niedziela, 10 stycznia 2016

356 DAYS IN FRONT OF US

Witajcie!
Wraz ze zmianą jednej cyferki w pisemnej postaci roku, mogę stwierdzić, iż ostatni raz widzieliśmy się „rok temu” – mimo, iż tak naprawdę od ostatniej aktualizacji bloga minęło koło półtora tygodnia. Bez bicia przyznaję się, że dłuższe wolne, jak najbardziej mi szkodzi… i to nie tylko jako osobie prywatnej, ale również jako blogerce. Trzymam, jednak kciuki za to, by to wydłużone wolne posłużyło mi i pozwoliło wejść w świat blogosfery z jeszcze większym impetem, niż dotychczas.
Nie będę zamęczać Was moimi przemyśleniami na rok 2016, ani tym bardziej pewnymi postanowieniami, które sobie ustanowiłam. W tym temacie ograniczę się jedynie do przekazania Wam moich najszczerszych nadziei, że zarówno Wy (jak i ja), spełnicie wszystkie swoje cele i osiągniecie to, do czego dążycie. Niech kolejny rok w Waszym życiu będzie tym wyjątkowym i niezastąpionym. Niech stawia przed Wami ważne misje i pomaga w ich pozytywnym rozstrzyganiu!

Pamiętajcie, że to jaki będzie 2016 rok zależy w głównej mierze od Was – uwierzcie, że jesteście w stanie zamienić go, jak najlepiej potraficie i działajcie :)

Zatrzymując się przy stylizacji, przedstawiam kolejny zupełnie casual’owy i pasujący każdemu look. Jednym z moich noworocznych planów związanych ze stroną jaką tworzę, jest ów prosty: ukazywanie własnego stylu i tego, co najbardziej mnie obrazuje. Możecie spodziewać się wielu zestawów takich, jak dzisiejszy. Banalnych, przystępnych i po prostu „moich”! Co Wy na to? :D

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

kurtka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
spodnie - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
buty - TUTAJ-LINK
czapka, szalik - H&M
torebka - Dresslink.com

35 komentarzy :

  1. Fajny look a kurtkę sam bym przygarnął.

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja! Czekałam i czekałam na pierwszy wpis w nowym roku i nareszcie się pojawił :) Rozwijaj się nadal Justynko! :*
    Ps. Jakim obiektywem wykonywałaś zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martyno! :)
      Zdjęcia wykonywane były obiektywem Nikkor 18-105mm, tak jak zazwyczaj.

      Usuń
  3. Jestem jak najbardziej na tak, niech takie posty z twoimi codziennymi stylizacjami pokazują się jak najczęściej!
    Pzdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze w nowym roku!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka genialna:)
    Świetna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ; ) kurteczka i torebka i się najbardziej podobają ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebeczka śliczna :) Wyglądasz super :) Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kurtka, ma ciekawy odcień szaro-zielony i do tego wydaje się taka ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja! Takie właśnie proste podobaja mi się najbardziej. :)
    Może wspólna obserwacja? Ja już obserwuję i liczę na to samo :P
    http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kurtka :) bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny zestaw i cudowny kożuszek:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw, wydaje się wygodny :)
    Widziałam już wcześniej tą kurtkę na stronie sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, spokojny look, bardzo podoba mi się Twoja torebka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny LOOK !! Przepiekne zdjecia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. super sprawa :)
    najlepiej pokazywać swój styl :>
    super wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo przyjemna wizualnie całość i widać wygodna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam ten kożuszek, uwielbiam go!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja. Buty i kożuszek rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyglądasz, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :) super futerko.

    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę torebki ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny , taki swój zestaw i tak trzymać , trzeba właśnie pokazywać siebie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz, pasuje Ci taka stylizacja! Pozdrawiamy i obserwujemy!:)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna jest ta kurtka, fajnie wygląda w połączeniu z tymi kozakami!
    Bardzo mi się podoba ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajna torebka :)
    Poklikałam:)
    Odwdzięczysz sie ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **