niedziela, 6 grudnia 2015

A LITTLE OF CREAM BEIGE

Dzisiejsza dawka słońca, choć minimalna, w pełni wystarczyła mi by radośnie powitać pierwszą niedzielę nowego miesiąca. Nietypową, ponieważ obdarzoną mianem dnia Świętego Mikołaja. Terminem, który co rok kojarzę z masą słodkości oraz wizytami u najbliższej rodziny. Wydaję mi się, iż nie tylko ja, tak sympatycznie go odbieram. W końcu niezależnie od wieku, każdy z nas radośnie przyjmuje ten dzień i go obchodzi – koniecznie dajcie mi znać, jak z tym jest u Was :)
Mała czarna, beżowy golf oraz wysokie zamszowe kozaki, to jedne z typowo zimowych elementów garderoby. Dodatkowo to też te, które bez większego namysłu możemy zaliczyć do miesięcznych, modowych niezbędników. Każdą z tych rzeczy możemy samorządnie wykorzystywać w osobnych zestawieniach, za każdym razem tworząc stylizacje o odmiennym charakterze. Nikt nam nie zakaże też połączyć ich w pełną wdzięku i klasy, łączącą się całość. Wtedy to bazowa sukienka stanie się aneksem dla golfu nadającego klimatycznego tonu (nie tylko za względu na krój i fakturę, ale także sam odcień), a kozaki z wysokimi cholewkami nadadzą kobiecej elegancji – wyrównując przy okazji też proporcje ciała, które zaburzyć może dzianinowy sweter. 

Niezbyt sprzyjające warunki pogodowe nie pozwoliły mi wykonać zdjęć w takich ilościach, jak zazwyczaj. 
Mam jednak nadzieję, że poniższe kilka fotografii w pełni Was zadowoli i odda urok wcześniej opisanej stylizacji ;)) 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sukienka - no name
sweter - ZARA
kozaki - Labotti.pl

19 komentarzy :

  1. Świetne buty - właśnie poszukuję takich wysoookich kozaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. SUper kozaki i świetnie się komponują ze swetrem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz Justyno w tej stylizacji - szczególnie buciki bardzo mi się podobają :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny sweterek i genialne kozaki:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. super look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W takich stylizacjach - dziewczęcych i prostych uwielbiam Cię najbardziej. Wiesz co przypominasz mi tutaj strasznie Effie z serialu ,,Skins", a ona jest taka śliczna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znane tereny! Jeśli zdjęcia robiłaś w minioną niedzielę to musiałyśmy się minąć :) Piękne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... w takim razie rzeczywiście musiałyśmy się gdzieś minąć - wielka szkoda! Mam nadzieję, że może jeszcze kiedyś będzie dane nam "przypadkiem" się spotkać, z wielką chęcią poznałabym blogerkę z okolicy :)
      Pozdrawiam Kochana! ♥

      Usuń
  9. świetna stylizacja :) i mam podobny sweterek z sh :)
    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Minimalizm w skandynawskim stylu - to lubię ;)

    Sweter - cudny! Uwielbiam ciepłe swetry z widocznymi splotami w ziemistych kolorach ;)

    A miejsce do zdjęć, tło - zachwyca!

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się długość butów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Minimalistycznie ale zadziornie! Kozaki mega! <3

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **