niedziela, 23 kwietnia 2017

SURPRISING APRIL

Po czasie dłuższego odpoczynku od szablonowych obowiązków, związanego z wiosennymi świętami, nareszcie udało mi się pozbierać. Nie da się ukryć, iż tym razem „ogarnięcie się” nie było takie proste. Zatraciłam się w czasie, w związku z czym moja organizacja została poddana wątpliwości. Pora więc, aby nadrobić te straty! 
Myślę, że mogę być z Wami szczera, dlatego też powiem Wam o jednym z moich zauważeń, które mnie przeraża. Otóż, nigdy nie pomyślałabym, iż moje stylizacje w przedostatnim tygodniu kwietnia będą się prezentować tak, jak dzisiejsza. W tym przypadku idealnie sprawdza się staropolskie przysłowie brzmiące: „kwiecień plecień, bo przeplata trochę zimy, trochę lata”. Osobiście jako stworzenie ciepłolubne nie wyrażam na to zgody… i mam nadzieję w jak najszybszym czasie pożegnać się z grubymi okryciami i półbutami ;) Tymczasem zostawiam Was z moim „casual’em” i życzę sobie więcej słońca!


koszula - SINSAY
kurtka - TUTAJ-LINK
spodnie - Tally Weijl
buty - CCC

51 komentarzy :

  1. ja też tęsknie za słońcem i jestem zdecydownaie ciepłolubna, wiec ten okres roku jest dla mnie straszny! Mam nadzieje, że pogoda się poprawi i to jak najszybciej
    Chociaż u nas dzisiaj słońce za oknem, to jednak powietrze nadal zimne :/
    pozdrawiamy! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że nie jestem sama! Musimy trzymać razem kciuki za cieplejsze dni :)

      Usuń
  2. Pięknie wglądasz! Zestaw z pozoru zwykły, jednak na Tobie wygląda elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No też czekam na ciepłą aurę i się doczekać nie mogę!!:(
    Ale narzutkę masz świetną<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny zestaw:) ja również czekam z utęsknieniem na cieplejsze dni, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz ma piękny fason! KLIK: 38.63 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie zatracenie czasu czasami się zdarza - ale jest do ogarnięcia. Zachwycam się Twoimi botkami - piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Ja już nie mogę się doczekać ciepłych dni.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo fajna :) jedynie troszkę buty zbyt ciężkie ale to tylko moja sugestia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, mają one swoich wielbicieli i przeciwników - tak więc sugestię w pełni przyjmuje :)

      Usuń
  9. To prawda, pogoda jest okropna, ale dobrze się w niej prezentujesz :) płaszcz i koszula są super !
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne buty, a pogoda tylko dodaje pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło to słyszeć! Prawdziwa z Ciebie optymistka Moniko, tak trzymaj lub zdradź, w którym rejonie Polski są bardziej sprzyjające warunki ;)

      Usuń
  11. Sama mam dość już tej pogody. Owszem, jest takie powiedzenie ale teraz to jest o wiele więcej zimy której mam już dość, jest strasznie przytłaczająca. Ale coz, wszystko zle trzeba przeżyć by w końcu było dobrze.
    Stylizacja piękna mimo wszystko ;)
    Pozdrawiam!
    ps. Tez na nowo musze się zorganizować, wiec trzymam za ciebie kciuki!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Martyno za wyczerpujący komentarz! ♥
      Skoro tak, to popieram Twoją propozycję - trzymajmy kciuki za siebie nawzajem :)

      Usuń
  12. Co to się porobiło z pogodą! Bardzo podoba mi się Twoja koszula w...pieseczki? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta kurteczka i koszula, podoba mi się :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. narzutka vel kurtka jest genialna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny look ;) widzę że pogoda Ci sprzyjała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostateczności tak - mimo wszystko zlitowała się nade mną, ale było to dosłowne kilka minut :)

      Usuń
  16. Bardzo lubię tego typu kurtki / narzutki. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy wiosenny post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula zawraca uwagę :D Bardzo ładnie wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny płaszczyk! ja też mam nadzieję, że już niedługo zawita do nas ciepełko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do pogody, to ja jestem nią tak rozczarowana, że aż brak mi słów;)
    Pięknie wyglądasz, zestaw fajny, bo praktyczny, wygodny, a jednocześnie stylowy:)
    Świetne buty i kurtka!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I tak myślę, że to dość letnia stylizacja jak na tą pogodę, która nas zaskoczyła ;p Ja musiałam wyciągnąć z szafy grubszą kurtkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że stylizacja ta nie wydaje mi się być zbyt letnia ze względu na "grubość" kurtki - może stwarza mylne wrażanie, jednak doprawdy nadawałaby się na listopadową aurę :D

      Usuń
  21. Nooo niestety, coś ta wiosna sobie z nas kpi w tym roku grrrrr

    Świetna narzutka- bardzo podobają mi się takie asymetryczna wdzianka :)
    i botki super <3

    OdpowiedzUsuń
  22. beautiful post :)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great looking outfit!! You look fabulous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ;) super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna narzutka! :) Niech wiosna już w końcu nadejdzie...;) Może zdąży na majówkę ;)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz :) uwielbiam takie casuale ;)
    a jeśli chodzi o pogodę- ach, również czekam na wiosnę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna stylizacja <3 "Kwiecień plecień, bo przeplata..." Wiesz, że dokładnie słów równiez użyłam w podsumowaniu miesiąca, który przygotowywałam już na jutrzejszy dzień? :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **