piątek, 12 lutego 2016

BASIC ELEMENTS AT ONCE

Dzień dobry znów! :)
Zdaję sobie sprawę z przerwy dotyczącej jakiejkolwiek mojej aktywności w ostatnim czasie. W związku z nią nie mam zaś do napisania nic innego, jak to, że mam nadzieję, iż niektórzy z Was jeszcze trochę mnie pamiętają i czekają na kolejne posty! Dziś postaram się wynagrodzić Wam poniesione straty, serwując stylizację z bonusem ;))
Od najmłodszych lat znaczącą część mojego życia stanowią zwierzęta. Wychowywałam się przy ich boku, co na przestrzeni lat poskutkowało tym, iż teraz nie wyobrażam sobie bez nich codzienności. Być może nie zdajecie sobie sprawy, jednak czworonogi dysponują niewyobrażalną energią, której zdecydowanie nie trzymają dla samych siebie – nic z tych rzeczy, podzielają ją na całe otaczające je środowisko. Moim zdaniem to chyba jedyne istoty będące ciągle radosne same w sobie i zawsze przychylnie nastawione na „jutro”. Łatwo dojść zatem do wniosku, że taki widok i postawa czynią cuda! Pogodne poszczekiwania, czy też trykania nosem, to te segmenty obracające rzeczywistość o 180°. Wydaję mi się, że wszyscy „psiarze” wiedzą o czym mowa i podzielają moje odczucia.
A skoro już wątek odwołujący się do beztroskich chwil, muszę przywołać miniony tydzień, a raczej jego końcowe dni – pełne słońca i idealnie zapowiadające nadchodzącą wiosnę. To właśnie dzięki nim choć na moment mogliśmy zrzucić ciężkie warstwy ubrań i zdecydować się na coś lżejszego, przyjemniejszego. Ja postawiłam na proste kroje i bazowe odcienie. Duet na pozór dość stateczny, aczkolwiek nabierający awangardowego tonu za pośrednictwem asymetrycznej tuniki z golfem. Reasumując strój jest raczej amatorskim połączeniem, jednak nadającym się na wiele okazji, w moim chociażby przypadku: spacer z psem :)

Poznajcie jednego z moich czworonogów – niewielkiego, ale pełnego dynamizmu west highland white terriera…   w naszej rodzinie prostolinijnie Dżekiego :D

** UWAGA! Uprzedzam. Drobny „przystojniak” oczekuje wizyty u fryzjera, tak więc aktualnie swoim wyglądem może nieco odstraszyć :P **

bluzka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spodnie - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
buty - DeeZee.pl 

27 komentarzy :

  1. Dżeki cudowny! :) poklikane, super spodnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna ta tunika, poklikałam oczywiście, liczę że jak bedą u mnie posty zs stylizacjami też pokilkasz, kocham czworonogi. Sama mam 4 chihuahua. pozdrawiam i obserwuję i ciągle zaglądam nawet jak masz przerwy w pisaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, takie cztery maluchy to już, jak jeden olbrzym - szczerze podziwiam i przesyłam "przytulasy" dla Twoich czworonożnych przyjaciół :))

      Usuń
  3. rewelacyjne spodnie :) bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna ta tuniczka :)
    A co do psiaków to mój niestety rok temu ode mnie odszedł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... bardzo mi przykro. Rozumiem Cię doskonale, ponieważ sama znam ten ból :(
      Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zdecydujesz się na psiaka i będzie on dla Ciebie równie ważny jak poprzedni. Trzymaj się! :*

      Usuń
  5. Ten sweterek jest świetny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki Dżeki :)! Ciekawa bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki słodki psiunio :)
    spodnie mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie! Zdjęcia przeurocze ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Identyczne spodnie mierzyłam ostatnio w Bershka. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Psiak jest przeuroczy :)
    Chociaż ze mnie bardziej kociara, niż psiara, to nie mogę się nim nie zachwycić ;)

    Bluzkę masz śliczną - i buty, buty też zacne :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Lilly, dziękuję bardzo! Kota również mam - być może kiedyś uda mi się go nawet pokazać :D

      Usuń
  11. Pięknie! Bardzo mi sie podoba :)Jaki masz rozm spodni? kliknięte :)
    Jeśli możesz poklikaj u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój rozmiar to S, niby całkiem niewielki i odpowiedni, jednak spodnie i tak i tak są mi minimalnie zbyt obszerne - a wybierając je sugerowałam się tendencją tzw. "zaniżania", którą w razie czego i Tobie sugeruję :)

      Usuń
  12. Ja wlasnie jestem na etapie szukania jakiegoś pieska dla siebie.
    Juz nie moge sie doczekać jego obecności w moim domu ❤️
    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&beauty expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyno, w takim razie życzę powodzenia! :))
      Przekonasz się, że zwierzak na pewno zmieni Twoje dotychczasowe życie ♥

      Usuń
  13. Ale cudny piesio! I bluzka bardzo ładna. Buziaki! :*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna stylizacja :) Pozdrowienia dla Dżekiego :) Dzielnie pozuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Outfit jak najbardziej mi się podoba. Jest prosty i kolorystycznie bardzo bliski mojemu stylowi. Btw miło mi cie widzieć, dawno tu nie zaglądałam ale mam zamiar to zmienić :)
    Pozdrawiam,

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jej! Przemiło mi Karolino czytać Twój komentarz! ♥
      Mam nadzieję, że na stałe powrócisz do blogosfery i będę mogła, jak najczęściej wpadać na Twojego bloga w poszukiwaniu nowych wpisów! :))
      Pozdrawiam, buziaki! :*

      Usuń
  16. ładnie wyglądasz i urocza psinka ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna stylizacja! Bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajna i prosta :)m podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **