poniedziałek, 10 kwietnia 2017

MY EXPERIMENT WITH SILVER

Dzień dobry Wszystkim!
Wyjątkowo chciałabym wykorzystać fakt, iż udaje mi się publikować nowy wpis akurat w poniedziałek i na samym wstępie tygodnia, życzyć Wam jak najwięcej dobrej energii, wigoru i pozytywnych chwil. Powszechna fraza „nienawidzę poniedziałków” jest mi dobrze znana, jednak staram się stać optymistką – w związku z tym, jeśli tylko mogę, odpycham ją od siebie. W ten sposób udowadniam sobie, że każdy dzień jest sobie równy, a to jak się potoczy zależy tylko i wyłącznie od nas! Wy też tak spróbujcie! Na zmianę dotychczasowych przyzwyczajeń nigdy nie jest za późno, w szczególności, gdy ma ona szansę się nam przysłużyć :)

A odchodząc od kwestii ściśle związanych ze stylem życia, proponuję poświęcić kilka zdań kwestiom modowym ;))

Prezentowane przeze mnie zestawienie jest najlepszym dowodem na to, w jaki sposób realizuje założenia związane z moją wiosenną szafą i tegorocznymi trendami. O ile pamiętacie mój przegląd najlepszych motywów tego sezonu (LINK TUTAJ!), o tyle być może kojarzycie, że najbardziej do gustu przypadły mi takie tendencje, jak holograficzne kolory, czy też ozdobne obuwie sportowe. Poza tym, nie wyobrażam sobie tej pory roku bez mojego ukochanego niebieskiego! W tym przypadku wpasowuje się on nawet w trendy kolorystyczne wytypowane przez Instytut Pantone – aby przyjrzeć się pełnemu raportowi zapraszam Was w TO miejsce. Oczywiście barwę mojej sukienki, z lekkim przymrużeniem oka, podpinam pod Lapis Blue. Mimo, że moja propozycja złożona jest z typowych i spokojnych członów, prezentuje się całkiem ozdobnie. Zaś jest to wynik kontrastu jaki utworzył się pomiędzy poszczególnymi elementami – zauważcie, iż wszystko „z innej bajki”, a jednak tworzy zgraną całość. A oto chodzi! :D
Podsumowując, dzisiejszą stylizacją chciałam przede wszystkim ukazać nowoczesne i nietuzinkowe oblicze mody, a także zachęcić każdą młodą dziewczynę (i nie tylko!) do zabawy ubraniami. Więcej odwagi do tego, aby oddawać co „gra” w naszej duszy! :) Mnie się to dzisiaj udało w 100% i niezależnie, jak zareagujecie na mój look – będę czuła się spełniona... i dalej starała się nieszablonowo podchodzić do moich stylizacyjnych nawyków, bowiem dziś dopiero to zapoczątkowałam. Enjoy!

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sukienka - Sukienkowo.com
kurtka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
torebka - PARFOIS
buty - DeeZee.pl

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Na koniec OGŁOSZENIE. 
Chciałabym uprzedzić Was o mojej kilkudniowej nieobecności związanej z moim aktualnym pobytem w szpitalu. Trzymajcie za mnie kciuki, a wrócę do Was nim zdążycie zatęsknić :D

W międzyczasie zapraszam na mój fanpage na Facebook’u (KLIK-LINK) – dzięki niemu będziecie ze mną na bieżąco! Zaś osobiście radować się będę każdą Waszą nową aktywnością.

Skoro tak już się rozpisałam, to przy okazji ogromne DZIĘKUJĘ w stronę każdej oraz każdego z Was! 
Jesteście niesamowici i nie daję wiary, iż nabiliście mi już przeszło 900.000 tysięcy odsłon – po prostu WOW! 

82 komentarze :

  1. Świetna sukienka, kolor mega mi się podoba ! Plus za połączenie jej z białymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja, bardzo podobają mi się buty *.*
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczo wyglądasz:) świetna masz kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś śliczna! :* Cudna sukienka, ale kurtka to mnie zauroczyła *.* jest extra!

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana co się dzieje? Czy masz poważne problemy ze zdrowiem? :o

    Stylizacja olśniewająca! Ta propozycja jest absolutnie genialna ❤
    Poza tym pięknie i kwitnąco wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Sytuacja wstępnie opanowana, diagnostyka dokonana - więc w najbliższym czasie poważniejsze problemy ze zdrowiem nie powinny mnie się trzymać. Dziękuję, jednakże za troskę! Mam wspaniałych Czytelników! :)

      Dzięki wielkie! ♥

      Usuń
  6. Ja już się w sumie nie przejmuje poniedziałkami :p także życzę Ci udanego tygodnia :) stylizacja jest świetna! Bardzo podobają mi się te kurtki :D Poluje na nią właśnie ^^
    Trzymaj się tam w tym szpitalu, mam nadzieje że wszystko bd dobrze :)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, życzenia udanego tygodnia jak na razie się sprawdzają! :D
      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  7. cudowna stylizacja, kurtka świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka i ta bomberka do tego ! Rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też staram się być na co dzień optymistką :D Wracaj do zdrowia kochana! <3 Stylizacja świetna jak zawsze, piękny kolor sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Justyno, czy można pytać o powód Twojego pobytu w szpitalu i datę powrotu?
    To z czystej troski - Czytelniczka z Katowic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam już ze szpitala, więc wracam też do gry moja Droga! :)
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. ślicznie wyglądasz, dzięki za dobrą energię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, ślicznie, kliknięte i życzę duuużo zdrowia!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się cala stylizacja ! ♥
    Co się stało, że trafiłaś do szpitala? Mam nadzieję, że nic poważnego! i wrócisz do nas również z tak mocno pozytywną energię :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przede wszystkim dziękuję za troskę!
      Mój pobyt w szpitalu był planowany, więc nie ma czym zanadto się zamartwiać :) Wkrótce z pewnością wrócę do Was ze zregenerowaną energią - obiecuję!

      Usuń
  14. Masz bardzo ciekawy typ urody. :)
    Świetny kolor sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjnie wyglądasz w tej stylizacji, kurteczka bardzo mi się podoba. Trzymam kciuki za Twoje zdrówko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty i kurtka wyglądają rewelacyjnie! W oko wpadł mi również odcień Twoich ust - wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz:) bardzo ładna kurtka i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajnie te buty z tą torebką pasują do całości :) Ja się śmieję, że jestem starej daty, bo uwielbiam jak torebka i buty są w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem powinnyśmy przybić sobie "piątkę", ponieważ mam tak samo! ;)

      Usuń
  19. Piękny kolor sukienki:) Szybkiego powrotu ze szpitala:D:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, zamawiam te buty, są prześliczne! Gratuluje tylu odsłon <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Świeżo, lekko i oto chodzi :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Krój i kolor sukienki super!
    Wychodź szybko ze szpitala:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Również spodobał mi się kolor jak i krój sukienki.

    Obserwuje i pozdrawiam / http://sztukapielegnacji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo zdrówka! :*
    niebieski to zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na twój szybki powrót :) Kurteczka jest śliczna idealnie pasuje do tej stylizacji :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajna srebrna kurteczka. Będzie pasować do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna sukieneczka :) Ślicznie wyglądasz :*
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne kolory no i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. mnie najbardziej wpadła w oko sukienka - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Thanks a lot :D

    you look perfect. Love this metallic bomber <3

    NEW REVIEW POST | Finally I've tested a TISSUE MASK. Worked it? :o
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Your outfit as a whole is gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie wyglądasz
    masz ładny kolor na ustach

    OdpowiedzUsuń
  33. oooo, lubię połączenia elegancji ze sportowymi butami <3 super wyglądasz, dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Trampki w gwiazdki widzę że i Cb urzekły ;) ja również się w nich zakochałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są wprost obłędne! Kiedy je wypatrzyłam - wiedziałam, że muszą stać się moje! :D

      Usuń
  35. Fajna sukienka :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale świetna stylówka! Nie da się przejść obojętnie taka oryginalna :D
    A czy wiesz kiedy do nas wracasz? Dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj otrzymałam wypis ze szpitala, więc mój powrót już niebawem! :)
      Dziękuję Ci ♥

      Usuń
  37. Sukienka jest świetna i mega podoba mi się ten akcent metalicznej ramonki ajććć <3
    wprowadza nieco zamieszania- super !

    Zdrówka życzę kochana, wracaj jak najszybciej ze szpitala :)
    Wesolych Swiąt :)

    klik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Całe szczęście już wróciłam :D
      Wzajemnie, pogodnych i radosnych Świąt!

      Usuń
  38. Rewelacyjna kurteczka , ostatnio bardzo mi przypadł do gustu waśnie kolor srebrny :D
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  39. Sukienka i torebka bardzo mi się podobają. Kurteczka już nie do końca.

    OdpowiedzUsuń
  40. Przejrzałam kilka twoich ostatnich wpisów :) Bardzo podoba mi się Twoje wyczucie stylu :) Obserwuję przez blogera i facebook, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje słowa mnie bardzo cieszą - mam nadzieję, że Cię nie zawiodę ♥ :)

      Usuń
  41. That is such a pretty dress!! You look beautiful!! Your legs are amazing!! Great photos! :) First time to your blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aww... thank you so much! :*

      Usuń
    2. You' re very welcome! Hope you have a wonderful weekend! :)

      Usuń
  42. Zdrówka :) fajna i lekka stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna kurteczka! Bardzo oryginalna ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Miałam kiedyś identyczną sukienkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka jest meeega <3 i to na dodatek w moim ulbubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  46. zachwycam się Twoją stylizacją - bardzo , bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam Twoje stylizacje, a kurtka jest świetna! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię takie połączenia kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **