca ze sprzedaży ekskluzywnych kosmetyków naturalnych przeznaczonych dla wszystkich osób, niezależnie od płci, czy też wieku. Osobiście mogę Was zapewnić, że sklep ten oczarowuje nie tylko wspaniałym asortymentem, ale także cudownymi kolorami i jeszcze przyjemniejszymi zapachami. W dwóch słowach: coś fantastycznego! By łatwiej było Wam pojąć, jak wyjątkowe jest to miejsce, z czystym sumieniem mogę przyrównać je do swego rodzaju raju. Wydaję mi się, iż każda kobieta po przekroczeniu progu „The Secret Soap Store” nie jest w stanie opuścić go z pustymi rękoma! :D 

W pełni wykorzystując moje zaproszenie sporządziłam dla Was obszerną fotorelację – zapraszam do zapoznania się z jej treścią :))


„The Secret Soap Store” to firma zajmująca się wytworem najwyższej jakości kosmetyków naturalnych, wywodząca się z Niepołomnic. Wszelkie artykuły jakie możemy znaleźć na jej sklepowych półkach stworzone są z pełnowartościowych produktów, organicznego pochodzenia. Składy poszczególnych kosmetyków bogate są w różnorodne olejki i inne substancje odżywiające skórę. Nie groźne są zarówno dla wrażliwych, jak też skłonnych do alergii typów cer.  Szeroki wybór linii pozwala zaś na znalezienie czegoś perfekcyjnie odpowiadającego naszym potrzebom.

W tym miejscu warto również dodać, iż marka tworzyła również personalne kosmetyki dla takich osobistości, jak: Wojciech Cejrowski, czy też Agnieszka Maciąg.


Jednymi z pierwszych elementów, które przyciągają naszą uwagę są kolorowe mydła i sole do kąpieli.  W przypadku obu z produktów wybierać możemy pośród wielu opcji składowych – swą barwą najbardziej kusi tajemnicza Passiflora, nieprawdaż? ;)


Na szczególną uwagę zasługują przede wszystkim kremy do rąk. Artykuły równie pięknie pachnące, co i fantastycznie wydajne. Decydując się na ich zakup możemy wybierać w wielu opcjach nut aromatycznych, których woń utrzymuje się jeszcze przez długi czas po zaaplikowaniu. Jak dla mnie istna bajka!


Do kultowych kosmetyków marki „The Secret Soap Store” należą również peelingi do ciała. By urozmaicić życie konsumenta sprzedaje się je na „gałki”.
Bestsellerami są również wszechstronne olejki w spray’u. Cały ich sekret tkwi w tym, iż w ich składzie na pierwszy plan wysuwa się produkt wiodący – na dzisiejszym rynku sprzedaży jest to ogromną zaletą. 


Na dowód tego, że jest to sklep dla każdego przedstawiam Wam typowo babskie balsamy oraz mgiełki do ciała, jak też kosmetyki przeznaczone tylko dla mężczyzn (m.in. mydło, krem do rąk, żel pod prysznic). Dla dzieci, czy też obu płci mamy chociażby musujące kule.


Nie można również zapomnieć o najbardziej luksusowej i pożądanej przez klientów linii kosmetyków z bałtyckim bursztynem. Produkty z tej kategorii otrzymały nagrodę „Doskonałość Roku 2013”, przyznawaną przez celebrytów oraz twórców magazynu „Twój Styl”.


Rzućcie okiem na bogatą ofertę…


Sklep "The Secret Soap Store" znajduje się na bydgoskim Dworcu Głównym PKP (naprzeciw kas biletowych).
Serdecznie polecam Wam wybrać się do tego miejsca, dzięki temu sami będziecie mieli szansę przekonać się, jak bardzo jest ono magiczne! :)

Adres do strony internetowej sklepu -> LINK


Na koniec chciałabym przesłać ogromne podziękowania w stronę Pani Moniki, właścicielki marki „The Secret Soap Store” oraz jej pracownic Pani Adrianny i Anny. Jest mi ogromnie miło, iż w tak przyjaznej i ciepłej atmosferze mogłam zapoznać się z nowym „punktem urodowym”, na mapie mojego miasta. 
Dziękuję! :)


A tutaj moje zdobycze… na ich temat dowiecie się czegoś więcej  już wkrótce, kiedy to dobrze się z nimi zapoznam.
Enjoy! :D

41 komentarzy :

  1. Jak pięknie się to wszystko prezentuje, to musi być ciekawe miejsce. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wystrój tego sklepu jest obłędny!! ale jeszcze nic nie słyszałam o ich kulach do kąpieli... zaciekawiłaś mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz tego typu "relaksujące elementy", to koniecznie się nimi zainteresuj ;))

      Usuń
  3. Justyna, zdradzisz cóż to za zdobycze? Jestem tego bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mydła, olej kokosowy oraz peelingi do ciała - dokładniejszych informacji udzielę dopiero we wpisie z recenzjami produktów, dlatego też proszę o chwilkę cierpliwości :))

      Usuń
  4. Jeju, straciłabym tam chyba wszystkie absolutnie moje pieniądze! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna fotorelacja ! :)
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Toż to raj na ziemii! Ja mam różany krem do rąk i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki sklep to dla mnie raj na ziemi!!! Z pewnością wyciągali by mnie stamtąd siłą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my ze swojej strony serdecznie dziękujemy za świetną relację ze spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super, musiało być świetnie
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o otwarciu sklepu u nas:) Muszę tam koniecznie wstąpić!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. O ciekawy sklep i kosmetyki :))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sklep, coś czuję, że spędziłabym tam duuużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, można tam przebywać bez końca. Moja wizyta stosunkowo była zabójczo długa! ;))

      Usuń
  13. mam masełko tej firmy muszę je w końcu wypróbować bo już długo czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, pozostałe również! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny sklep z fajnymi kosmetykami! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ostatnio próbkę kremu do rąk i byłam zachwycona! Szkoda, że u mnie nie ma takiego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego! Zawsze możesz poratować się robiąc zakupy przez internet - w poście podałam link do wirtualnego sklepu "The Secret Soap Store" ;)

      Usuń
  17. Na pewno odwiedzę to miejsce! :) Lubię różne ciekawe mydełka i kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno podjadę na dworzec, aby zobaczyć na żywo asortyment sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem na pewno tego nie pożałujesz - sklep jest świetny :D

      Usuń
  19. Świetny ten sklep! Uwielbiam tego typu kosmetyki, w mojej szafie nigdy ich nie brak, więc to zakątek dla mnie :)
    Kiedyś z wielką chęcią się tam wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to wszystko wygląda, chętnie skusiłabym się na kilka drobiazgów :D czy w innych miastach też mają swoje filie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarne sklepy "The Secret Soap Store" znajdują się również w Warszawie, Krakowie oraz Poznaniu. Od niedawna jednak istnieje alternatywna dla całej reszty polskich miast, w postaci sklepu internetowego, LINK :))

      Usuń
  21. Naturalne kosmetyki to jest to!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. O matulu, ile tam pięknych rzeczy *.*

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **