środa, 22 marca 2017

„beGLOSSY” BOX – Makijażowe LOVE


Ten wpis niewątpliwie dedykować powinnam tym z moich Czytelniczek, które są wielbicielkami tematów „beauty” – dziewczyny mam nadzieję, że nie brak Was tutaj! :D Zainteresować może on, jednak każdego z Was, ponieważ jest luźną formą unboxing’u mojego pierwszego pudełeczka „beGLOSSY”
Ideą tego niewielkich rozmiarów kartonu, jest przekazanie staranie dobranego zestawu kosmetyków wprost do rąk każdego, kto zdecyduje się na jego subskrypcję. Co więcej, cała zabawa opiera się na tym, iż nie mamy pojęcia co znajdziemy w środku – wiemy tylko, że na pewno będzie to pięć produktów! W związku z tym, odpakowywanie tej przesyłki wiąże się z niemałym elementem zaskoczenia. 
„GLOSSY BOX”, który dziś Wam przybliżę pochodzi z edycji specjalnej i nosi nazwę Makijażowe LOVE. Jeśli przypadnie Wam do gustu, miejcie na uwadze, że jest jeszcze szansa na jego nabycie, więcej informacji na ten temat: TUTAJ


Zawartość:
  • Garnier, Krem BB 5w1;
  • CATRICE, Absolute Eye Colour;
  • SO SUSAN, Universal Blush;
  • Calvin Klein, CK2;
  • SEMILAC, Lakier do paznokci;
  • Lord&Berry, Crayon Lipstick;


„Garnier, Upiększający Krem BB 5w1” (odcień: Medium)
Osobiście zawiodłam się na tym produkcie. Być może kierowały mną zbyt górnolotne oczekiwania, jednakże uważam, iż to propozycja jedynie dla osób niewiele oczekujących od makijażu.
Kremem tym nie dacie rady przykryć większych przebarwień i niedoskonałości – nada się on jedynie w celu wyrównania kolorytu cery i optycznego wygładzenia jej struktury. Dodatkowo, wbrew temu co obiecuje producent, krem ten zdecydowanie nie posiada lekkiej konsystencji – jest gęsty i lepki, poprzez co czuć go na skórze.


„CATRICE, Absolute Eye Colour” (numer: 100 – F'rosen Yoghurt)
Czas na moje małe odkrycie!
Paletka tych czterech cieni do powiek nie dość, że jest solidnie wykonana i cieszy oko, to jeszcze zaskakuje jakością. To cienie o aksamitnej formule, które dobrze się rozprowadzają i nie osypują w czasie pracy.
Jeśli cenicie kosmetyki, na których można polegać, ale przy tym nie jesteście skłonne wydawać na nie dużo pieniędzy – voilà, oto niezastąpione rozwiązanie dla Was!

„SO SUSAN, Universal Blush”
Zapoznałam już Was z małym odkryciem, tak więc czas na wielkie odkrycie i absolutne „WOW!” ;))
O uniwersalnym różu „SO SUSAN” czytałam w internecie niejeden raz. Za każdym razem był on bardzo pozytywnie klasyfikowany. Odkąd go posiadam, nie mam żadnych wątpliwości, że tak po prostu jest – to najcudowniejszy róż z jakim do tej pory się spotkałam!
Gwarantuję, że za pomocą tego delikatnego odcienia podkreślicie policzki w perfekcyjny sposób. Wasze rumieńce będą emanować nienachalnym kolorem i błyskiem. To kosmetyk, który moim zdaniem rzeczywiście dopasowuje się do tonacji skóry, gdyż po każdej aplikacji prezentuje się bardzo naturalnie.


„Calvin Klein, CK2”
To pierwsze perfumy unisex jakie mam przyjemność testować.
Nuty zapachowe są bardzo intrygujące i nieoczywisteświeże, cytrusowe i „ostre”. Rzeczywiście mogą podobać się zarówno na skórze kobiet, jak i mężczyzn, ponieważ do obu pasują. Ponadto, to połączenie jest w pełni nieuciążliwe, więc świetnie sprawdzi się jako wiosenno-letnie perfumy.
Ja jednak nie będę o nich długo pamiętać, gdyż jestem wierną fanką słodkich woni, a ta propozycja jest względem nich całkowitą opozycją, nie do końca trafiającą w mój gust.

„SEMILAC, Lakier do paznokci” (numer: 095 – Night In Venice)
Lakier, który w pełni mnie oczarował swym ozdobnym kolorem – głębokim granatem pełnym kolorowych drobinek brokatu.
W mojej opinii jest godny polecenia. Łatwo się rozprowadza, ma dobrą pigmentację, szybko wysycha i długo utrzymuje się na płytce paznokcia. Firma „SEMILAC” słynie z bezbłędnych hybryd, które posiadają rzeszę wielbicielek – okazuje się, jednak, iż ich lakiery również zasługują na poklask.

„Lord&Berry, Crayon Lipstick” (odcień: Cherry)
Ołówek zapewniający nieskomplikowaną aplikację i uzyskanie intensywnego efektu makijażu ust. Bez dwóch zdań spełni oczekiwania większości kobiet – to w pełni matowa i długotrwała szminka, która posiada przyjemną, kremową konsystencję.
Jedynym negatywnym aspektem, jakiego można się doszukać w jej przypadku jest uczucie przesuszenia ust. Można wybaczyć jej nawet wysoką cenę, bo jest produktem wysokojakościowym.


Miałyście już kiedyś przyjemność subskrypcji pudełka „beGLOSSY”?
Co sądzicie o produktach, które Wam przedstawiłam? Znacie jakieś?
A może chcecie polecić mi jakieś swoje ulubione kosmetyki?

Odzywajcie się w komentarzach! :) 

58 komentarzy :

  1. Aww wow, those are really nice items you got, and from the best brands too! Love Garnier!

    Madame X
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kremy BB z garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postarali się, bardzo fajne pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zawartość :) Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam hybrydkę 095, bardzo fajny jest ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię takie kolorki cieni do powiek

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier do paznokci jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BB dla mnie nie oceniony na wakacjach ;D Piekny kolor lakieru do paznokci ,3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłabym na maksa zawiedziona taką zawartością :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bez szału to pudełko. Byłabym zadowolona tylko z kredki Lord&Barry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nigdy nie zamawiałam pudełka beGLOSSY, ale uważam to za fajną sprawę :)
    Twoje pudełeczko miało całkiem ciekawą zawartość, nie licząc kremu BB - Garnier niestety nie ma zbyt dobrych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za Twoją opinię! :)
      Myślę, że "Garnier" wcale nie należy do złych firm kosmetycznych. Testowałam kilka produktów, takich jak chociażby: szampon do włosów, krem do twarzy, i sprawdzały się świetnie - jednakże można dojść do wniosku, iż "kolorówka" jest z pewnością o wiele gorsza od linii pielęgnacyjnej.

      Usuń
  12. Super pudełeczko! Ciekawa jestem różu i kredki do ust, skoro je tak wychwalasz :) Czy możesz podać ceny tych produktów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne! Regularne ceny różu do policzków oraz kredki do ust, to odpowiednio: 94 złote i 80 złotych :)

      Usuń
  13. Ten krem BB u mnie totalnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, iż nie tylko ja się z nim "nie zrozumiałam" ;)

      Usuń
  14. cienie i lakier bardzo mi sie podobają! :) konturówka też zawsze sie przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lakier jest śliczny, mam te cienie Catrice :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka więc jest Twoja opinia na ich temat? Zgadasz się z moją? :D

      Usuń
  16. Ta paletka z Catrice ma śliczne kolorki :) Lakier z Semilac również pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dotychczas nie miałam przyjemności subskrypcji żadnego z boxów kosmetycznych. Bardzo spodobał mi się kolor lakieru :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie nie kuszą na szczęście te pudełeczka bo nie ma w nich kosmetyków, które by mnie zachęcały ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że w przypadku "beGLOSSY" zawartość niejednokrotnie potrafi zaskoczyć w bardzo pozytywny sposób. Może więc warto się kiedyś skusić i przełamać to twierdzenie? Zachęcam Cię do tego, nie powinnaś żałować! :))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  19. Lubię kolorówkę w pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier jest przecudowny! i ta kredka do ust:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Never seen those pic before, it looks really cute and girly! They are really cute! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww... Dear, huge thanks! Now I am very happy, because you like this photos ♥ :D

      Usuń
  22. Bardzo fajna zawartość pudełka :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie pudelka niespodzianki! CUdenks!!!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe produkty, szczególnie ta paletka cieni mnie zainteresowała:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Można prosić jakieś informacje na temat zdjęć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje odnośnie sprzętu znajdziesz w zakładce "FAQ" :)
      Jeśli interesuje Cię coś więcej, to napisz do mnie tutaj lub na mój adres e-mail (stylstynka@gmail.com).

      Usuń
  26. Kochana na jakich zasadach współpracujesz z beglossy otrzymujesz od nich pudełka? Zawsze mnie to zastanawia gdy widze jakies:) heh


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie współpracuje, powyższy wpis w żadnym wypadku nie jest żadną, odpłatną reklamą ;))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  27. Świetny box :) Bardzo fajne produkty!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Paletka bardzo mi się spodobała!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakier i paletka cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ładne pudełeczko :) Zawsze ciekawią mnie ich zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna zawartość tego boxa :)
    Pozdrawiam i obserwuję :

    OdpowiedzUsuń
  32. Zawsze zapominam kupić tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne są te pudełeczka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Łał, kolor lakieru jest fenomenalny! Świetna zawartość <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze kurcze, nawet ja, kompletny makijażowy laik, przygarnęłabym takie pudełeczko :D jestem w sumie ciekawa tego kremu bb :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten granatowy lakier- istny sztosik :)
    a co kremu BB, ja jakos nie jestem przekonana;/ u mnie sie nie sprawdza

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne są takie pudełka, fajnie, że później takie można wykorzystać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, są wielokrotnego użytku i mają wszechstronne zastosowanie! :)

      Usuń
  38. Ma świetną zawartość. ;]

    OdpowiedzUsuń
  39. Lakier ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety zawartość pudełka nie przemawia do mnie.
    Zdecydowanie wolę boxy innych firm.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  41. ten róż na prawdę wygląda pięknie! :O

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **