czwartek, 6 kwietnia 2017

PASTELS SENSE


Witajcie Kochani!
Śmiało mogę stwierdzić, że wiosenna pogoda ducha zagościła we mnie na dobre, a to wszystko za sprawą wzrastającej liczby promieni słonecznych. Na mnie działają one niczym kuracja stymulująca! Od razu zyskuje pozytywną energię i chęci do działania. Co za tymi idzie, kilka dni temu pobudziłam w sobie twórczość i inspirując się „odsłaniającą się” na życie przyrodą, skomponowałam stylizację, na którą wielu z Was oczekiwało. Tak – wcale się nie mylę ;) Nareszcie przyszła pora na kolory, a to właśnie je chcieliście widzieć. Mam więc nadzieję, że uda mi się zaspokoić Wasze pragnienia! 
Bazą dzisiejszego stroju są dopasowane spodnie z florystycznym motywem, który stanowi charakterystyczny element całokształtu. Aby jak najlepiej podkreślić, a zarazem oddać urok tego elementu garderoby, udałam się „bezpieczną drogą”. Do spodni dobrałam spokojne i jednokolorowe ubrania oraz dodatki. W ten sposób bez obaw możecie tworzyć zestawienia z konkretnymi i przyciągającymi uwagę prinatami – daje on Wam gwarancję uniknięcia modowej wpadki. Zaś by moja stylizacja była w pełni spójna, wszystko plasuje się w pudrowo-pastelowych barwach, które z kolei narzucają wrażenie finezyjności i dziewczęcego stylu


MAKIJAŻ:
podkład - "Max Factor, Facefinity 3in1" | korektor - "L.A. Girl, HD Pro Conceal" |  puder - "L.A. Girl, HD Pro Face Pressed Powder" | bronzer - "KOBO, Face Contour Palette" | rozświetlacz - "KOBO, Face Strobing Palette" | produkt do brwi - "INGLOT, Konturówka do brwi w żelu AMC" | tusz do rzęs - "Lancôme, Hypnôse Volume" | pomadka - "Dose of Colors, Matte Lipstick in Berry Me 2" 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sweterek - no name
spodnie - Melka Butik
torebka - AMI Clubwear
buty - Labotti.pl

58 komentarzy :

  1. Nice pictures, have a good day

    elegant-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne te spodnie, uwielbiam kwiatowe motywy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo uroczo - delikatnie i dziewczęco!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful photos

    I Follow yours posts by May Blog List (MBL - top right) on Blogs Showcase
    Best regards
    Chic

    Chic's
    Blogs Showcase
    Chic Poradnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach pastele ! Cudnie kobieco wygladasz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wymiatasz na całego! W tej stylizacji wyglądasz cudownie, jak bogini - nie kobieta ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Dziękuję, bardzo mi miło czytać te słowa! :*

      Usuń
  7. great post :)
    happy Friday :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest znacznie ciekawsza wersja pasteli które dotąd widziałam!!! Cudownie wyglądasz w tej stylizacji, bardzo fajna torebeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że udało mi się Ciebie zaskoczyć :)

      Usuń
  9. Ale Ci ładnie w tym sweterku! Zdecydowanie to Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks a lot :D

    you look so nice. love this kind of lighter colors :D

    NEW REVIEW POST | Cien: Eye Contour Cream With Caviar Extract.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie pomyślała bym że takie spodnie mogą tak świetnie wyglądać. Cała stylizacja super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oszałamiająco wyglądasz! Każdy z Twoich postów jest dobry, ale ten mogłabym oglądać bez końca ♥
    Bardzo pasują Ci takie delikatne kolorki- powinnaś częściej je nosić :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprost nie wiem, jak dziękować za tak pozytywny komentarz! ♥ :D
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  13. Wyglądasz bombowo :) bardzo dziewczeco, pastele są boskie i mega Ci pasuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, zapamiętam to sobie! :))

      Usuń
  14. Ślicznie, lubię pastelowe kolorki, sweterek bardzo mi się podoba 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie mi się nie podobają, ale łącząc razem ze sweterkiem te spodnie przekonałaś mnie do nich! Świetnie razem wygląda ta stylizacja. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. To inna odsłona Twojego stylu ♥ Musisz częściej decydować się na taką kolorystykę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Torebka przypadła mi do gustu :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystyka jest cudowna! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatowe spodnie to jest to ! Idealne na wiosenne dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie spodnie, bardzo mi się podobają. Całość też fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna, subtelna stylizacja! Idealnie wszystko dobrałaś, a spodniami się zachwycam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię pastelowe kolorki, spodnie mi się mega podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście ślońce za oknem sprawiają, że czlowiek jakoś inaczej zaczyna funcjonować- u mnie to samo :)

    piękny zestaw- pasteLOVE <3 już na FB podziwialam :)
    portaski bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna stylizacja mimo że totalnie nie w moim stylu bardzo mi się spodobała pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna wiosenna stylizacja! spodnie mnie urzekły ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Very cool post and photo|look, dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    My blog>>Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja również lubię pastele:) Ładny, wiosenny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Każdy element tworzy całość i to jest świetne w tej stylizacji. Do twarzy Tobie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie wyglądasz w tej stylizacji! Bardzo podobają mi się takie butki. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterek i buty kupują mnie na sto procent!.Spodnie na Tobie wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładna, wiosenna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam stylizacje ze spodniami w kwiaty , sama mam ich sporo :)
    świetnie wyglądasz!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. W butkach się zakochałam! <3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczny wiosenny zestaw <3 pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne te spodnie, odważne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny, dziewczęcy look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny zestaw, wszystko dobrane idealnie ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Buty sa tak sliczne ze nie moge sie napatrzyc:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **