środa, 18 listopada 2015

„THE SECRET SOAP STORE” – FEW COSMETICS | REWIEV

Cześć Wszystkim!
Jeśli bacznie śledzicie moje działania z pewnością zwróciliście uwagę na to, iż ostanie kilka wpisów poświęcone było tylko i wyłącznie modzie. Z tego też względu, dziś dla odmiany nie będę pisać o aktualnie panujących trendach w mojej szafie, a o niedawno nabytych i testowanych kosmetykach naturalnych marki „The Secret Soap Store”.
W połowie października zostałam zaproszona na otwarcie stacjonarnego sklepu „The Secret Soap Store” w moim mieście – post na ten temat znajdziecie TUTAJ (wszystkich tych, którzy go przegapili zachęcam do nadrobienia zaległości!). Tam dowiedziałam się co nieco o produktach sprzedawanych przez tę markę i miałam okazję wybrać kilka artykułów dla siebie. Jeśli jesteście ciekawi jakiego wyboru dokonałam i jak sprawdziły się dane kosmetyki zapraszam do dalszej lektury! :) 

Ten produkt znajdziecie TUTAJ.

Na pierwszy ogień chciałabym Wam przedstawić mojego absolutnego ulubieńca! 
Jest nim stworzone na bazie marchwi mydło. Jego głównym zadaniem jest codzienna pielęgnacja cery - jej nawilżenie, ukojenie i co najważniejsze wyrównanie kolorytu. Produkt ten spisuje się fenomenalnie! Dzięki bogatej w odżywcze olejki formule nie wysusza, ani nie ściąga skóry. Zaś gromko zawarty „pomarańczowy pigment” sprawia, iż niewielkie przebarwiania łagodnieją, a ogólny odcień twarzy się ujednolica.

Kupicie go TU.

W drodze do przywrócenia moim włosom przyzwoitego stanu sprzymierzeńcem był mi olej kokosowy. Jego profilaktyczna, co tygodniowa aplikacja na długości, sprawiła, iż już po kilku użyciach moja fryzura stała się bardziej elastyczna i lśniąca. Odżyły również same końcówki, które z rozstrzępionych i wysuszonych stały się wygładzone oraz widocznie mocniejsze.
Warto również wspomnieć, iż tego typu olej jest produktem wielofunkcyjnym. Możecie wykorzystać go także jako element relaksującego masażu, bądź regenerujący balsam do ciała! :)

Ten produkt znajdziecie TUTAJ.

Wśród moich faworytów znalazły się również cudownie pachnące peelingi do ciała, które pozwalają w prosty i przyjemny sposób pozbyć się niechcianego naskórka i odświeżyć wygląd naszego organizmu od zewnątrz. Ich kolory i zapachy to szaleństwo dla wszystkich zmysłów – a poświadczeniem tych słów może być tylko jedne zdjęcie wykonane w skutek bardzo szybkiego zużycia kosmetyków.

Kupicie go TU.

Na koniec w kilku zdaniach opowiem Wam o miodowym balsamie do ust z polskimi ziołami w składzie. 
To zdecydowanie idealny wybór dla wszystkich tych, którzy borykają się z problemem przesuszonych, spierzchniętych ust. Nałożony cienką warstwą balsam czyni cuda i znakomicie radzi sobie z regeneracją, a także należytą ochroną warg. Już w tym momencie mogę uznać, że dodatkowymi atutami tego produktu jest gęsta, ale nie obciążająca konsystencja, a także wydajność. 

26 komentarzy :

  1. Wow zwłaszcza spodobał mi się ten miodowy balsam do ust, brzmi kusząco! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc słyszałam kiedyś o tej marce, ale jakoś nigdy nie zainteresowała mnie na tyle by poszperać o niej w internecie. Teraz jestem w poszukiwaniach jakiegoś dobrego balsamu do ust, to może i na ten się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh świetne rzeczy :) Muszę się zaopatrzyć w ten olejek kokosowy

    OdpowiedzUsuń
  4. mydełko super! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym tygodniu skusiłam się na pierwsze kosmetyki tej marki ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling do ciala przykul nasza uwage !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych rzeczy,ale wyglądają obiecująco :) śliczne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Balsamik i olejki do włosów przytuliłabym. :)
    www.arletu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają cudownie!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na takie mydełko to bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają na bardzo fajne kosmetyki :-) Opakowania po prostu mnie oczarowały <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam ale produkty super :) zajrzę do sklepu :)
    Zapraszam też do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. widać, że blog pozwala Tobie rozwijać swoją pasję :) Twój blog jest cudowny , widać,że każdy post jest przemyślany i wykonany idealnie :)
    oby tak dalej !!
    byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w nowym poście :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylee kosmetyków... i za pewne tylee pięknych zapachów.
    Zapraszam do mnie na recenzję dwóch książek Francuski Szyk i Francuski Szyk Dla mężczyzn, z czego jedna będzie do wygrania w konkursie!
    http://gabriel-data.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię takie opakowania z zamknięciem ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawią mnie te produkty, niestety nigdy ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie kosmetyki, balsam wygląda ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Radny Patryk Mróz poleca

    OdpowiedzUsuń
  19. Cały czas zaglądam i mam nadzieję, że niedługo coś się u ciebie nowego pojawi ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że o mnie nie zapominasz - dziękuję Kochana! ♥ :D
      Najnowszy wpis właśnie się tworzy, zobaczyć będziesz go mogła jeszcze dziś!

      Usuń
  20. Bardzo fajne produkty. Szczególnie to mydło, nie słyszałam o takim na bazie marchwi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie tydzień temu na spotkaniu blogerek dostałam kilka kosmetyków tej firmy, ale jeszcze nie zdążyłam wypróbować. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten miodowy balsam do ust chętnie bym wypróbowała. =)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **