piątek, 31 marca 2017

BLACK&GREY IN MIDDLING VERSION

Na pewno nie raz zastanawialiście się nad „prawdziwym obliczem” czarnego koloru. Nic w tym dziwnego, gdyż jest to barwa, która wzbudza bardzo różnorodne emocje. Z moich własnych obserwacji wynika, iż jedni traktują ją jako sposób wyrażania siebie, drudzy jako odbicie pesymizmu, trzeci jako optyczny element wyszczuplenia sylwetki, a jeszcze inni – jako modową bazę, na której dysponują możliwością stworzenia każdej stylizacji. Byle kto mógłby sądzić, w którym z tych paru poglądów jest najwięcej prawdy. Pamiętajcie jednak, że ilu ludzi na świecie tyle też opinii! Zaś zważając na fakt, że modę powinniśmy modyfikować zgodnie z własnymi przekonaniami i preferencjami, pozwolę sobie po raz kolejny „pomęczyć” Was dyskusyjną czernią :) Stanowiącą dla mnie przede wszystkim bezproblemowy i fundamentalny odcień, wcale nie muszący prezentować się nudno! 
W dzisiejszym zestawieniu „focus” skupia się na szarych segmentach będących uzupełnieniem całości oraz odbijającym światło nadrukiem na bluzce. Ciężko dopatrzeć się tutaj jakiejkolwiek kombinacji, ale z drugiej strony, zdarza się, że to właśnie zupełnie przeciętna stylizacja nie zawodzi.

 zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - Smiley World 
futro - Banggood.com
spodnie - SheIn.com
buty - DeeZee.pl

58 komentarzy :

  1. you look fantastic my dear :D You coat look so comfy :D

    NEW OUTFIT POST | Hello Dear Friend, I Hope You’re Well.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączyłaś te dwa kolory w sposób fenomenalny!!! Pięknie Ci w tej modnej i jednoczesnie bardzo wygodnej stylizacji :-) Futerka chętnie bym się pożyczyła, udanego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh very great coordinate darling~
    Great style
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam własnie takich spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o aktualne kolekcje, to widziałam podobne w "ZARZE" ;)

      Usuń
  5. Spotkałam się z twierdzeniem, że czerń wcale nie wyszczupla, a wręcz odwrotnie ponieważ stanowi duży kontrast z innymi barwami i przez to wydajemy się większe, jednak tak czy siak uwielbiam ten kolor i jest świetną baza do budowania stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, iż ja jeszcze nie natrafiłam na to twierdzenie - być może jestem z czymś "do tyłu". Aczkolwiek pisząc tekst postu, miałam na myśli przede wszystkim całe sety w czerni :)

      Usuń
  6. Ja tam lubię czerń właśnie ze względu na to, że jest taka uniwersalna - pasuje do wszystkiego i nie trzeba się za bardzo głowić, żeby coś zestawić z czarną rzeczą ;)

    U Ciebie też prezentuje się świetnie!
    Wyszedł z tego ładny, dziewczęcy zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyhglasz, futerko jest świetne :)
    http://www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne buciki ♥
    Generalnie cała stylizacja bardzo mi się podoba ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, te tzw. normalne stylizacje są najlepsze i takich zwyklaków potrzeba nam najwięcej. Śliczne to futerko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Futro zdecydowanie przykuwa uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobne spodnie z calzedonii, są świetnie dopasowane ;)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię czarny kolor, ale jakoś nie widziałabym siebie w takiej stylizacji ;) Za to Tobie wszystko pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy zestaw, pozdrawiam:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  14. spodnie są czadowe! bardzo mi się podoba takie zestawienie! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Siwtnue w tym wyglądasz. Bardzo podobają mi się buty i futerko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz rewelacyjnie, futerko oraz spodnie bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie świetne. Uwielbiam takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się futro <3 świetna stylizacja! Uwielbiam czarny kolor :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylstyko, przedłużałaś rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :) Tutaj założone mam sztuczne, doklejane rzęsy na pasku - aczkolwiek ich efekt tak mnie zachwycił, iż nad przedłużaniem zaczęłam się zastanawiać.

      Usuń
  20. Pięknie wyglądasz! Buciki ślicznie prezentują się na nodze w dodatku idealnie dopasowałaś je do całości stylizacji :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie, też mam takie leginsy i uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wygodne i atrakcyjne, nieprawdaż? ;)

      Usuń
  22. Wyglądasz olśniewająco, idealnie na wiosnę, bardzo podoba mi sie Twój look 😊 A zdjecia wykonane idealnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Good pictures, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/elegant_e_blog/
    https://twitter.com/Elegant_e_blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja! Coś oryginalnego na aktualną pogodę ;)
    A czy buty są wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, w moim odczuciu buty są jak najbardziej wygodne - bez problemu mogę w nich chodzić przez cały dzień.
      Warto, jednak dodać, iż osobiście musiałam dokupić do nich podpiętki, ponieważ pierwotnie nie były odpowiednio wyprofilowane i obcierały mi tyły nóg :)

      Usuń
  25. Świetna kurtka, na pewno przykuwa uwagę na mieście :)

    youcallmereckless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Osobiście nie lubię takich spodni, ale na Tobie wyglądają dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Futerko jest świetnie, idealnie go pokazałaś w swojej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja! +piękne futerko <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz ;)) Buty genialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. czerń może być bardzo inspirująca ale i też bardzo nudna, zazwyczaj osoby, które nie mają własnego stylu sięgają po czerń. Podoba mi się Twoja stylizacja, jest przemyślana i mam sens, i to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, słuszne spostrzeżenie - bardzo się cieszę, że się nim podzieliłaś :)
      + dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  31. U mnie ten kolo króluje w szafie! Jest to mój bazowy odcień :D
    Pięknie wyglądasz, stylizacja bardzo ciekawa :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czerń jest fajna, bo prawie zawsze się sprawdza.
    Świetne futerko i całość super!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne futerko, uwielbiam takie outfity ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czarny pasuje do wszystkiego :) kolor bardzo uniwersalny :) Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne buty ;) jak cały zestaw ^^

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna stylizacja, buciki najbardziej mi się pojawiają... futerko też świetne, zwłaszcza, że pogoda jeszcze trochę zdradliwa jednak jest :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tez lubię czarny i bardzo często noszę ubrania w tym kolorze :) tak jak dziewczyny piszą, on pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  38. Znakomicie wyglądasz, świetne futerko

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo super, mega podoba mi się ta stylówka, chociaż ja bym dała po prostu gładką czarną koszulkę;D

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten włochacz jest cudowny:****

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **