niedziela, 30 kwietnia 2017

WAY TO LOOK – OFFICIAL STYLE

Dzisiejszy wpis chciałabym rozpocząć wzmianką: tegoroczna „majówka” rozpoczęta! Nie wiem, jak Wy, jednakże ja wyczekiwałam jej poprzez regularne odliczane dni, które pomyślnie przemijały w mgnieniu oka. Domyślam się, iż większość z Was powielała mój schemat. I nie ma się czemu dziwić – każdy z nas lubi wszelkiego rodzaju wolne! :D Warto więc wykorzystać je w pełni, odpuszczając sobie niekonieczne prace i obowiązki… ale o tym, chyba przypominać Wam nie muszę.

Odnosząc się zaś do tematyki modowej – w dosyć spontanicznym stylu i pod wpływem impulsu, przygotowałam stylizację, której zamysł opiera się na przełamaniu pewnego dress code’u. Mianowicie, wyróżniającego się klasyką, prostotą, elegancją i kobiecością, ogólnie przyjętego „biurowego” zbioru zasad ubierania się. Szeregowe, a zarazem ponadczasowe połączenie czerni z bielą, wcale nie musi być aż tak szablonowe i przewidywalne! Wystarczy odrobiona kontrastu, czy też element różniący się swoim charakterem od reszty stroju. 
W mojej stylizacji wykorzystałam, zwracającą uwagę, kurtkę o pudełkowym kroju oraz bluzę z ozdobnym motywem maku – ubrania te sprawiły, iż całość nabrała przekornego i „innego” znaczenia. Aby, jednak mój look nie sprawiał wrażenia przekombinowanego, reszta części garderoby, to klasyczne składniki administracyjnego dress code’u, jak chociażby: duża aktówka, ołówkowa spódnica i wysokie szpilki. Mam nadzieję, że ta stylizacja pobudzi Waszą wyobraźnie, zmobilizuje do kreatywnego łączenia ubrań… oraz po prostu – przypadnie do gustu. 

Co więcej, jestem bardzo ciekawa Waszych opinii – proszę więc napiszcie co myślicie o nowoczesnym i niepokornym stosunku do obwiązujących zasad modowych! :) 


kurtka - MOHITO
bluza - ROMWE
spódnica - Stradivarius
torebka - Monnari
buty - VESUVIO

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec życzę Wam słonecznej i leniwej „majówki”!
Trzymajcie się Kochani! 

69 komentarzy :

  1. Kurtka tudzież ramoneska jest CUDOWNA!!<3
    Pięknie Ci w tym kolorze:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! :o Jakie Ty masz nogi - zazdrość mnie zżera od środka!
    Pięknie wyglądasz, nie znam bardziej fotogenicznej osoby niż Ty. Naprawdę masz niesamowitą urodę...i figurę też! :D
    Stylizacja super, wszystko idealnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKUJĘ! Niezwykle mi miło czytać Twoje słowa :)
      Zastanawiam się nawet, czy to aby nie przesada? :D

      Usuń
  3. Piękny, elegancki zestaw! Super torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz i ślicznie Ci w czerwieni :) Buciki mnie urzekły - chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana to przełamie stylu wyszło Ci obłędnie! Nie ma tutaj nawet o czym mówić- bombowo!
    Czyste szaleństwo po całości! ♥
    Nie wspominając już o tym, że ta elegancja, klasyka i kobiecość to Ty! Takie mam wrażenie oglądając Twoje ostatnie ubiory :)
    Ps. Jaka smukła sylwetka! Szczękę z podłogi można zbierać- brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Takie komentarze, jak Twój sprawiają, iż zyskuje jeszcze więcej motywacji do działania oraz tworzenia czegoś kreatywnego i unikatowego dla Was ♥
      Dodatkowo nigdy nie śmiałabym pomyśleć, że mój prosty i nieskomplikowany styl może być identyfikowany z takimi wyjątkowymi przymiotnikami - naprawdę dziękuję! Cieszę się, że ze mną jesteś! :D

      Usuń
  6. Bardzo fajna stylizacja! Wyglądasz obłędnie! Naprawdę! Zasady zasadami czasem trzeba je przełamać hehe :D A tak w ogóle to masz piękne nogi *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥
      Zgadzam się z Tobą, nie na darmo w społeczeństwie krąży opinia, iż "zasady są po to, aby je łamać" :D

      Usuń
  7. Łoo! Oddaj mi tę parę chudych nóg ♥ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała całość!
    A ten ażur na bluzie zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula z kwiatem jest super!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie zestawiłaś ze sobą elementy stylizacji, pięknie Ci w tej makowej czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie :D Kolory wprost stworzone dla Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurteczka ma bardzo ładny kolor :) Cała stylizacja jak najbardziej na + elegancka i stylowa!
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nice post dear :)
    have a great week :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja. Ostatnio coraz bardziej lubię kolor czerwony! :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  16. odważne połączenie, bardzo lubię klasyczne połączenie z czerwienią :)
    asziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale śliczna stylizacja, fajnie wpleciona czerwień <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna kurtka:)
    Myślę, że moda nie ma zasad tylko trzeba się dobrze czuć w tym co się nosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luno, oczywiście! Sama lepiej bym tego nie ujęła :)

      Usuń
  19. Sweterek przyciąga <3 świetna dziewczęca stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! masz genialną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Świetne połączenie :) Niby bluzka bardziej pasuje mi do jeansów, albo eleganckich spodni tak do spódnicy nadaje się jak tralala :) Kolorystyka również świetnie dobrana, także całość genialna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za Twoje słowa! Miło mi, że mój cel został osiągnięty - gdyż inaczej spojrzałaś na pewne modowe kwestie.
      Super, to dla mnie wielka radość :)

      Usuń
  22. Super wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW!! You look absolutely stunning!! Love this outfit!! Such a pretty skirt for your lovely figure. Love the Red Jacket and very cute shirt!! You look gorgeous and you have some pretty amazing legs!! :) Great photos Beautiful!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, thank you! ♥
      I love your comment, because it give me more happy and just 'made my day' :D
      Thanks that you are with me! Best regards Dear!

      Usuń
    2. You are so very welcome!! I'm glad it made you happy and made your day! You so very deserving of all that is good!! You are sooo beautiful!! Keep up the great work babe! :) I am definitely with you!! :)

      Usuń
  24. Podoba mi się ta stylizacja, i uważam że warto przełamywać jakieś ścisłe, modowe zasady o łączyć wszystko tak żeby stworzyć własny styl ;) klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest! Po to właśnie powstała moda - by w niej "mieszać" i wybierać to, co najbardziej nam odpowiada i co nas wyraża.
      Dziękuję bardzo za Twoją opinię! :)

      Usuń
  25. pięknie Ci w czerwonym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie stylizacje, sa bardzo w moim klimacie, bardzo ładnie wyglądasz i bardzo dobre zdjecia. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale Tobie jest dobrze w takiej czerwieni! Super wyglądasz kochana ;)

    Super! Bardzo mnie to cieszy i polecam zabawę ze zdobieniem paznokci! Wiem, że nie każdy ma takiego bzika jak ja na tym punkcie, ale niewątpliwie tworzenie zdobień może być fajną formą spędzenia czasu i uwolnienia swojej kreatywności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznam, że temat zdobień paznokci zajmuje moje myśli już od dłuższego czasu, a to chyba jakiś znak! W końcu z pewnością się zdecyduje i spróbuję swoich sił - jeśli potrzeba jedynie chęci, czasu i odrobiny samozaparcia, to jest szansa, że zakończy się to sukcesem :D
      Pozdrawiam Cię serdecznie! ♥

      Usuń
  28. Jaka piękna torebka <3
    Nawzajem miłej majówki :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna stylizacja :D Torebka jest przecudowna , też chcę taką :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Podoba mi się, zazwyczaj dress code dodaje lat - a tutaj nie, jest elegancko ale bez postarzania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą. Ogólnie rzecz biorąc, oficjalny styl może sprawiać wrażenie zawyżania wieku, gdyż jest dosyć poważny i rządzi się własnymi prawami :)

      Usuń
  31. Ja nie mogłabym żyć bez czerni i bieli, zazwyczaj jeszcze do nich dopieram dodatki innych kolorów, by nie było tak "szablonowo" xD
    Świetne połączenie, ramoneska świetnie współgra. Śliczne zdjęcia, jak zwykle promieniejesz :*
    U mnie niestety od tygodnia pada, zatoki mnie dopadły, więc majówka do udanych nie należy.

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdaleno, nic w tym dziwnego - to bazowe kolory, które stwarzają możliwość tzw."pola do popisu". Tak więc trzymaj się ich do woli! ;)
      Dziękuję za Twoją opinię i życzę dużo zdrowia! ♥

      Usuń
  32. Kurtkę masz piękną a zasady są po ty by je łamać :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Oczywiście kliknęłam w bluzeczkę.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka śliczna kurtka, bluza też fajna! Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękna ta kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie Ci w czerwonym! Torebka przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz perfekcyjnie w tej stylizacji
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. pomieszałaś, pokombinowałaś i wyszło super, bardzo ciekawa i energetyczna stylizacja :) torebka śliczna, chociaż tutaj lepsza byłaby jakaś prostsza ;) Bardzo dziękuję za przemiły komentarz :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Hello my dear,
    what a really interessting blogpost- I love your blog and I am following you now;)You are truely gorgeous:-*
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawy look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę teraz pełno maków na ubraniach! Podoba mi się ten trend :) Kobieco-dziewczęcy zestaw, super :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **