środa, 30 grudnia 2015

NEW YEAR’S EVE – LAST EVENING OF THE 2015

31.grudzień – data, którą wszyscy bardzo dobrze kojarzymy.
Przywołuje ona bowiem same afirmatywne reakcje.

Na myśl o tym dniu w większości głów rodzą się szalone koncepcje i chęć wielkiej, wieczornej celebracji. Dodatkowo, jeśli jest się kobietą, w głębi serca pojawia się również pragnienie emanowania błyskiem oraz zdobycie miana przysłowiowej „królowej parkietu”, bądź prościej „gwiazdy uroczystości”.

 Jak zdobyć wiele komplementów i dobrze wyglądać ostatniej nocy w roku? 

Na ostatni moment przygotowałam dla Was mini-poradnik dotyczący kobiecej prezentacji w Sylwestra – kilkanaście wskazówek bezsprzecznie powinno rozwiązać wszystkie wątpliwości i pomóc w ostatecznym doborze kreacji. 

Drobne sylwestrowe „ABC…” last minute!
Gotowe? Więc zaczynamy! :D
biżuteria - no name | buty - New Look via Zalando | perfumy: "DOLCE&GABBANA, The One" & "ELODE, So Lovely"

Na samym początku, nim przejdziemy do konkretów warto zaopatrzyć się w podstawową widzę. Stanowić ją będzie kilka prostych, a jednak często niezauważanych punktów, które przestrzegane stanowią klucz do perfekcyjnego wyglądu podczas ostatniej zabawy w roku.   

  • Postaw na błyskw postaci cekinów, odbijających światło materiałów, dodatków albo makijażu. Tego wieczoru jest to, jak najbardziej dozwolone!
  • Pokaż swoją figurędobierając odpowiedni krój sukienki zaprezentuj swoje atuty. Odsłoń zgrabne nogi i ukaż światu ramiona, olśniewający efekt gwarantowany!
  • Wysokie obcasy na co dzień z nich rezygnujemy, jednak nie da się ukryć, iż bez względu na strój zawsze dopieszczają wizerunek. Dodają centymetrów i optycznie wyszczuplają!
  • Sekret ukryty jest w szczegółach biżuteria i fryzura jaką dobierzemy mają ogromne znaczenie, dlatego też warto przed czasem zastanowić się nad jej wyborem!
  • Makijaż pod lupą aktualne trendy pozwalają na zupełną dowolność w jego dobrze, podkreślcie swoją urodę pamiętając o granicy dobrego smaku. A co najważniejsze: postawcie na znane cerze, sprawdzone kosmetyki!
  • Strój taki, jakie miejsce w tłumaczeniu na język polski oznacza to, iż nasze ubranie, jak również całą sylwestrową aparycję dobierać musimy pod miejsce do jakiego chcemy się udać!

bluzka - MOHITO | spódnica - Allegro.pl | kolia - Happiness Boutique

Niekwestionowanie szałowym wyborem będzie bajkowo kojarzący się tiul. Dobór długości i koloru danej "tiulówki" zależny jest jedynie od Waszej odwagi, temperamentu i upodobań. Tak samo z resztą stroju – w przypadku mocnego, dolnego akcentu, reszta stylizacji może się składać z prostych elementów.
Ja proponuję opcję połączenia krystalicznego srebra z neonowym różem. 

sukienka - CUBUS | kolia - Born Pretty Store | naszyjnik - AVON

Niesłychanie klasyczną i banalną, lecz jakże sprawdzoną i widowiskową selekcją jest mała czarna. To dobra opcja dla dziewczyn chcących kierować się skromnością i klarownością. Ponadplanowo zapewnia swobodę w doborze jakichkolwiek akcesoriów.
Mój pomysł to przyległa do ciała, krótka sukienka z wyodrębnionym dołem stworzonym przy użyciu błyszczącej nitki – do tego obowiązkowo minimalny wisiorek lub kolia.  

sukienka - TUTAJ-LINK | naszyjnik - By Dziubeka | naszyjnik - Born Pretty Store

Mając do czynienia z szałem ferii barw i błysków, a także okazjonalnym doborem materiałów, warto pozwolić sobie na totalne szaleństwo. Kreacje z głębszym dekoltem i wycięciami, do tego w zdecydowanym odcieniu, to strzał w dziesiątkę. Pozwólcie sobie na nie pod warunkiem, że jesteście pewne swoich atutów.
Moja sugestia to ponadczasowa, wytłaczana czerwono-złota sukienka ze stosunkowo dużymi „otworami” ;)

KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

Stawiających na wydobycie piękna poprzez subtelność i tajemniczość zachęcam do zdecydowania się na pełne kobiecego wdzięku i oryginalności sukienki wykonane z koronek. Powyżej możecie przyjrzeć się kilku interesującym wariantom. 


Konkretnym i chcącym „zabłysnąć” oferuję look w podniosłym stylu glamour, a’la nowoczesna dama. Zwiewne, długie sukienki albo te krótsze zawierające cekinowe wstawki będą idealną alternatywą. Wyżej zamieściłam kilka przykładów dla takich sukienek. 


Gdy kwestia ubioru już za nami, najwyższa pora zająć się sprawą make-up’u!
Wcześniej wspominałam już, iż w dzisiejszych czasach to zupełnie dowolna przygoda – moim zdaniem najkorzystniejszym wyjściem jest wyselekcjonowanie wizażu wkomponowującego się w ogół. Do tradycyjnych wyborów należą smokey-eye, czy też intensywne, czerwone usta.
Pamiętajcie, iż Sylwester to dobry czas na pokuszenie się o odpowiednio wyszukany zapach. Nie używajcie perfum, które stosujecie zazwyczaj – oprawcie się wyrazistszym zapachem. Większość kobiet preferuje duszące, mocne, kwiatowe nuty.
Na koniec dodam też, że przy okazji zajmowania się swoją urodą, powinnyście zwrócić uwagę na swoje paznokcie. Aspekt drobny, aczkolwiek istotny.

Teraz drobna niespodzianka! :)
Zabezpieczyłam się szykując ostatni z możliwych wariantów. Mianowicie look dla tych dziewczyn, które kochają spodnie i bez względu na okazje, chcą pozostać im wierne. W końcu i dla nich jest odpowiednia droga! Bestsellerowe kombinezony królujące, co sezon w modzie ulicznej na całym świecie - tak!
Osobiście chcąc podkreślić kultowość tego garderobianego egzemplarzu dobrałam lekko otulający ciało, czarny „owerol” z drobnymi ramiączkami i opływowym dekoltem. 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

kombinezon - TUTAJ-LINK
naszyjnik - AVON
pasek - I AM
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Finalizując dzisiejszy, wykańczający wpis chciałabym serdecznie podziękować wszystkim moim Czytelnikom - jestem Wam wdzięczna za to, że po prostu jesteście i wspieracie moją pasję! ♥
Zawczasu życzę również hucznej zabawy sylwestrowej i fantastycznego nowego roku!  

39 komentarzy :

  1. Świetny post, ja kupiłam sukienkę wymnarzoną na Sylwestra a się okazało że idziemy na Sylwestra przebieranego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sytuacja! Całe szczęście sukienka z pewnością równie dobrze zaprezentuje się przy okazji innej okazji :D

      Usuń
  2. No, no, jaki obszerny post! Bardzo mi się podoba tak rozległe poruszenie tematu przez Ciebie- napisalaś, że porady rozwiążą wątpliwości i tak jest :D
    Kategoria mody została wręcz wyczerpana! O urodzie też wspomniałaś i wszystko jest wporządku, jednak mnie zabrakło przykładowych kosmetyków- nie bardzo się na tym znam i nie wiem, co powinnam wybierać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mnie cieszy, że zapoznałaś się z całością wpisu i jego pojemność Cię nie zniechęciła! Super, że wedle mojej myśli choć kogoś dało radę zainspirować ♥ :D
      Jeżeli chodzi o kosmetyczny temat - nie podawałam żadnych konkretnych przykładów, bo uważam, że każdy ma swoje ulubione i sprawdzone marki, którym w tak ważny wieczór, jak ów sylwestrowy powinien zaufać. Wiadomo, z produktami przeznaczonymi do upiększania się jest, jak z jedzeniem - każdy ma względem ich jakieś swoje, personalne upodobania ;))
      Pomimo to, gdy chodzi o kosmetyki zawsze z chęcią posłużę radą! Jeśli masz jakieś konkretne pytania zachęcam do zadania ich. Nie ma mowy bym pozostawiła Twoje rozterki bez odzewu :))

      Usuń
    2. Rozumiem, masz rację, jednak jakieś nakierowanie zawsze się przyda. Cieszę się, że chcesz mi doradzać :)
      Głównie zależy mi na poradach odnośnie takich podstawowych rzeczy. Nie wiem jaki wybrać puder i cienie do powiek.

      Usuń
    3. Kwestia doboru odpowiedniego pudru opiera się głównie na wybraniu produktu, który będzie odpowiadał potrzebom naszej cery. Prościej pisząc, jeżeli jesteś posiadaczką cery normalnej, bądź suchej sprawdzić powinien się każdy drogeryjny puder utrwalający (przykładowe firmy: "Max Factor", "Rimmel"). W przypadku problemu z nadmiernym wydzielaniem sebum najlepiej zdecydować się na naturalne, sypkie pudry matujące, rekomendowane są przede wszystkim: bambusowe i ryżowe kosmetyki (warto spojrzeć na asortyment "PAESE").
      Dodatkowo podpowiem też, iż bardziej higieniczną opcją są produkty sypkie (albo te w kamieniu - ale nakładane za pomocą pędzla) :)
      Zaś ustosunkowując się do cieni, sprawa jest o wiele prostsza! Tutaj musisz po prostu postawić na ujmujące Cię odcienie i wykończenia... oraz jakość,jakby nie było :D Przodującymi firmami produkującymi tego typu, dobrze napigmentowane produkty są chociażby "Sleek MakeUp", "INGLOT" lub "Zoeva" - sama możesz poszukać w internecie informacji na ten temat, bo ja mogłabym pisać w nieskończoność, ale chyba niepotrzebnie :))
      Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam. Naturalnie, polecam się również na przyszłość i pozdrawiam! :*

      Usuń
    4. A pewnie, że pomogłaś! Dziękuję Ci bardzo :*
      Muszę przyznać, że masz bardzo rozległą wiedzę z zakresu kosmetyków. Może w związku z tym wprowadzisz więcej urodowych postów? :)

      Usuń
    5. Nie ukrywam, iż od pewnego czasu bardzo interesuję się tematem wizażu i kosmetyki - stąd też ta wiedza. Z racji, iż mój blog opiera się głównie na modowej tematyce wpisy urodowe są jedynie urozmaiceniem, jednak zapamiętam to, że przez wiele z Czytelniczek są bardzo mile widziane :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Taki kombinezon to strzał w 10 ! :) Przydałby mi się taki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna notka

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam lubię sobie w Sylwestra ponosić sukienkę, bo normalnie tego nie robię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku nie muszę się przejmować makijażem i kreacją :) Spędzę Sylwestra w domu, w twarzystwie Marcina z masą łakoci :)
    baw się dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w sylwestra muszę błyszczeć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten Twój kombinezon! I dodałaś jeszcze trochę błysku - jak na Sylwestra przystało! Podoba mi się!

    Zresztą, błyszczące kreacje na sylwestrową noc są rewelacyjne! Każda kobieta będzie zadawać szyku w takim stroju :)

    Bardzo spodobała mi się ta sukienka czerwona z wzrokami...intrygująca, oryginalna i bardzo ciekawa!

    CHCIAŁABYM CI ŻYCZYĆ WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2016 ROKU. WSZELKICH SPEŁNIEŃ, RADOŚCI I PRZEDE WSZYSTKIM ZDROWIA! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeogromnie mi miło, że wpis przypadł Ci do gustu! :D
      Dziękuję za piękne życzenia! Ze swojej strony też życzę Ci wszystkiego co najlepsze - spełnienia marzeń i wielu sukcesów! ♥

      Usuń
  9. Ja stawiam na klasykę z odrobiną szaleństwa i błysku. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. błysk to podstawa w sylwestra! można błyszczeć jak gwiazda:D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio bardzo lubie kombinezony, taki kombinezon to fajna propozycja! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. no na bogato ;)
    Wszystkiego Dobrego na Nowy Rok ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sukienkę wybieram na pewno:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana udanej zabawy sylwestrowej <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeczytalam cały post, choć obszerny i stwierdziłam, że dzisiejszego wieczoru zobaczę kto dobrał stylizację do miejsca ;) bardzo spodobała mi się ta tiulowa spódniczka, czy mogłabyś podesłać mi link do niej na allegro?
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrycjo, cieszę się, że jesteś kolejną osobą nie bojącą się długich tekstów i zapoznałaś się z całą treścią postu. Naprawdę miło mi to wiedzieć, dziękuję! :*
      Jeżeli chodzi o spódniczkę, to kupowałam ją już jakiś czas temu więc nie do końca pamiętam nazwę sprzedawcy. Mimo to podsyłam Ci link do aukcji chyba takiej samej z jakiej ja kupowałam - o ile pamięć mnie nie myli moja spódnica jest zrobiona z 5 warstw, a kolor to amarant, który w rzeczywistości jest neonowym-różem :) Tutaj LINK.
      Pozdrawiam Cię Kochana i życzę przedniej zabawy dziś wieczorem! ♥

      Usuń
    2. Jaki kolor cieni do powiek polecasz na sylwestra?

      Usuń
    3. Moim zdaniem wszystko zależy od kreacji, ponieważ najbezpieczniej jest właśnie pod nią dobierać kolory makijażu ;)
      Uniwersalne będą jednak wszelkie odcienie jasno-beżowe lub jasno-różowe, a także te szampańskie, wpadające w srebro/złoto/miedź. Również czerń, czy ciemne szarości nadadzą się do klasycznego przydymionego smokey-eye - choć w tym roku bardzo trendy jest kolorowy i błyszczący look oczu :))

      Usuń
  16. Wpis taki, że nic dodać, nic ująć! Dobra robota :)
    Z propozycji ubioru najbardziej przypadła mi do gustu szałowa opcja z tiulem i srebrną koszulką. Sama chciałabym taką mieć w szafie!
    Justynko, wszystkiego co najlepsze na 2016 rok! Baw się dziś dobrze ♥
    PS. Można zapytać z czystej ciekawości, na jakie perfumy dziś stawiasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, super, że i Tobie moje wersja "sylwestrowego ABC" się spodobała! Ogromnie się cieszę, że odniosłam tym wpisem drobny sukces :D
      Co do zapachu na dziś, to postawię na "VERSACE, Bright Crystal" - słodki, dziewczęcy i wyraźny :))
      Dzięki wielkie za życzenia, Tobie też życzę samych pomyślności na nowy rok ♥

      Usuń
  17. A jak się sylwestra spędza w domu, to można ubrać się w dresy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja spędziłam sylwestra w domu, więc byłam ubrana trochę elegancko - imprezowo, aczkolwiek wygodnie i taka opcja chyba najbardziej mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się stylizacja z tiulową spódniczką! Bardzo ciekawy post, a porady świetnie się sprawdzą także podczas karnawału :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezon może się świetnie sprawdzić na takie imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post i super zdjęcia. Mo sylwester się udał w 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kombinezon:)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna inspiracja ;) ja postawiłam na duzo błysku :> obserwuje:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękny kombinezon:) a z inspiracji świetna ta tiulowa spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wooow prześliczny kombinezon!! :)

    Zapraszam http://fashionistki14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **