niedziela, 7 maja 2017

EMBROIDERED SHIRT | LOOK OF THE DAY WITH FOLKLORE ELEMENTS

Moda to błaha zabawa, którą każdy z nas dopasowuje pod swoje potrzeby. By iść z „duchem czasu”, a co za tym idzie być również tredny, nie potrzeba wcale ślepego podążania za wszelkimi nowymi tendencjami. Na tę kwestię zawsze staram się patrzeć trzeźwo i świadomie, tworząc w ten sposób obraz własnego stylu. 
W dzisiejszej stylizacji postawiłam na bestseller tego sezonu, czyli koszulę z haftowanymi, folklorystycznymi zdobieniami. Ta symboliczno-artystyczna dziedzina kultury, zachwyca sama sobie. W modzie zaś łączy tradycyjne i proste elementy z odrobiną nowoczesności – niepodważalnie to trend wprowadzający powiew świeżości. Mnie zauroczył przede wszystkim delikatnością i formą, która przyciąga zainteresowanie. Z racji zaś, iż pragnęłam, aby koszula stała się „meritum” całości, zdecydowałam się połączyć ją z białymi spodniami oraz zrezygnować z wszelkich dodatków. Co Wy na to? 


 Jak możecie zauważyć, moja koszula jest dosyć obszerna i ma charakter ubrania oversize, dlatego też za każdym razem może wyglądać inaczej :)
Mnie bardzo podoba się luźno i niestarannie przewiązana u dołu.

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

koszula - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
spodnie - Bershka
buty - TUTAJ-LINK

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na koniec zaś, w ramach współpracy z zagraniczną firmą SheIn, chciałabym przypomnieć Wam o nadchodzącym święcie naszych matek
Być może jesteście świetnie zorganizowani i nie umyka Waszej pamięci ta ważna data  jednakże mimo wszystko brak Wam pomysłu na wyjątkowy podarunek? Nic straconego. Przychodzę z pomocą! ;)

Osobiście sugeruję Wam wybór sukienki. Moja Mama to kobieta, która nieustannie je wybiera, dzięki czemu bez problemu można by uznać je, za jej znak rozpoznawczy. 
Nic w tym dziwnego, gdyż sukienka to symbol naszej płci – ponadczasowa część garderoby, która wyróżnia i dodaje uroku. 
Przyjrzyjcie się więc kilku propozycjom, które przedstawiam Wam poniżej!

83 komentarze :

  1. Ślicznie wyglądasz w takim jasnym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula jest cudowna, uwielbiam motyw kwiatów :) Ja niestety nie przepadam za rzeczami oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna koszula, a w połączeniu z białymi spodniami prezentuje się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten trend na naszywki i hafty. Szczególnie te z motywem kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good post, have a good day

    http://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie <33 Cudowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna koszula!
    I te buty - świetnie do niej pasują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna całość :O jestem nią szczerze zachwycona <3
    Może wzajemna obserwacja aby zostac na dłużej?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz przepięknie! ;) koszula w hafty to mój zdecydowany ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna koszula. Jest urocza i chyba się zakochałam. Idealna na wiosnę.
    Pięknie wyglądasz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wyglądasz! Ta koszula jest śliczna :) + poklikałam
    Obserwuje :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest śliczna, z resztą cała Twoja stylizacja wygląda bardzo ładnie :)
    Zapraszam do siebie -> https://mecosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. You look Amazing! Have a lovely Day! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastycznie wyglądasz w tej koszuli :-) Poklikane, najbardziej podoba mi się druga sukienka -13$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga sukienka, na równi z trzecią, to także mój typ ;)

      Usuń
  15. piękna koszula, muszę sobie kupić coś z haftem

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna ta koszula i ładnie ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta koszula, ale nie wiem czy ja bym dobrze w niej wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się przekonać, bo to naprawdę ciekawe urozmaicenie garderoby :)

      Usuń
  18. Hafty to ciekawy trend, który Ci służy, bo wyglądasz obłędnie.
    Ale mam pytanie o włosy. Jak nadałaś im takiej objętości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Nie pomyślałabym, że ktokolwiek zapyta mnie o włosy, ponieważ ich wygląd zupełnie odbiega od mojej początkowej wizji - ale cóż... "#badhairday" ;)
      Odpowiadając na Twoje pytanie - delikatnie zakręciłam je na prostownicy (poszczególne pasma w różne strony), a następnie spryskałam teksturyzującą mgiełką z "AUSSIE".

      Usuń
    2. Czasem wydaje się, że coś nam nie wyszło, ale nie do końca tak jest :)
      A jaką prostownicę polecasz, żeby nadawała się do kręcenia włosów?

      Usuń
    3. Polecam sprzęty fryzjerskie firmy "Remington" oraz "BaByliss" :)

      Usuń
  19. piękna koszula <3
    poklikane :)
    23,00 $ mogę prosić oto samo u mnie ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładna koszula! Muszę sobie w końcu taką kupić;p
    Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zakochałam się w tego typu koszulach. Dla mnie zdecydowany hit! Masz całkowitą racje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula wygląda rewelacyjnie! Muszę poszukać podobnej w naszych stacjonarnych sklepach :) Nie lubię kupować w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię, potrafi się to różnie kończyć ;) Zajrzyj do "Zary" i "Stradivariusa" - tam widziałam podobne.

      Usuń
  23. Ślicznie wyglądasz! :)
    zapraszam do mnie http://krystalicznaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna koszula <3 muszę kupić podobną!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta koszula z białymi spodniami prezentuje się cudownie! <3


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaa cudowna koszula :D poklikane wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna stylizacja, zwłaszcza ta koszula wpadła mi w oko ;) Na razie pogoda niestety się zepsuła ale już niedługo mam nadzieję że będzie można poszaleć w wiosennych kreacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, oby! Słyszałam o nadchodzącej pełni - podobno wpływa ona na pogodę, więc trzymajmy kciuki :)

      Usuń
  28. WOW!! Very pretty outfit! Great looking shirts and those white jeans fit you sooooo nice!! :) Love that last pic escpeciallly!! You look gorgeosu and love your eye makeup!! :) Great worK Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much Shawner! Your comment is so nice ♥
      Keep in touch! And have a nice day :)

      Usuń
  29. Poklikane :-) Wyjątkowo piękna koszula koszula z haftem! :-)) W obu wersjach - super!

    OdpowiedzUsuń
  30. zamówiłam ostatnio podobną bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam bardzo podobny model, świetna ;) 23 dolary :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna koszula ! Klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie zestawiłaś tę koszulę z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. piękna koszula! podoba mi się zarówno luźno jak i przewiązana na dole :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie koszule<3 Mam bardzo podobną jeśli chodzi o wzór tylko na ramiona; )
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. och kochana, chyba jesteś moją bratnią duszą <3 mam podobną koszulę i noszę ja w taki sam sposób :D
    (poklikane, owocnej współpracy z SheIn :* )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Dziękuję i pozdrawiam :D

      Usuń
  37. Świetna koszula, bardzo podobają mi się te hafty i mam nadzieję, że nie będzie to moda tylko jednego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modę kształtują poniekąd ludzie, więc niewątpliwie ta tendencja ma szansę się mocniej "zakorzenić" :)

      Usuń
  38. Ostatnio oversizowe koszule to numer jeden w mojej szafie, są świetne i można je nosić na milion sposobów!
    Btw kojarzysz mi się ze śliczną Ashley Greene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo... jak miło! Dziękuję Ci ślicznie za tak miły komplement ♥
      Ashley jest cudowna i jeszcze nigdy do niej mnie nikt nie porównał :))

      Usuń
  39. ah..wyglądasz pięknie!
    Świetny blog! <3
    Może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podobają mi się takie koszule, jednak nie wiem czy odważyłabym się taką założyć. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. kliknięte :) bluzka super, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta koszula jest urocza, pięknie i bogato zdobiona.
    Klik, mogłabyś u mnie też? :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. strasznie mi się podobają te koszule z haftami ! :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  44. O koszula jest rewelacyjna! Jest wiele sposobów jej układania, mega! A te z 'prezentów' genialne ubrania ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. Przewiązana u dołu najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajnie wygląda związana. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialna koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta koszula jest świetna!

    Pozdrawiam!
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog with a comment! ;oD

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Koszula jest urocza, bardzo nam się podobają koszule z takimi haftami <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajnie stylizacje - zainspirowałaś mnie - uwielbiam tego typu stylówki dzięki i przy okazji zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **