piątek, 10 marca 2017

TOP (IN MY OPINION) MOTIVES FOR SPRING 2017

Witajcie moi Drodzy!
Po „zimowym śnie” nadchodzi czas na „wiosenne przebudzenie” i wprowadzenie w życie nowych założeń. Co za tym idzie – stylstynka powraca do Was w pełni sił i pomysłów! :D Nie da się ukryć, iż bardzo tęskniłam za tym miejscem i wbrew wszelkim pozorom rozłąka, o której sama zadecydowałam, niejednokrotnie dała mi się we znaki. Jestem tutaj zaś, dzięki osobom, które udzieliły mi wewnętrznego wsparcia i wskazały jaka droga mi służy. Co zabawne, osobiście ciężko było mi to dostrzec – więc interwencja osób trzecich była konieczna ;) Toteż dziękuję moim niezawodnym mentorom… i zabieram się do pracy! 

A teraz zapraszam już do właściwej treści wpisu, pozbawionej jakichkolwiek sentymentów! 

Na dziś przygotowałam zwięzły i konkretny przegląd trendów na nadchodzącą porę roku. Z racji, iż tegoroczna wiosna zapowiada się w modzie bardzo intrygująco i wielostronnie – każdy z nas będzie miał w czym wybierać. Poniżej przedstawiane motywy, wyselekcjonowałam nieprzypadkowo, ponieważ subiektywnie dobierałam je pod mój gust. Dzięki temu dowiecie się, co wpadło w moje oko i w jaki sposób powinna się rysować moja garderoba w najbliższych miesiącach. 

Poznajcie, więc TOP 4 trendy na WIOSNĘ 2017 w mojej opinii!

LINKI: KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

1) NIEBIESKIE KOSZULE W PIONOWE PASKI
Tego typu koszule przewodzą większości wiosennych kolekcji sieciowych producentów. Wzorem przewodnim odwołują się do designu etno i stanowią niebanalną alternatywę urozmaicającą codzienny strój. Nie są ani do końca eleganckie, ani zwyczajne
Warto też dodać, że w większości przypadków ozdabiane są folklorystycznymi haftami, które są niekwestionowanym HITEM! na tegoroczną wiosnę i lato. 

LINKI: KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

2) JASNE SPODNIE Z WIELKIMI DZIURAMI
Jedni nie mogą bez nich żyć, a drudzy nie mogą znieść ich widoku – jednakże to właśnie one powinny podbić nasze serca. W modzie mamy z nimi do czynienia już od pewnego czasu, gdyż ich nieoczywisty i zwracający na siebie uwagę charakter, nie pozwala aby o nich zapomnieć. 
Zauważcie, że od teraz tego typu spodnie, nie tylko „odradzają się” po raz kolejny, ale także przybierają dwie formy: elegancką i zupełnie niezobowiązującą.

LINKI: KLIK / KLIK / KLIK / KLIK

3) BARDZO NIEOCZYWISTE TOREBKI
Do tej pory w salonach odzieżowych, czy też tych z galanterią, można było zauważyć niewiele tego typu modeli torebek. Całe szczęście – teraz się to zmienia! Nie trudno zauważyć, iż tej wiosny stylizacjami rządzić ma szeroko pojęta dwuznaczność i nieszablonowość. To samo dotyczy dodatków, więc warto postawić na „coś”, co pozwoli nam wyróżnić się z tłumu.
Nie można też zapomnieć, że odnajdujemy tutaj także inne, wiodące motywy (zatem kolejny HIT!): holograficzne barwy, kolorowy brokat, dżins i naszywki.

LINKI: KLIK / KLIK / KLIK

4) SPORTOWE TRAMPKI Z CHARAKTEREM
Wybrany przeze mnie trend obuwniczy nie należy do najbardziej szokujących tego sezonu. Mimo to, wychodzę z założenia, że prosty, a przede wszystkim wygodny dodatek w postaci obuwia, będzie najtrafniejszą decyzją. Ponadto na pewno nie zabraknie go w ogólnodostępnych sieciówkach. 
Jeśli i Wy stawiacie na taki wybór, pamiętajcie, że dewizą tych butów ma być przyciąganie uwagi!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz proszę Wy pochwalcie się, który z wiosennych motywów jest Waszym ulubionym. Może w tej kwestii typujecie zupełnie inaczej, niż ja? Jestem bardzo ciekawa Waszych typów, a więc koniecznie dajcie znać w komentarzach! 

Życzę Wam udanego piątkowego popołudnia, obyście wypoczęli przy okazji weekendu... i widzimy się wkrótce!

55 komentarzy :

  1. lubie takie spodnie
    Drugie buty - mam praktycznie takie same :D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. oj koszule piękne <3
    po klikane
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam niebieskie koszule, a jak jeszcze są paski to już jest wspaniale :D Co do haftów, to bardzo mi się podobają, ale ja raczej zdecydowałabym się na wersję bez, bo bardziej uniwersalna. I bardzo fajny przegląd trendów! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mileno, masz rację - jeśli nie przekonują Cię ekstrawaganckie kombinacje, to postaw na "podstawę". Takie koszule w pionowe paski już same w sobie będą efektowną częścią stroju :)
      Dziękuję za odwiedziny, również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne rzeczy :) Strasznie podobają mi się te białe spodnie, chciałabym się niedługo w takie zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane, śliczne są te koszule!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Białe spodnie, torebeczki i pierwsze trampeczki supper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnei z dziurami mi się nie podobają;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego co innego, najważniejsze to nie podążać ślepo za tym co modne - a w tym sezonie na pewno znajdziesz też inne ciekawe modele, chociażby dżinsy z naszywkami/haftami ;))

      Usuń
  8. Spodnie z dziurami zdecydowanie nie dla mnie :D Ale za to bardzo lubię ten trend na wzory kwiatów na ciuszkach, coś podobnego do tego, co można zobaczyć na tych bluzkach z niebieskie paski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatowe wzory na wiosnę, to jest to! :D

      Usuń
  9. Wszystkie trendy wiosenne bardzo mi się podobają. Ale zakochałam się w koszulach!!! Uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rzeczy :D Uwielebiam białe spodnie :D
    Musze sobie zakupić takie trampki :D Podobają mi się :*

    Zapraszam :* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie wiosna to kolory :) Nie wiem czy modne ale dla mnie osobiście to trend nr 1.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że modne! A jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat "TOP" barw zachęcam Cię do zapoznania się z raportem Instytutu Pantone -> LINK :)

      Usuń
  12. Na koszule bym się skusiła 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe nowości na wiosnę:) pozdrawiam
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy , super inspiracje ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie rzeczy bardzo się nam podobają, ale koszule trafiły całkowicie w nasz gust :) Poklikane :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe albo czarne trampki są na mojej liście zakupowej. Fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z tych trendów bardzo polubiłam! ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. te niebieskie koszule zaczynają mi się coraz bardziej podobać:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na koszule w takim stylu bym bardzo chętnie zapolowała :) Są naprawdę bardzo ładne. Ale niestety spodnie z dziurami nie dla mnie ;) Nigdy nie zrozumiem ich fenomenu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylstynko, czemu przez tak długi czas nie było cię na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy teraz wpisy będą pojawiać się częściej?

      Usuń
    2. Kochani, nie było mnie ze względu na przewlekłe problemy ze zdrowiem oraz brak odpowiedniej organizacji czasu. Teraz, jednak mam plan to zmienić i wprowadzić pewną regularność - więc trzymajcie za mnie kciuki! ♥ :)

      Usuń
  21. spodnie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kwiatowy motyw na koszulach - super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O ile trend pierwszy, koszule z pionowymi paskami, szalenie mi się podoba, o tyle gdy widzę dziewczynę w tak potarganych dżinsach mam ochotę jej powiedzieć, że chyba powinna kupić nowe. Zupełnie nie rozumiem tej powracającej po 20 latach mody, choć w znacznie bardziej dziurawym wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajććć świetne są wszystkie rzeczy, aż trudno byloby się zdecydować na jedną, czy dwie <3

    15$, 16$, 19$, 17$, 19$, 20$
    proszę o to samo :)
    z gory wielkie dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Torebki, torebki, torebki... ♥
    Świetna lista, zapowiada się, że wiosną przygotujesz do zobaczenie wiele ciekawych stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jestem chora na punkcie malutkich torebeczek *.* Co prawda one mi się nie sprawdzają, bo są za małe dla mnie na co dzień, no ale one zawsze są takie urocze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Postrzegam tę kwestię tak samo :)

      Usuń
  27. Bardzo fajne motywy! Ja od dłuższego już czasu lubuję się w spodniach z dziurami ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super rzeczy, bardzo fajnie dopasowane!

    OdpowiedzUsuń
  29. Niebieskie koszule bardzo mi się podobają! Muszę kupić sobie przynajmniej jedną na nadchodzącą wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie trendy , które opisałaś uwielbiam <3
    Sandicious


    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne torebki kochana:) Buziaki :*


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  32. te bluzki super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Najbardziej podobają mi się buty i torebki 😀

    OdpowiedzUsuń
  34. Białe spodnie z dziurami to mój ,,must have" na ten sezon. ;d

    OdpowiedzUsuń
  35. Such a great list
    http://sepatuholig.blogspot.com
    Instagram @grace_njio

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Cool collection! I love these blouses!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  37. Torebki boskie, brałabym wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **