wtorek, 19 stycznia 2016

TASTEFUL LOOK

Cześć Wszystkim!
Wraz z początkiem tego tygodnia rozpoczął się dla mnie jeden z bardziej wyczekiwanych okresów. Na myśli mam oczywiście zimowe wakacje, inaczej zwane feriami. Należę do tego grona osób, które uwielbia wszelkiego rodzaju dni wolne i zawsze na nie czeka. Mimo, iż jestem typem domatorki, a na półce czeka na mnie sporo książek i to nie tylko tych szkolnych, ale i również normalnych, rozrywkowych – postaram się spożytkować ten czas w możliwie najbardziej aktywny sposób, spędzając większość chwil na zewnątrz :) Ciekawa jestem kto z Was również rozpoczął ferie, miło mi będzie jeśli dacie znać o swoich planach na najbliższe kilka dni!
Dzisiejszym wpisem chciałabym zapoczątkować „modową erę” na blogu. Z pewnością zgodzicie się ze mną, iż w ostatnim czasie z łatwością odskakiwałam od głównej tematyki. Jeżeli kogoś z Was to zmartwiło, mogę powiedzieć, iż w żadnym wypadku nie mam zamiaru zmieniać przewodniej płaszczyzny stylstynki. Strona już w czasie powstawania miała za cel zajmować się głównie światem fashion – z tego też powodu aktualnie na tym chcę się najmocniej skupić. Kto jest za? :D
Na początek przygotowałam zestaw składający się z nowości w mojej garderobie. Odbiegając od wszelkich trendów tego sezonu postanowiłam zainwestować w rzeczy jedyne w swoim rodzaju i ponadczasowe. Tego typu ubrania niezależnie od pory, zawsze będą w modzie i ułatwią komponowanie ascetycznych, bazowych stylizacji. Jak możecie zauważyć całości przewodzi moja ulubiona czerń, która by nie było nudno urozmaicona została srebrną biżuterią oraz dystyngowaną, czerwoną aktówką. 


bluzka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
kurtka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
spódnica - Cool Club
torebka - Monnari
buty - Deichmann
biżuteria - AVON

38 komentarzy :

  1. świetną masz tę spódnicę!
    gdybym była taka szczuplutka jak Ty, to też bym w takich hasała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam! Moim zdaniem masz świetną figurę - także nie widzę żadnych przeszkód :D

      Usuń
  2. Świetna kurtka i bluzka, pozdrawiamy!❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!! Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka jest piękna!
    :* Zapraszam do mnie. Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz! Torebka - mistrzostwo! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam , masz jakieś wskazówki dla mnie ? Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie mam ferii, ale tobie życzę udanych. fajna stylizacja.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ślliczna torebka ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/jakie-wrazenia-po-tygodniu-stosowania.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka dodaje całości charakteru!
    Wspaniałych ferii Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak uczęszczałam do szkoły też uwielbiałam dni wolne;p stylizacja świetna, bardzo mi się podoba całość! udanych ferii kochana;*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna stylizacja!:)
    ja także już mam ferie^^

    http://wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastycznie wyglądasz. Masz świetną kurtkę, cudowny zestaw. Kilk.
    Jeśli możesz kliknij u mnie.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. nie było CI zimno w tej kreacji?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nikt mi w to nie uwierzy, ale naprawdę NIE! :D
      Zdjęcia były wykonywane w jeden z tych dni, kiedy zamarznięty śnieg leżał na ulicach w towarzystwie dodatniej temperatury i wielkiego słońca ;))

      Usuń
  16. Cudowna torebka<3 jak caly look zreszta...!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. thanks a lot dear :D

    amazing outfit as usual.... you look so fabulous :D


    NEW REVIEW POST | Sustent’Habil: Sustainable Cosmetics
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kurtka :d
    Pięknie wygladasz:D
    Poklikałam:) Odwdzięczysz sie ?:D
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist-wyniki-konkursu.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia, idealnie obrazują stylizację, która jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Brrr, nie odważyłabym wyjść w takim stroju na ten mróz, podziwiam :)
    Bluzka ma ciekawe wycięcie, z przodu niby taka prosta, a tył może zaskoczyć. Kurtka rzeczywiście ponadczasowa, chyba nigdy nie wyjdzie z mody.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego podziwiać, ponieważ w żaden sposób się nie poświęciłam - jak to niektórzy mówią "ciepła dziewczyna", właśnie nią jestem :))
      Cieszę się, że stylizacja przypadła Ci do gustu i zgadasz się z moimi spostrzeżeniami!

      Usuń
  21. Świetnie się prezentujesz :) bardzo ładny look :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy torebka pochodzi z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ torebkę otrzymałam w prezencie :)

      Usuń
  23. uroczo!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nietuzinkowa propozycja i pasuje do Ciebie ten look :)
    ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Promieniejesz na tych fotkach! Cudnie. :)
    Torebka jednak najbardziej przykuwa oko.

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa torebka od razu rzuca się w oko :) Pozdrawiam Marta. Zapraszam na http://martasieubiera.pl/

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **