czwartek, 18 lutego 2016

CHIC STYLING WITH FUR

Jakiś czas temu na blogu pojawiła się typowo miejska stylizacja dedykowana kobietom kochającym niewymuszoną elegancję i drobną wytworność. Przypomnieć ją sobie możecie TUTAJ, powracając do dnia, w którym została stworzona. Dla tych wszystkich z Was, które nie przepadają za zestawami pozyskiwanymi wedle pewnych kategorii i form, przygotowałam jej zmodyfikowaną wersję – odchodzącą od harmonijnego łączenia, wprowadzającą niezawisłość poprzez połączenie kilku konwencji.
Dzisiejsza propozycja opierając się na swoim pierwowzorze nadal buduje się na kluczowych rzeczach, które z pewnością każda z Was znajdzie w swojej szafie. Skąd we mnie ta pewność? Umówmy się, że: zwiewna biała koszula, ciemne woskowe spodnie i botki na szpilce to „podstawa podstaw” :) Dodatkowo zgodnie z pierwszą wersją i ta przyozdobiona jest odpowiednio opisującymi całość detalami – mam tutaj na myśli oczywiście przyciągający spojrzenie naszyjnik (TUTAJ-KLIK) oraz charakterystyczną dla „street style’u” dużą torbę. Samoistną zaś część stanowi zupełnie niezobowiązujące, a jednak wysmakowane nakrycie wierzchnie. Osobiście uwielbiam wszelkiego rodzaju futerka (TUTAJ-KLIK) – potrafią one zmienić wymiarowość stylizacji i perfekcyjnie wpisują się w przejściowe, między sezonowe aury! Ostatnim, ale fundamentalnym punktem jest również kolorystyka. Utrzymują ją oklepane i spokojne odcienie, które możemy wzbogacić dorzucając dzianinową warstwę materiału. Ja zdecydowałam się na delikatną, pastelową kratkę umieszczoną na szalu w rozmiarze XXL… niby zimowy niezbędnik, a jednak w tym look’u przywołuje wiosnę, nieprawdaż? :D 


koszula - no name
futro - LINK-TUTAJ (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spodnie - SheIn
torebka - PARFOIS
naszyjnik - Happiness Boutique
buty - CCC
makijaż oczu - Sleek MakeUP, Au Naturel Palette
szminka - JOKO, Double Therapy (kolor: 113)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Linki: KLIK / KLIK / KLIK 

Wspomniałam już wcześniej o sentymencie jakim pałam wobec wszelkiego rodzaju ubrań „fluffy” i „fur”? :)) By rozbudzić i w Was podobną miłość prezentuje minimalny przegląd tego typu okryć – nie trudno zauważyć, iż fasonów i wzorów jest tyle, że chwilami pewnie ciężko wybierać. 

39 komentarzy :

  1. Faktycznie taka bardziej wiosenna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Futerko jest naprawdę świetne. Idealnie komponuje się z białą koszulą, a naszyjnik nadaje outfitowi tego czegoś. (poklikane) :)


    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny look :)

    Pozdrawiam:)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny, klasycznie kobiecy, ale niepozbawiony dziewczęcego uroku look!
    Naszyjnik jest piękny!
    A szal przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. futerko jest przecudowne, nadaje stylizacji charakteru :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Futerko z białą koszulą wygląda cudnie :) Ja bym zmieniła buty na czarne np. sztyblety. Buziaki!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja jest sama w sobie bardzo ładna, ale nie uważam, że w szafie każdej kobiety muszą znaleźć się woskowane spodnie, myślę bardziej o zwykłych czarnym, dobrych gatunkowo i dopasowanych rurkach. Śliczny szal, osobiście jestem w nich zakochana!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić, ponieważ rzeczywiście większym "klasykiem" są po prostu czarne, dopasowane denimowe spodnie - dziękuję za to spostrzeżenie! :)
      Aczkolwiek w ostatnim czasie zarówno w sklepach, jak i na ulicach spotykałam się przede wszystkim ze spodniami wykonanymi z imitacji skóry, które sama sobie bardzo cenię, więc to właśnie one wylądowały w tekście :)

      Usuń
  8. Fantastyczny zestaw, modny, stylowy i przede wszystkim nie przekombinowany, a to najważniejsze :)
    świetny futrzak i piękny naszyjnik- uwielbiam takie blyskotki <3

    69,41 zl, 31,76$, 30$, 23,99$

    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliknięcie sukienki oraz baner Sheinside? :)
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Dariu, cieszę się, iż tak uważasz! :D
      Oczywiście również pomogę i poklikam :))

      Usuń
  9. Wyglądasz ślicznie! A to futerko ma piękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz ten zestaw wywarł na mnie duże wrażenie! Poza tym tak pięknej dziewczynie, to pasuje taka szykowna stylizacja ❤

    Mam pytanie. Masz świetnie dobrany podkład, wygląda bardzo naturalnie - zdradzisz jaki to? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Jeśli chodzi o podkład to jest to nowość w mojej kosmetyczce, która już zdążyła mnie w sobie rozkochać, więc myślę, że to produkt godzien uwagi - mianowicie: "Bourjois, 123 Perfect" w najjaśniejszym odcieniu: 51 :))

      Usuń
  11. Futerko bardzo mi się podoba, linki poklikane kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wyglądasz przepięknie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne jest to futerko ! Cała stylizacja prezentuję się bardzo fajnie, lekko i swobodnie :) Podoba mi się :)

    Zapraszam do mnie :
    http://paastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie taki futrzak chodzi mi od jakiegoś czasu po głowie :)
    Kolorowa chusta jest świetnym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, bardzo estetyczny i przejrzysty, miło się czyta i ogląda :)
    Stylizacja bardzo w moim guście, uwielbiam takie duże kraciaste chusty!

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Paulino, bardzo mi miło, że Ci się tutaj podoba! :)

      Usuń
  16. Futerko jest piękne :) Cała stylizacja jest bardzo spójna, a naszyjnik dodaje jej charakteru.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne to futerko, z chęcią sama bym je ubrała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna stylizacja w Ty w niej:D

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie futerka (mam już dwa:D) pieknie się prezentujesz kochana:*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  20. Futerko jest naprawdę ładne :) Pasuje idealnie :D
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Futerko i torebka cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie! Bardzo mnię tym zainspirowałas!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne futro! Super wygląda szal narzucony na ramiona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, wyglądasz pięknie! Śliczne to futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten szal, futerko i kolor pozimowej trawy dały bardzo niecodzienne/nieoklepane zestawienie kolorów - wyszło super. Dawno nie widziałam takiego zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  27. ale się cieszę,że Cię znalazłam! pamiętasz mnie? z mojego poprzedniego bloga? pozdrawiam gorąco kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że pamiętam! Bardzo mi miło, iż się "ujawniłaś" Kochana, również ciepło pozdrawiam! :*

      Usuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **