wtorek, 3 maja 2016

HI MAY!

Pośród tegorocznych trendów wiosenno-letnich, królują przede wszystkim jednobarwne stylizacje noszące nazwę „total look’ów”. Poza nimi doszukać możemy się także nieco odważniejszych propozycji takich, jak: niebanalne połączenia kolorystyczne, odkryte ramiona, czy też głębokie dekolty w kształcie litery „V”. Do łask powracają również ponadczasowe tendencje, które od lat kreują kwintesencję klasyki oraz wyszukanego stylu – mowa tu oczywiście o latach 90., pasach oraz czerni i bieli.
Znając mnie oraz moje modowe preferencje, nie powinien zdziwić Was fakt, że jako pasjonatka prostych form oraz tego co stonowane, postanowiłam zainspirować się ostatnim z wyżej wymienionych nurtów. Decydując się na nieskomplikowane i konwencjonalne ubrania, stworzyłam przystępną i zupełnie zwyczajną stylizację, którą dedykować mogę każdej dziewczynie. Jeśli nie boicie się legendarnego i ponoć pogrubiającego motywu – koniecznie zaopatrzcie się w podobną sukienkę! :)


sukienka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
kurtka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
torebka - PARFOIS
buty - no name
biżuteria - AVON
okulary przeciwsłoneczne - Claire's

41 komentarzy :

  1. Sukienka baaardzo mi się podoba!:) Świetny tył!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zgrabna z Ciebie dziewczyna! Taka figura i taka sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super !
    ładna sukienka ; *
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/05/koronkowy-sza.html

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, skarbeczku, cudnie wyglądasz! bardzo mi się podoba Twoją stylizacja! :) jest dziewczęca, i seksowna, i "na luzie" super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że tak pozytywnie ją odebrałaś :*

      Usuń
  5. przydał by mi się taki pasiak w mojej szafie ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetnie wyglądasz. :-) Paski sama lubię. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka bardzo uniwersalna, można ją zestawić zorówno na sportowo jak i na elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, sukienka będzie się dobrze prezentować w wielu wydaniach ;))

      Usuń
  8. Sukienka jest fantastyczna, a Twoja figura miażdży wszystko! ♥
    Powinnaś podzielić się z innymi kobietami sekretem takiej linii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Niezwykle mi miło, dziękuję! ♥ :D
      Niestety, nie mam się czym podzielić. Owy sekret nie istnieje! Prawda jest taka, iż niezbyt wiele ćwiczę (za to sporo chodzę - pieszo!)... dodatkowo zawsze jem tyle ile chce. Wydaję mi się, że "tajemnicą" mojej figury są kwestie genetyczne :))

      Usuń
  9. Paski są super trendem! Mnie też wpadła do szafy pasiasta sukienka :)


    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: niebiesko, wiosennie z dodatkiem żółtych żonkili - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurteczka bardzo mi się podoba :) linki kliknięte :)

    Kochana mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ?
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna figura i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wygląda ta sukienka :) generalnie bardzo podobają mi się paski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja. :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/witajcie-kochani-biae-spodnie-poaczone.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest świetna :) i ta torebka, połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boska sukienka :) Uwielbiam paski <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka czaderska, a zestawienie z miętowymi trampkami idealne! Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia. Stylizacja także mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę Ci że tak dobrze wyglądasz w trampkach i sukience :-) Świetnie wyglądasz w tym zestawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kurtka i sukienka:) Cudownie wyglądasz jak zawsze z resztą:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Uwielbiam takie pasiaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. super stylizacja! torba świetna!
    www.monisa.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka rewelacyjna ;)
    http://jennkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Paski to moje uzależnienie! Świetna stylizacjia!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczena mi opadła;p Za Twoją figurkę dałabym się pokroić, piękna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku... dziękuję bardzo - taki komplement jest dla mnie naprawdę szokujący! ♥ :D

      Usuń
  26. Bardzo fajna ta sukienka :) Super fotki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **