środa, 21 września 2016

YELLOW, SUCH A HAPPY COLOR!


Na co dzień niewielu z nas zwraca uwagę na barwy. Jak się okazuje – mają one jednak istotne znaczenie! Czy wiedzieliście, iż większość z powszechnie znanych nam kolorów posiada swoją własną psychologię? To naprawdę nie żart! Być może nie dla każdego z Was będzie ona zasadniczym aspektem… mimo to zapewniam, że to intrygujący temat, który warto zgłębić w choć niewielkim stopniu ;)
„Monarchą” mojej dzisiejszej stylizacji jest żółć. Podstawowy kolor znajdujący się zaraz po czerwonym i niebieskim. Wprost, skojarzyć możemy go ze słońcem, a co za tym idzie także z ciepłem, beztroską, energią i szczęściem. Wedle naukowców, barwa ta potrafi poprawić nasze samopoczucie oddziałując właśnie na skojarzenia. Co więcej, znalazłam również informacje świadczące o rozrywkowym podtonie tego koloru.
Moim zdaniem to odcień bezsprzecznie zwracający na siebie uwagę. Ciepły, wesoły i skutecznie „ożywiający” różnorodne kompozycje kolorystyczne! Jednym zdaniem – taki, którego brakowało w moich dotychczasowych zestawieniach. 

** UWAGA! Niech nikogo nie zmyli pogoda przedstawiona na zdjęciach - sesja wykonana została ponad tydzień temu :) ** 
zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sukienka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
torebka - TUTAJ-LINK 
biżuteria - TUTAJ-LINK 
okulary przeciwsłoneczne - Ray Ban
buty - Labotti.pl

57 komentarzy :

  1. O kochana! Zachwyciłam się jak pięknie wyglądasz! Cudowna sukienka. Kliknięte.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko kolor, ale też krój sukienki jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Torebka cudo. ♥

    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co masz na policzkach? Na 5 zdjęciu z kolei wspaniale się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to: bronzer "MySecret, Bronzing Powder for Contouring" i rozświetlacz "TheBalm, Mary-Lou Manizer" :)

      Usuń
  6. Niesamowicie oryginalna, pozytywna i energetyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna kiecka! To prawda z tymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka! ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie w niej wyglądasz :-) Kliknęłam- 9,99$ to naprawdę niewiele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci w tym kolorze tak Cię rozpromienia!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice oufit! beautiful colors :)
    I love the shoes
    xo
    Sauniya | Find Your Bliss ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz. Śliczna sukienka, mam bardzo podobną też z Shein, tylko z rękawem 3/4 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz w żółci, mi niestety w nim nie do twarzy ;c
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście nie zwracam uwagi na kolorki jakie ubieram na co dzień ;)
    ślicznie wyglądasz ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/secon-hand-sweater-shirt.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kobiecy zestaw :) zostaję tu na dłużej - obserwuję;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomyśleć , że jeszcze tydzień temu była taka ładna pogoda :) ahhh :D Piękna sukienka ogólnie cały zestaw przepiękny :) Nie mogę się napatrzeć :D poklikałam w linki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja akurat wiedziałam o tym, że kolory mają znaczenie. Podobno połączenie żółtego i czerwonego wyzwala w nas apetyt i tak właśnie powstało logo mcdonalda.
    Ślicznie wyglądasz w żółtym ;)
    Poklikałam, mogę Cię prosić o to samo? ;*


    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym akurat nie wiedziałam - niezła ciekawostka! :D

      Usuń
  19. Piękna sukienka, w sam raz na zakończenie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ta sukienka jak kwiatuszek Cie otula;D

    OdpowiedzUsuń
  21. This is such a cute and adorable look.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, poklikałam wszystko - 13,14$, Amiclubwear :)
    Mogłabym prosić cię o to samo u mnie w najnowszym poście ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszystko co żółte :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna sukienka, ma bardzo ładne wykończenia :) pasuje Ci ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie Ci pasuje ♥ Tak delikatnie i dziewczęco.

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz i odwiedziny ☻
    Nowy post - koniecznie wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale piękna sukienka, jestem zakochana. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka ma piekny kolor:)


    <a href="www.karyn.pl" rel="dofollow'>WWW.KARYN.PL</a>

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wyglądasz w tej sukience <#

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny kolor sukienki! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolor i podoba mi się jej wykończenie na dole. Na górze natomiast mam wrażenie, że jest troszkę niechlujnie wykończona...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może sprawiać ona takie wrażenie, ponieważ w górnej partii jest dla mnie nieco przyduża i nie do końca właściwie się układa ;))

      Usuń
  31. Ślicznie wyglądasz, bardzo mi się podoba ta stylizacja ! A biżuteria przepiękna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale cudna sukienka i ten kolor taki słoneczny :) Pięknie Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka w bardzo pozytywnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolor niewątpliwie rzucający się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczna stylizacja. Niestety mi kolor żółty nie za bardzo pasuje. Słyszałam, że kolor niebieski jest od zaufania a kolor zielony jest symbolem nadziei, nawiązując do postu ;)

    http://chce-moge-zrobie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. wspaniała sukienka i ciekawie dobrane dodatki:) pozdrawiam!
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja. Nie podobają mi się jednak te okrągłe wykończenia na samym dole. Eleganckie sukienki kojarzą mi się jednak ze zwyczajnym, prostym krojem. Taki krój jak ten podchodzi bardziej pod sukienki koktajlowe, no ale każdy lubi po swojemu ;) Odwiedź mnie!

    http://www.krakowiankasklep.pl/

    OdpowiedzUsuń
  38. You are so so so fashionable and beautiful, dear.
    www.fsjshoes.com supplies blog sponsor…..
    If you want cooperation, you can contact email shriny@fsjshoes.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ciekawa stylizacja. Śliczna ta sukienka.
    :*

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **