piątek, 17 marca 2017

USUAL OUTFIT FOR WEEKEND

Kto z Was, tak jak i ja, oczekuje już wiosny? Dni ciepłych i pełnych słońca? :) 

Zgodzicie się chyba ze mną, że ta wyjątkowa pora roku coraz częściej daje się nam poznać. Z tego zaś powodu, chciałabym podzielić się z Wami kilkoma promieniami słońca, które udało mi się złapać na poniższych zdjęciach. Dla jasności i w kwestii tłumaczenia – sesja odbyła się jakiś czas temu, gdy pogoda w pełni zaskoczyła wiośnianym powiewem. Nie zważając na to, co aktualnie dzieje się w atmosferze, chciałabym sobie życzyć, by ciepłe dni już na stałe z nami pozostały. A co Wy o tym sądzicie, czy Wasza opinia jest podobna do mojej? 
Jeśli jesteście fanami tego „lżejszego” sezonu roku, dzisiejsza stylizacja powinna Was zainteresować. W mojej opinii, stanowi doskonałe połączenie na przywitanie kalendarzowej wiosny... a ta przecież czeka tuż za rogiem! Obszerny, gruby półgolf i pikowana, skórzana spódniczka są bardzo wygodną, a zarazem szykowną i klasyczną propozycją ubioru na weekend spędzany poza domem.


sweter - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spódniczka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
torebka - MOHITO
buty - CCC

Radosnego weekendu moi Mili!  

74 komentarze :

  1. Ładnie Ci w takich kolorach, pasuje do Ciebie taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie wygladasz! Fajna kombinacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka jest fenomenalna, a ten sweterek idealnie do niej pasuje! :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie tu do siebie wszystko pasuje!
    Moim zdaniem najwięcej fajności przydają buty - idealnie je dobrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Bardzo fajnie :) Świetna spódnica i buty.

    https://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tak samo jak ty pragnę wiosny ! :) Świetny look kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się stylizacja :D Połączenie pikowanej spódnicy z pudełkowym swetrem <3...i przełamane to wszystko cięzkimi botkami ! Super :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com ;D


    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że udało ci się złapać trochę słońca :) U mnie od kilku dni pada i pogoda jest okropna, tak bardzo czekam na wiosnę :) Bardzo podoba mi się spódniczka :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie u mnie również niezbyt przyjemna pogoda. Trzymajmy kciuki za wiosnę! ;)

      Usuń
  9. Ja też czekam na wiosnę ;p Nie przepadam za zimą. Ładna stylizacja ;p

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę ,że każda z nas myśli o pięknej ,wiosennej pogodzie. Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo podoba mi się Twój sweterek :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że zwrócił czyjąś uwagę :D

      Usuń
  12. Ciekawa stylizacja !
    Pozdrawiam
    + super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą spódnicę sama bym założyła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny outfit i niesamowita spódniczka ! Również czekam na piękne , ciepłe i długie wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz wręcz prześlicznie w tej stylizacji! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. ależ mi się podoba ten zestaw - idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba wszystkie czekamy z niecierpliwością na wiosnę:) ładna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post. Very nice photos. ♥

    Visit my Blog. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zestawienie- wyglądasz ślicznie.
    Interesująca jest ta spódnica :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie wyglądasz! Ta spódniczka jest świetna :*
    Zapraszam:MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Really stylish look!
    xx
    www.shineonsilver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny sweterek za 14,31$. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny look :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna spódnica, a całość bardzo stylowa!
    poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo eleganckie i kobiece połączenie :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto robił zdjęcia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia wykonywała osoba, która chce zachować anonimowość. Stąd też brak pod nimi opisu dotyczącego autorstwa - nie mogę zdradzić któż to :)

      Usuń
  27. Bardzo podobają mi się twoje buty 😍

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajne połączenie :) ciekawa spódnica :) obserwuję i liczę na rewanż:*

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi Justyna! I found this post in a community of Google+ which even I belong and I added you on my circles immediately. I hope you follow me back. I like veru much this outfit, especially your amazing skirt. I'm Eni, blogger from Italy....Check out my blog when u have time. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz,świetna kombinacja :) Bardzo podoba mi się ten sweterek z połączeniu ze spódniczką <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakiego podkładu używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj była to mieszanka dwóch podkładów, "Pierre Rene, Skin Balance" z "L'Oreal, True Match".

      Usuń
  32. Oj przydałoby się tego słońca, przydało.
    Bardzo ładna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz<3 cudowna spódniczka<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna stylizacja, która idealnie podkreśla Twoje nogi!! :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja już się nie mogę doczekać wiosennych dni, świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny sweter i spódnica:) Poklikane:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wiosna to najpiękniejsza pora roku :) Śliczny look! Poklikałam: $14.31

    PAULYENN ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Spódnice to masz genialna na sobie po prostu <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne odcienie szarości,tylko brak mi tu jakiegoś kolorowego akcentu,żeby tak zaczarował wiosnę i żeby już przyszła na dobre :)
    Fajna stylóweczka.

    Marlena Nowak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marleno za opinię! Przyznam, że muszę się z Tobą zgodzić - dlatego też postaram się, by kolejne stylizacje były nieco bardziej kolorowe i "żywe" :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  40. Bardzo mi się podoba Twoja spódniczka! Ładnie ją zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sweter wygląda bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetna stylizacja !:)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. buty są bardzo w moim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam nadzieję, że teraz będą już tylko ciepłe dni :)
    Świetna stylizacja :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajna spódnica!, bardzo mi sie podoba dziewczęca całosc,
    zapraszam w odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny sweter, mam też bardzo podobne botki, choć niższe.
    Oj też już czekam z niecierpliwością na wiosnę, która, choć nieśmiało, to jednak zaczyna zastępować zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładna stylizacja, świetna na wiosnę :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękna z Ciebie kobietka ♥ Super stylizacja !! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny zestaw, w moim stylu! Przepiękna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  50. Patrzac na te zdjecia przypomina mi sie Lublin:*


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  51. Wyrzuć te buty, są paskudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty, żal mi tak marnotrawić pieniędzy, więc niech sobie będą :D
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  52. Great looking outfit! That skirt looks so good on you and LOVE those shoes!! :) You are gorgeous and your legs are amazing!!! :) Keep up the great work beautiful!!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **