poniedziałek, 9 listopada 2015

NOVEMBER FOREST

Ostatnie dni były dla mnie czasem pełnym uśmiechu i pozytywnej atmosfery. Bez wątpienia to właśnie te drobiazgi pozwoliły mi maksymalnie się zrelaksować i poczuć jakie to życie może być piękne, gdy łapczywie korzystamy z niego, całymi swoimi siłami. W powtarzającej się jednostajności nawału obowiązków i ciągłego braku czasu potrzebowałam momentu zatrzymania, poświęconego własnej osobie. W prosty sposób doszłam do wniosku, iż nie da się wciąż skupiać na jednej czynności, zaniedbując wszystkie inne – a to wszystko za sprawą prostej zasady, która mówi o tym, iż człowiek może być szczęśliwy dopiero wtedy, gdy prócz spraw typowo przyziemnych, ma też czas na te stricte osobiste i do granic wyimaginowane :) Myślę, że wielu z Was może się ze mną zgodzić, prawda?
Dzisiejsza porcja mody, to codzienne zestawienie, które dzięki swej funkcjonalności służy mi zarówno na rodzinnych spacerach, jak też miejskich zakupach. Zupełną nowością w mojej szafie jest bardzo ciepła i przyjemna w noszeniu - parka. To ponadczasowy model odzieży wierzchniej, który na przełomie lat zdobywa coraz więcej fanów! Za co ja pokochałam tego rodzaju płaszcz? Za fason, kolor i co najważniejsze uniwersalność! ;))


kurtka - GO-START
bluza - ROMWE (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
spodnie - Vessos
buty - Pantofelek24.pl

44 komentarze :

  1. świetna bluza, bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny look:) bardzo ładna kurteczka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetną parkę i bluzę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kurtka i buty! wyglądasz cudownie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz, klik - 13$ :)
    Mam również prośbę.. czy mogłabyś kliknąć w link :
    goo.gl/OdHDk7
    Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kliknęłabyś w linki w najnowszym poście :
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/romwe-moje-nowe-zamowienie.html
      Bardzo proszę :* Z góry ślicznie dziękuję :)

      Usuń
  6. Oczywiście, nie można żyć tylko przyziemnymi codziennymi sprawami, ciężkie to byłoby życie :)
    Podoba mi się parka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam parki, są idealne
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie się prezentujesz :) bardzo ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę sobie zafundować taki wolny dzień, tylko dla siebie:)
    Świetną masz kurteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne, charakterystyczne brwi :) Zdradzisz ich sekret?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że najistotniejszą sprawą wyglądu moich brwi jest ich kształt - zaś o niego nie dbam sama, a robi to zaufana kosmetyczka. Dodatkowo na co dzień podkreślam je matowym, chłodnym cieniem. Poza tym trzeba też przyznać, iż genetycznie zostałam obciążona raczej ciemnymi i mocnymi włosami (takimi, jak te na głowie) - więc może ta cecha również ma w tej sprawie swój wkład :))

      Usuń
  11. Świetnie wyglądasz! Całość wraz z kurtką jest idealnie połączona - stylizacja prezentuje się świeżo i młodzieżowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz! Świetny ten płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz, fajna ta kurteczka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wygląda ta parka! Moja przez ostatni sezon wygląda jakby była zmęczona życiem w porównianiu do Twojej :D
    Piękny kolor na ustach! Czyżby to ta sama konturówka z inglota ? :)
    Buziaaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tym razem to już inna pomadka. Mianowicie: "JOKO, Double Therapy" w kolorze: 113 :)
      Dziękuję za komentarz, pozdrawiam! :*

      Usuń
  15. Lubię takie wygodne zestawy, ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja. Kurtka jest genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie się z Tobą zgadzam , super zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna stylizacja Justyno :) Fajnie skomponowane ciuchy - płaszczyk idealnie pasuje do reszty stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz super kurtkę :-) Świetny zestaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz wyjątkową urodę!
    zgadzam się - każdy potrzebuje czasu dla siebie. bez niego ciężko byłoby nam zebrać siły na pozostałe dni:)

    trochę mnie - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi czytać Twoje słowa! :)

      Usuń
  21. To chyba jedna z najfajniejszych parek jakie widziałam - świetna jest, a zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne spodnie!! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty śliczne, uwielbiam takie bo pasują zarówno do spodni jak i spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie się z Tobą zgadzam! Jednym z głównych powodów mojej miłości do tego typu obuwia jest właśnie uniwersalność ;))

      Usuń
  24. Cudowny i praktyczny blog! Zapraszam do mnie http://healthyladyblog.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz świetne, bardzo fajna kurtka i ciekawe zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, bardzo podobają mi się takie kurteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Parki nigdy mi się nie podobały, ale przyznam, że ich połączenie z jasną górą - tutaj bluza - wygląda świetnie i trochę odczarowuje ich wygląd na Włóczykija ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że poniekąd udało mi się Ciebie przekonać do tego typu okryć wierzchnich ;)

      Usuń
  28. Przepiękna sesja!! Cudne zdjęcia <3
    Wyglądasz świetnie, stylizacja bardzo mi się podoba!! Parka super!!
    Jesteś śliczna !!

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Naturalnie śliczna z Ciebie dziewczyna! Cudnie wyglądasz - kurteczka leży fenomenalnie. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **