środa, 10 sierpnia 2016

STRIPED RETURN


„Powroty są trudne, ale tylko wtedy, kiedy nie wiesz dokąd wracasz.”

…i tym oto krótkim, ale jakże wymownym oraz samowystarczalnym „akcentem”, chciałabym zapoczątkować mój return do „świata żywych”. Do miejsca, które choć wirtualne, to moje i niepowtarzalne. Strefy umożliwiającej mi uzyskanie niepodrabianej energii – surowca, dzięki któremu mogę się otworzyć, rozmarzyć i być pewnym swego! 
Być może pojęcie tego wszystkiego, co zostało wyżej napisane, wcale nie przyszło mi szybko – jednak nie ma zmartwienia, bowiem wedle starego porzekadła: „lepiej późno, niż wcale”. Tak też jestem tu ponownie i tym razem zostaję! :) A Wy, jak się macie, nadal tu bywacie? 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!) 
spodnie - Dresslink.com
torebka - PARFOIS
buty - DeeZee.pl

44 komentarze :

  1. Dobrze Cię tu widzieć ponownie :)
    Ja ogólnie zawsze bardzo przeżywam zniknięcie (nawet czasowe) z blogosfery znajomych mi twarzy ;)

    Śliczna, wdzięczna koszulka!
    I jakie Ty masz zgrabne nogi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Lilly, bardzo mi miło - takie komentarze, uskrzydlają w tempie natychmiastowym! Dziękuję bardzo :*

      Usuń
  2. Bardzo fajnie, że wracasz! Życzę powodzenia i jak najwięcej przyjemności z blogowania. Świetne zdjęcia! W ogóle podoba mi się stylizacja, sama chętnie chodziłabym w tych spodniach. :) Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak cudownie znów tu wrócić dla widoku tych świetnych stylizacji! Super, że jesteś znów - przez ten krótki okres chyba jeszcze bardziej wypiękniałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za wsparcie i komplement! Oby, jak najwięcej takich wspaniałych Czytelników ♥

      Usuń
  4. Fajna, casualowa stylizacja:-) Czerwone paseczki są naprawdę śliczne. Piękny masz makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni podpisuje się pod opinią ☺
      Jakiego podkładu użyłaś?

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję! :)

      Anonimowy - jeśli chodzi o podkład, to standardowo postawiłam na mój ulubiony "L'Oreal, True Match" w odcieniu: Vanilla.

      Usuń
  5. lubię paski
    kliknełam w link do bluzki
    miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna koszulka, lubię paski :)

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna, klasyczna stylizacja :) w moim typie:) fajnie, że wracasz! :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i super stylizacja.Spodnie świetne :D
    Zapraszam do mnie sachmey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie! I świetne zdjęcia!
    Co do cytatu - ubóstwiam go - lepiej późno niż wcale. To najprawdziwsza w świecie prawda!
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny look! kocham takie połączenia! :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz:) a spodnie rewelacyjne:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy wpis, świetna stylizacja. Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a lovely relaxed, casual look!
    I'm following you, hope you follow back :) xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twoja torebka! Jest super.

    Pozdrowionka,
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz, link kliknięty :)
    Mogę prosić o rewanż ?
    goo.gl/9l8As1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

      Usuń
  16. Spodnie masz cudowne <3 Całość równie pięknie na Tobie wyglada <3
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz, śliczny top!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, podoba mi się :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie fajne spodnie! Super wyglądają z tym t-shirt'em! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny look, uwielbiam bluzki w paski :) Kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. ładny zestaw, pozdrawiam:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna bluzka ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam paseczki, to mój ukochany wzór :)
    I bardzo podobają mi się buciki, są takie glamour

    OdpowiedzUsuń
  25. Dokładnie! Choć to świat wirtualny to jednak czuję się jak 'w domu'<3 I też tu zostaję:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że wróciłaś.. zauważyłam, że Cię nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! :) Świetne są te spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **