czwartek, 5 listopada 2015

MODERN BOHO CHIC


Witajcie Kochani!
W ostatnim wpisie (TUTAJ) skupiłam się na negatywnym odniesieniu co do aktualnej pory roku. Z zapartym tchem w krótki sposób opisałam Wam kilka jesiennych cech, których nie da się lubić. By zachować odpowiednią równowagę, dziś przyszedł czas na pozytywne aspekty tej aury.
Kolorowe, na wpół wyschłe i dodatkowo skrzypiące pod naciskiem ciężaru liście, to zdecydowanie to, co mnie najbardziej urzeka! Zamiast patrzeć wprost przed siebie, wolę spuścić wzrok w dół i poświęcić się chwili zachwytu nad pojedynczymi gatunkami roślin o bliżej nieokreślonych kształtach i barwach. Delikatnie opatulają one trawę, tworząc bajeczną i niecodzienną pokrywę, a’la dywan! Dodatkowo są również genialnym rekwizytem dla tematycznych, bardzo klimatycznych sesji zdjęciowych. Bez dwóch zdań stanowią pole do popisu dla fotografów. I mimo, iż jesień posiada wiele swoich skrajnych znamion jest fantastycznym okresem cieszącym oko każdego z nas! :)
Na dziś przygotowałam dla Was stylizację w stonowanym klimacie boho. Bazę mojego stroju stanowią (ostatnio uwielbiane przeze mnie) ponadczasowe, czarne ubrania. Głównym elementem jest zaś zamszowa marynarka nadająca nieco nonszalancji i bohemy ogółowi stroju. Komplet podsumowany jest ciemnymi, matowymi ustami oraz niewielkim, trójczłonowym naszyjnikiem. Jak Wam się podoba taka kompozycja? 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - LovelyWholesale.com
kurtka - LINK-TUTAJ (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spodnie - LINK-TUTAJ (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
buty - Pantofelek24.pl
naszyjnik - Born Pretty Store
 szminka - INGLOT, Matowy ołówek do ust AMC (kolor: 22)

35 komentarzy :

  1. Stylizacja świetna i idealnie współgra z pogoda na zewnątrz :)

    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba, ta kurtka, buty... i cała Ty, bo wyglądasz super. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kamizelka, a w szczególności jej kolor : )) I jak to ja nie mogłabym nie wspomnieć o konturówce ! Co prawda nie miałam nigdy z inglota, ale polecam Ci tą z Lovely ;) Miękka i świetnie wygląda na ustach ;) a co najlepsze, kosztuję 10zł ;)
    Buziakii ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marto, być może będę miała kiedyś okazję i ją przetestuję. Na razie coraz bardziej narasta moje zauroczenie względem marki "Inglot" - po prostu cudowna mimo swych cen! :D
      Pozdrawiam ciepło, trzymaj się!

      Usuń
  4. śliczną masz tą kurtkę;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega Ci pasuje w brązie! Przepiękna kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. styl świetnie dopasowany do uroku jesiennych barw. Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie zestawy! Jesień pięknie zaprezentowana na zdjęciach! Pozdrawiam!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wyglądasz z takim kolorkiem na ustach :) Ja osobiście nie lubię frędzli, ale na kimś wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz. Kurteczka piękna i ma moje ulubione frędzle. :)
    Naszyjnik również bardzo fajnie wpasował się w klimat zdjęć.

    Poklikałam w linki, jeśli możesz poklikaj również u mnie w nowym wpisie.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny look a kurta genialna.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też kiedyś zastanawiałam się nad plusami jesieni :p
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie muszę się zastanawiać, widzę je od razu ;))

      Usuń
  12. Kurteczka jest przepiękna. :)
    Uwielbiam frędzelki bez względu na to czy jest to toreba,buty czy też kurteczka lub spódniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i sesja, a kurtka jest boska :) poklikałam:)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna ta kurtka, w takim kolorze właśnie jest mi potrzebna :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię w jesieni te kolorowe liście. Świetne zdjęcia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka świetna jest ta kurtka!:))
    Super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia pierwsza klasa! Idealnie oddają ten nostalgiczny nastrój jesieni :) Dodatkowo Ty tak pięknie wpasowałaś się stylizacją w tło całego wpisu - jestem pod ogromnym wrażeniem i strasznie podoba mi się to wszystko co pokazałaś! To chyba najlepszy post jaki do tej pory się tutaj pojawił :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW! Dziękuję za pełen ciepłych słów komentarz!
      Jest mi niezmiernie miło, iż ten post aż tak przypadł Ci do gustu - co więcej mam nadzieję, że w najbliższym czasie nadal będę Cię pozytywnie zaskakiwać i nie zawiodę! :))
      Pozdrawiam ciepło! :*

      Usuń
  18. Bardzo fajna ta kurteczka z frędzelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne jesienne zdjęcia, ale marynarka wygrywa wszystko, jest super!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze wyglądasz rewelacyjnie, mam bardzo podobne buty i to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, świetnie wyglądasz ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesień ma wiele plusów, nie należy tylko tak "minusowo" jej oceniać! ;-) :-) wyglądasz pięknie, tak poza tym ;-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio coraz bardziej kręcą mnie frędzle :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz zjawiskowo i ta figura!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie uwielbiam taką jesień! Super masz tą kurteczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna kurtka ! Całość wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekna sceneria i wspanialy look!! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Baaardzo ładne zdjęcia. Esencja jesieni :D
    Pozdrawiam,
    Lina

    OdpowiedzUsuń
  29. Spodnie znakomite; kurtka też; jedyne co bym zmieniła-zamiast tego łańcuszka założyłabym chustkę bandankę, byłoby lepiej tylko,że...żaden "autfit" i "outfit" nie dorówna Twojej urodzie..wszystko przy Niej blednie ;-).

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **