niedziela, 14 maja 2017

LITTLE POWDER DRESS

Witajcie moi Mili! Doczekaliśmy się! Nareszcie nastał maj jaki się lubi :) Pełen słońca, delikatnych podmuchów wiatru i stosunkowo wysokiej temperatury – nic, tylko celebrować tę przyjemną aurę poza czterema ścianami własnego lokum. Mam nadzieję, że podobnie jak ja, stęskniliście się za takimi warunkami i aktualnie czerpiecie z nich w pełni. Nie ukrywam, że jestem też ciekawa ilu z moich Czytelników ładowanych jest na tzw. „baterie słoneczne”. W sekrecie, przyznam się, iż mnie ta odnawialna energia służy w pełni! Co więcej, jest na tyle ujmująca, że ciężko skupić mi się na czymkolwiek innym ;)
A skoro już mowa o letniej pogodzie, to warto też zwrócić uwagę na fakt rozpoczynającego się sezonu „wielkich przyjęć”, takich jak chociażby wesela, czy komunie. Moją dzisiejszą stylizację dedykuję właśnie takim wyjątkowym okazjom. Skromna, odcinana w pasie sukienka, to wybór nieoczywisty. Wyróżnia się on przede wszystkim brakiem przepychu, rzutującym na prostą, ale jakże urokliwą formę. Łącząc ją ze statycznymi, czarnymi dodatkami zyskujemy szykowny i spójny strój. Taki, który będzie świetną propozycją, dla tych z Was, które cenią sobie prezentacjęale nie zależy im na zdobyciu pierwszego planu. Eleganckich Pań znających wartość swojej wewnętrznej kobiecości. 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sukienka - Sukienkowo.com
torebka - Dresslink.com
buty - Lasocki via CCC
naszyjnik - no name (prezent)

64 komentarze :

  1. Prześliczna jest ta sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo tak! ja życzę sobie, żeby taka pogoda już została :)
    ładnie Ci w różowym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your dress, thanks for sharing, you look stunning!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i ślicznie Ci w tym kolorku :) Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!! You look absolutely stunning! That is such a pretty dress!! Very nice necklace and handbag!! You have such beautiful eyes and love seeing your AMAZING legs!! :) You are gorgeous!! :) Thanks for sharing Beautiful!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for sharing and your opinion too! ♥ :D

      Usuń
    2. You'r very welcome! Anytime! :)

      Usuń
  6. bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz zjawiskowo w tej delikatnej stylizacji. Taki kolor i fason bardzo podkreśla Twoje piękno :-) Naszyjnika chetnie bym sie pożyczyła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło czytać takie komentarz :)

      Usuń
  8. Wydaje mi się, że pogoda naprawdę dużo daje chociaż sama nie wiem czego ;p czy motywacji, że chce się coś robić, czy może lenistwa żeby tylko się walnąć i opalać <3 hehe Pięknie wyglądasz w tej sukience! Cudny kolor *.*
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i tutaj masz absolutną rację! Muszę się z Tobą zgodzić, gdyż niejednokrotnie powielam opisany przez Ciebie schemat :D

      Usuń
  9. Pasuję Ci ten kobiecy róż <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka, super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna sukienka, w czerwcu mam chrzciny u synka mojego brata i myślę, że coś w tym stylu idealnie by pasowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno! Osobiście, jak najbardziej doradzam Ci podobny wybór :)

      Usuń
  12. Bardzo ładna sukienka, podoba mi się jej rój i kolor. Pasuje Ci i to bardzo. No i piękny naszyjnik, który dodaje całości tego czegość. Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i naszyjnik też bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny naszyknik! Ja uwielbiam takie "kolie" z Mohito. Tam zawsze mają coś super. Słońce przyszło i mam nadzieje, że już nie odejdzie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka, uwielbiam ten odcień różu! Pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna słodka sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. J'adore ton style! great one
    gros bisous
    http://gallech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :)


    http://jowitamichalowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wreszcie pożegnaliśmy chłody i kurtki poszły w odstawkę. :D
    Widzę, że Ty zimowe ubrania zastąpiłaś świetną sukienką. Powinnam brać z Ciebie przykład. xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna sukienka, uwielbiam takie proste połączenia. Prezentują się zawsze idealnie! Śliczne zdjęcia :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  21. Proste sukienki zawsze się obronią w każdej stylizacji:) Ładnie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten kolor idealnie do ciebie pasuje:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks a lot :D

    you look fantastic :D in love with all combo :D super classic!

    NEW OUTFIT POST | Back To 90’s :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz cudownie! :*
    Zapraszam Cię kochana do mnie - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sukienka jest piękna. Uwielbiam takie modele- nieprzesadzone, kobiece i eleganckie ;) świetnie wyglądasz i masz !00% racji- strój jest spójny i szykowny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładnie, prosto, klasycznie. Podoba mi się w Tobie to, że jesteś młoda ale 'nieprzesadzona', masz swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mnie cieszy Twoja opinia, ponieważ do tej pory jeszcze z takim komplementem się nie spotkałam :)

      Usuń
  28. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! Jest boska - skromna, ale ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie , delikatnie i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, świetny odcień i krój!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się krój i kolor tej sukienki :) Z chęcią bym w takiej chodziła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. This outfit looks very girlie and bubbly!
    I like it!

    I am following you now :) Would you like to follow me back on GFC?
    Hugs & kisses
    Enchanted Ana

    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam zbrudzony róż! ;) wyglądasz bardzo dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka piękna sukienka! Wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ladnie Ci w tym kolorze, do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor idealnie pasuje do Ciebie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeuroczo wyglądasz kochana w tej sukience <3
    i fason i kolor, jest taki bardzo Twoj- pasuje Ci :)
    Fantastycznie ! już na FB podziwialam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie, ten kolor jest stworzony dla Ciebie <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja, sukienka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  40. jesteś śliczna dziewczyna i co włożysz na siebie wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojj tak, maj to jeden z lepszych miesięcy w ciągu roku jednak z tego co wiem to w niektórych częsciach Polski pada śnieg np. na Lubelszczyźnie :D także nie wiem, czy tam się tak zachwycają tą pogodą :D u nas w Anglii jest 22 stopnie, ale odczuwalne jak 30 w PL :/ a stylizacja jest prosta, ale elegancka i na pewno wpasuje się i na komunie i na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pewna? Wydaje mi się, że śnieg "nawiedził" polskie krainy już jakiś czas temu, a aktualnie wszędzie panuje już iście wiosenna i przyjemna aura :D
      Co do pogody w Wielkiej Brytanii, to super! Na odczuwalne 30°C to ja się piszę - choć teraz też nie mam co narzekać!
      Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam! ♥

      Usuń
    2. Prześliczna sukienka, generalnie fajna stylizacja, bardzo wiosenna ;)

      Usuń
  43. Świetna sukieneczka.
    Bardzo ładny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **