piątek, 25 marca 2016

DREAMED-OF LASHES | TEST SERUM „LashVolution” #2

Witajcie Kochani!
Pierwszy dzień wiosny już za nami, więc zgodnie z moimi wszelkimi obietnicami, ruszamy z regularną aktywnością na „stylstynce”. Nie patrząc w tył i nie zważając na stracony czas, idziemy dalej! :) Marzec był dla mnie wyjątkowo feralnym miesiącem, zasobnym w zdrowotne problemy, które skutecznie uniemożliwiły mi kontakt z Wami – na całe szczęście, teraz, gdy już wszystko za mną, mogę powrócić i nadrobić wszystkie stracone chwile. 
Na początek serwuję Wam aktualizację mojej kuracji serum do rzęs „LashVolution” – jeżeli nie wiecie o czym mowa, bądź nie pamiętacie, tego co przekazywałam na starcie stosowania tego produktu, zapraszam do poprzedniej części postu LINK-TUTAJ. Zważając na Wasze zainteresowanie obecne przy pierwszym wpisie z tej serii jestem pewna, że są tutaj Panie niecierpliwie czekające na tę kontynuację. Czy mam rację? ;))


Aktualnie, bez problemu mogę stwierdzić, iż moje rzęsy są rzeczywiście dłuższe! Ponadto za sprawą co rusz wyrastających nowych włosków, widocznie zagęściła się także oprawa moich oczu. Wbrew wszelkim pozorom, zgodnie z obietnicą jaką dał producent, zyskały one również na barwie. Są teraz wydłużone i nieco ciemniejsze niż wcześniej. 

Ja jestem doprawdy mile zaskoczona, choć nie do końca zszokowana. Trzymam kciuki za to, by kuracja nadal wiodła się pozytywnie… i bardziej zaskakująco! :)

Zachęcam Was do tego byście same oceniły efekty na podstawie poniższych zdjęć – przedstawiają one stan moich rzęs po czterech tygodniach od rozpoczęcia kuracji. Wydaję mi się, że jak na tak niedługi okres czasu, wyniki są zadowalające. 


26 komentarzy :

  1. Ale piękne masz rzęsiska, czekam na dalsze efekty kuracji <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam 1 zdjęcia - faktycznie urosły bo było między 9 a a 8 a teraz już 10! Oby dalej pięknie rosły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie masz kochana rzęski !
    I muszę przyznać że różnica jest widoczna, gratuluję :*
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekty są widoczne, ale moim zdaniem to na razie są znikome. Być może koniec kuracji będzie zaskoczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi minął miesiąc od kuracji i jest dośc zachwycający efekt!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzęsy, idealne do obklejenia :D Tak, zrobiłam kurs przedłużania rzęs i teraz na wszystkie patrzę w ten sposób... ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wolę swą odżywkę Long4lashes:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne rzęsy. Będę musiała zacząć tą kurację. :) Pomimo, że moje rzęsy wcale nie są takie krótkie, jednak mogłyby być dłuższe.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, ciekawy produkt!
    Co do Twojego pytania, to filmik montowany w Cyber Link Power Director :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy minimetr przy rzęsach ma znaczenie, super efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietnu efekt ♡
    Musze wyprobowac ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie - świetny efekt!:) może też się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. niezły efekt ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. szczerze mówiąc niewielkie widzę efekty, ale i u mnie po miesiącu tak było :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na efekty!!
    zapraszam; olvvia.worldpress.com

    OdpowiedzUsuń
  16. też stosuję , u mnie efekt zadowalający ;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten produkt to dla mnie nowośc, ale rzęsy masz super:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ostatnie miesiące również były mega ciężkie ale powoli wszystko wraca do normy :)
    Rzęsy superowe :D ja obecnie stosuje Regenerum ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem dalszych efektów :)


    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Bardzo mi zależy, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. chyba też zacznę używać :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. To bardzo fajnie, że zauważasz efekty :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **