poniedziałek, 19 czerwca 2017

INSPIRATION BY STREET STYLE | A (LITTLE) BIT OF ME

Witajcie Kochani!
Nie do wiary, że ponad połowa czerwca jest już za nami! Ostatnio coraz częściej moją uwagę przykuwa refleksja dotycząca tego, jak prędko przemija mi czas. Nie mam pojęcia, czy to przywara funkcjonowania w XXI wieku, moja beznadziejna organizacja, czy może życie na „pełnych obrotach”. Jedno jest pewne – dwadzieścia cztery godziny to dla mnie zdecydowanie zbyt krótka doba. Zaś pierwsze kilka tygodni ówczesnego miesiąca nie zasługuje na miano moich dni ;) 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie, które dosyć trafnie obrazuje moje pełne sprzeczności usposobienie. Casualowy sweterek w klasyczne, granatowo-białe paski jako uniwersalna część garderoby, idealnie komponuje się z kontrowersyjną resztą. Nietuzinkowe spodnie (LINK-KLIK) o kroju „boyfriend jeans” charakteryzują się swobodnością, a złote szpilki (LINK-KLIK) szykiem i wyrafinowaniem. Bez dwóch zdań to modowy misz-masz, nie dla każdego. 

** UWAGA! Wyprzedzam Wasze pytania. Zdjęcia robione były na dniach i są doskonałym dowodem na to, jak nieregularnie przedstawia się pogoda w Polsce :P **
zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

sweterek - VILA Clothes
spodnie - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
buty - Ryłko


Podoba Wam się moja dzisiejsza stylizacja? Co sądzicie o takim zestawieniu? 
Czy Waszym zdaniem stanowi ono odzwierciedlenie współczesnego street-style’u?

Jestem bardzo ciekawa Waszych opinii i już oczekuję na komentarze :) Enjoy!

77 komentarzy :

  1. Wow nie mam pytań, boskie są te portaski ajććććć uwielbiam takie podarciuchy <3
    chociaż mojej świętej pamięci babcia, zawsze gdy mnie w takich widziała, to krzyczała za mną, żebym przyszła szybko do niej, to mi zaceruje, bo jak bida chodzę ubrana ;) hehehe

    Podoab mi się, że dobrałaś to szpiluchny <3

    Racja, doba powinna mieć zdecydowanie więcej godzin :) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, w takim razie już odnalazłam jedną cechę, która nas łączy - słabość do spodni z dziurami. Swoją drogą, miło mi mieć Czytelniczki będące wielbicielkami tego, co ja! :)
      Jeśli zaś chodzi o Twoją anegdotę, to takie "stanowisko" jest mi już dobrze znane :D

      Usuń
  2. Te spodnie są świetne!

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zestawienie,super spodnie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow w tych dziurach Twoje nogi bosko sie prezentują. Kliknęłam , aby inni nie widzieli ceny podaję nazwe produktu:Blue Distressed Skinny Jeans :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz :) Ale spodnie sprawiają wrażenie odrobinę zbyt dużych.
    Podoba mi się ta stylizacja- uraczyłaś nas nie byle czym :D

    A czy to Twój brązowy domek w tle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się, że wrażenie to spowodował specyficzny krój spodni. "Boyfriendy" mają to do siebie ;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, ale już nie dla mnie - nie ten wiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, jak ślicznie, wszystko perfekcyjne ♥ 10/10!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się te spodnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super spodnie i szpilki:) cudownie wyglądasz Kochana!:*
    17,99:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne spodnie!
    No takie to ma chyba mało kto! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wybacz ale podarte spodnie są ohydne;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego wybaczać, każdy nosi i wybiera, to co mu odpowiada i to co mu się podoba ;)

      Usuń
  12. super, dla mnie te dziury są jednak za wielkie

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo odważny model spodni :) podoba mi się zestawienie takich poszarpanych dżinsów ze szpilkami ;)
    życzę Ci, aby kolejny miesiąc był lepszy dla Ciebie i aby wszystkie dni były "Twoje" ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo mi miło! :) Dziękuję Ci Ewelinko ♥

      Usuń
  14. Super bluzeczka, lubię takie marynarskie motywy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie podobają mi się te spodnie. Za duże te dziury i ja dla mnie wygląda to źle. No ale najważniejsze, że Tobie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne spodnie :)


    www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzeczka śliczna, myślę że akurat ten model pięknie będzie pasował z każdymi spodniami :) A do stylizacji nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się co do opinii dotyczącej bluzki :)

      Usuń
  18. Uwielbiam tego typu spodnie z dziurami. :) Masz idealną figurę do nich. :)
    Obserwuję!;*
    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sweterek jest super, buty również ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek fajny, ale takich spodni nie znoszę :) wiem, że są teraz modne, ale osobiście wolę "mniejsze" dziury. W przypadku tych jeansów ciężko stwierdzić czy są to spodnie z dziurami czy dziury ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt! :D Z pewnością mogą udawać nawet przekombinowane krótkie spodenki, a co! ;)

      Usuń
  21. sweterek ma fajne połączenia kolorystyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Thanks a lot :D

    you look absolutelly amazing :D love your combo :D

    NEW OUTFIT POST | Psychologists Sessions: Things That You CAN LEARN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne spodnie! niesamowicie w nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super stylizacja ! Uwielbiam połączenie eleganckich rzeczy z tymi bardziej na co dzień , spodnie rewelacje , a szpilki w kolorze nude to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spodnie nie w moim stylu, ale za to szpileczki - rewelacja ;)
    Kliknęłam, $17.99

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty cudowne, szczególnie ich kolor robi na mnie wrażenie :) Jeżeli chodzi o spodnie, to ja za takimi nie przepadam, jakoś nie lubię mody na te wszelkiego typu dziury, czy przetarcia :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Teraz spodnie z dziurami to już codzienność. Na ulicy widzę wiele dziewczyn w takich i mało kogo to dziwi na szczęście. Prezentują się fajnie, podkreślają odwagę właścicielki. Naprawdę nie rozumiem jak można uważać je za ohydne, biedne - czy coś innego :)
    Świetna codzienna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wątpienia możemy stwierdzić, iż spodnie z wszelkiego rodzaju dziurami stały się w modowym środowisku normą - o czym świadczyć mogą właśnie stylizacje widywane przez nas na ulicach. Niemniej jednak, każdy ma własne upodobania i pewien "kanon" estetyki, więc zrozumiałe jest, iż nie wszyscy będziemy je lubić i nosić :)
      A najważniejsze jest to, by czuć się dobrze w tym co nosimy - z tego też względu, niech każdy będzie świadomy swoich wyborów i omija to czego nie lubi, po prostu :)

      Usuń
  28. Pięknie wyglądasz! Z każdym miesiącem Twoja uroda staje się jeszcze bardziej atrakcyjna, nie do wiary :D
    Spodnie, które prezentujesz mają w sobie to coś a cała stylizacja jest na wysokim poziomie. Rozwijasz się! Moim skromnym zdaniem pochwalić trzeba też zdjęcia, bo są lepsze. Czyżby zmiana sprzętu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martyno, na samym początku dziękuję za tyle miłych słów! ♥
      Cieszę się, że moje starania są przez poszczególne osoby dostrzegane - to naprawdę dodaje wiele motywacji :D Jeśli zaś chodzi o kwestię sprzętu fotograficznego, to w przypadku tego wpisu wykorzystany został duet: Nikon D3200 + Nikkor f/1.8.

      Usuń
    2. Nie ma za co dziękować! Należy chwalić dobrą pracę :)
      Czyli zgadłam :D To jednak zmiana sprzętu! Kochana, gratuluję- nareszcie spełniłaś swoje marzenia, a jakość jest fenomenalna!

      Usuń
  29. Fajne połączenie. Sama raczej takich spodni bym nie założyła, ale podoba mi się jak je połączyłaś z klasycznymi elementami. Ostateczny efekt jest super. 👌👌👌
    Pozdrawiam ciepło,
    Milena z One Cellar Door

    OdpowiedzUsuń
  30. Może nie do końca jestem przekonana do tych spodni ale tobie pasują i buciki są przepiękne !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hihi, no spodnie są..... hm.... nietypowe? Do zdjęć fajnie, ale nie wyobrażam sobie w nich normalnie chodzić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zapytać dlaczego? Pod względem wygody niczym nie odstają od innych par spodni, a czasem warto zwrócić na siebie uwagę i zaintrygować czymś "życie ulicy" :D

      Usuń
  32. genialne spodnie! nie widziałam jeszcze u nikogo takich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana, to nie tylko u Ciebie tak jest z czasem. Dla mnie też 24 h to za mało, zdecydowanie za dużo mam do zrobienia. Zbyt dużo planów, ambicji, a nie ma czasu na połowę.
    Pięknie wyglądasz :D No spodnie porządne dziury mają :D Świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, cieszę się zatem, iż nie jestem jedyna! Mimo, że nad czasem nie zawładniemy - mam nadzieję, że w większości przypadków będzie udawało nam się wszystko realizować w ciągu doby ;))

      Usuń
  34. super buty, a spodnie też na Tobie świetnie wyglądają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. te spodnie są czadowe! bardzo mi się podoba ich połączenie ze szpilkami ! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogólnie prezentuje się ok ale np ja osobiście wolałabym aby te spodnie nie miały takich dziur. Delikatnie przetarte byłyby jak dla mnie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. zestaw mi się podoba, tylko mniejsze dziury byłyby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z tym szybko pędzącym czasem widzę nie tylko ja mam problem. Zupełnie nie wiem gdzie z kalendarza uciekł mi maj i czerwiec :O

    OdpowiedzUsuń
  40. Powiem tylko tyle...szczena mi opadła takie zestawienie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/malinowa-spodniczka-z-baskinka.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne spodnie,wyglądasz super!:):*
    klikniesz u mnie? z góry dziękuje:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny zestaw, pięknie wyglądasz ;) 17,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zestaw faktycznie jest ciekawy i nie nadaje się dla każdego. Ja np. założyłabym inne spodnie, bo te są dla mnie trochę przesadzone :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. odwazne spodnie, sliczna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zamówiłam podobne spodnie ;) Super zestaw!

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Odważna stylizacja z tymi spodniami ;) Podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. I was wondering when you next Outfit Post would be. You kept me in suspens and you did not disappotin at all!! Great looking outfit!! Very cute shirt and LOVE those ripped jeans!! THat is a very hot look with your amazing legs peaking out!! :) You look incredible!! Take care Beautiufl!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Oh... that is true - I had a little break in my blog publication, sorry Dear!
    But Shawner, I'm so happy, because my lovely and favourite fan came back ♥ Thank you so much :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are very welcome babe! Hope you have a great night!!

      Usuń
  50. Bardzo mi się podoba mimo dziur, które mogą się wydawać zbyt charakterystyczne, zbyt duże i zbyt "oklepane" jak ze wszystkim, ile ludzi tyle opinii moim zdanie całość jak najbardziej trafiona! Bardzo mi się podoba! Kobieco, delikatnie (dzięki górnej części garderoby) ale nadal z nutka charakteru ! Trzy razy na Tak ;P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **