niedziela, 24 stycznia 2016

DREAMED-OF LASHES | TEST SERUM „LashVolution”

PRODUKT ZAKUPICIE TUTAJ-LINK

Ręka do góry, która z dziewczyn na pytanie dotyczące najmocniejszych punktów w makijażu twarzy wymieniłaby rzęsy! Wydaje mi się, iż nie tylko ja traktuję ten „punkt” jako jeden z ważniejszych – odpowiednio podkreślone rzęsy, bez dwóch zdań prezentują się znakomicie, więc też mają zdolność natychmiastowego i całkowitego zmienienia wyrazu naszego spojrzenia, czy też samego naszego nastroju :)
Szczerze mówiąc nie powinnam narzekać na swoją naturalną oprawę oczu, ponieważ jest naprawdę niczego sobie, jednak dlaczego nie miałabym jej jeszcze bardziej upiększyć! By spełnić swoje marzenie o perfekcyjnie długich i gęstych rzęsach rozpoczynam kurację z serum firmy „LashVolution”.
To niewielki i niepozorny produkt, którego zadaniem jest wydłużenie, zagęszczenie, wzmocnienie oraz podbicie barwy rzęs. Dzięki wykorzystaniu peptydów, czy też niacyny i ekstraktu z pokrzywy, serum działać ma w zaskakującym tempie czterech tygodni.

Brzmi niezwykle obiecująco, więc przejdźmy do szczegółów! ;))


Na samym początku chciałabym wspomnieć o pierwszej odżywce do rzęs z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia - mam na myśli „Bodetko Lash” widoczne na zdjęciu.
To świetny produkt, który znacznie zagęścił moją linię rzęs oraz sprawił, że pojedyncze włoski osiągały kolosalne długości. Podczas kuracji, która miejsce miała w zeszłe lato byłam szczerze oczarowana. Niestety wraz z odstawieniem kosmetyku zauważyłam brak podtrzymywania się efektu. Moje rzęsy pozostały gęstsze i dłuższe, niż przedtem - mimo wszystko rezultaty w czasie stosowania nie wydawały być się porównywalne do tego, co pozostało po zaprzestaniu stosowania.

Podsumowując to serum godne polecenia, jednak sprawdzi się dopiero wtedy, gdy mamy ochotę stosować kurację bez przerwy przez dłuższy okres czasu (moim zdaniem coś około roku) :)


Przejdźmy teraz do bohatera wpisu, czyli „LashVolution”


Jak widzicie kosmetyk przyszedł do mnie staranie opakowany w kartonik. W środku prócz odżywki do rzęs, ulotki i miarki, znalazłam również specjalną dedykację. Uważam, że to bardzo przyjemny gest, który z pewnością wyróżnia markę „LashVolution” pośród konkurencji.  A Wy co tym sądzicie, podoba Wam się taka idea?

Moim zdaniem samo to, jak przedstawia się serum jest imponujące i wróży najlepsze! :)

Idąc w zgodzie z obietnicami jakie gwarantuje producent, oczekuję, iż odżywka przede wszystkim wpłynie na kondycję moich rzęs, przy okazji wydłużając je. Uwielbiam, gdy oczy w makijażu grają tzw. pierwsze skrzypce. Z tego też powodu liczę na to, iż terapia wraz z biegiem czasu im to umożliwi.

To co? Rozpoczynam testowanie zostawiając Was z teraźniejszą prezentacją moich rzęs :)

** UWAGA! Zdjęcia z miarką przedstawiają moje naturalne, niczym nie podkreślane rzęsy, jedynie na ostatnim zdjęciu moje rzęsy pokryte są tuszem! **

41 komentarzy :

  1. Świetnym i pomysłowy gadżetem jest zamieszczona miarka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mnie również od zaraz przypadła do gustu! :)

      Usuń
  2. I tak masz długie rzęsy bez ich malowania kochana! Ciekawe jak produkt się spisze, czekam na recenzję :) Pozdrawiam!

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak zadziała odżywka ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa efektu końcowego! Masz naprawdę piękne rzęsy i tak długie! Zazdroszę!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet bez tej odżywki masz piękne rzęsy, których niejedna z nas może Ci zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też rzęsy są bardzo ważne :) Mam nadzieję, że efekt będzie oszałamiający :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post! Bardzo się cieszę, że testujesz takie serum i dzielisz się tym na blogu. Już nie mogę się doczekać efektów końcowych za 4 tygodnie- czekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wpis przypadł Ci do gustu - śledź uważnie bloga, a na pewno nie przegapisz kolejnych wpisów dotyczących "LashVolution" :D

      Usuń
  8. Nie używałam jeszcze tej odżywki. ;)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam strasznie krótkie rzęsy więc przydałaby mi się taka kuracja:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, producent w szczególności dedykuje swój produkt posiadaczkom krótkich i rzadkich rzęs :))

      Usuń
  10. Ja nie jestem przekonana do tych odżywek, ponieważ kiedyś widziałam skutki uboczne.. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie słyszałam o skutkach ubocznych, jednak nie przeczę temu, iż można się z nimi spotkać ;)

      Usuń
  11. Aktualnie używam właśnie Bodetko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda tylko, że jak się przestaje używać to wszystko wraca do pierwotnego stanu :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od penwego czasu chcę wypróbować i ciągle nie mam okazji!

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam wiele takich odżywek jednak zapominam je używać :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  15. ja raz jedyny używałam odżywki do rzęs ( innej ) i mogłam zauważyć znaczną różnicę . Z chęcią wypróbuję tą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście ta odżywka zapowiada się całkiem ciekawie! Mnie bardzo podoba się jej cena - porównując ją z innymi serum pobudzającymi wzrost rzęs jest do prawdy korzystniejsza :)
    Jak większość Czytelników już nie mogę się doczekać efektów jakie da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cena w porównaniu z innymi miażdży konkurencje ;))

      Usuń
    2. Można wiedzieć kiedy pojawi się kolejny wpis dotyczący kuracji?
      Nie wyobrażam sobie go przegapić! :)

      Usuń
  17. Ja miałam Bodetko, ale strasznie piekły mnie oczy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... szkoda, na mnie tak nie działała :/

      Usuń
  18. ale masz śliczne rzęski :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne rzęsy, a oczy jeszcze piękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  20. też zaczęłam testować w tym miesiącu.. wyczekuję moich i Twoich efektów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. również czekam na efekt końcowy ;-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie dokumentuj efekty! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz przepiękne długie rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale masz cudowne rzęsy! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesujące serum :) Czekam na efekty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaskakujące jest to, ile teraz jest na rynku tych wszystkich produktów do rzęs :) Tej odżywki jeszcze nie miałam :)
    Buziaki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I tak masz piękne rzęsy, jestem ciekawa efektów! ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. wyreguluj brewki fuj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba ktoś tutaj powinien wybrać się do okulisty, bo brwi są wyregulowane - a to, że tak jak każde mają swoich zwolenników, jak i przeciwników to sprawa mi całkowicie zwisająca... cieszę się, że dla mnie to nie tak poważny problem, jak dla Ciebie ;))
      Udanego wieczoru, pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ależ Ci anonimowi zazdrośnicy nie mają się czego czepiać. Widać, że brwi są zadbane i mają regularny kształt... nie wiem co trzeba mieć w głowie by tak pisać, naprawdę!

      Usuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **