wtorek, 27 czerwca 2017

LIKE ANGELS

Dzisiaj po raz kolejny mam dla Was dawkę dziur! Tyle tylko, że w nieco subtelniejszym wydaniu. Być może oskarżycie mnie o jednostajność i modową bierność – ale wierzcie mi na słowo, iż bywa, że nawet blogerka modowa nie ma ochoty wychodzić poza schematy i trzyma się tego, w czym czuje się dobrze. Warto też w tym miejscu podkreślić, że nie równa się to lenistwu, ani brakowi chęci. Osobiście, bez względu na porę roku, świetnie odnajduję się w „niekompletnych” spodniach i odcieniach różu… stąd poniższy look :) 

Chciałabym też przeprosić Was za dzisiejsze zdjęcia, a dokładnie: za ich prezentację. Tym razem nie udało mi się dogadać z ustawieniami, czego skutkiem są niedoświetlone kadry. Biorąc zaś pod uwagę fakt, że do samej tej sesji podchodziłam aż 3 razy (tak, to prawda!) – chyba nie jest tak źle, co? 
Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu i wybaczycie mi ten techniczny błąd :D

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - BonPrix
sweter - TUTAJ-LINK
spodnie - DressLink 
torebka - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
buty - New Balance 

60 komentarzy :

  1. Fajnie wyglądasz, a zdjęcia są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw, pięknie wyglądasz w tym kardiganie.
    Też go mam i uwielbiam <3
    Klik - będę wdzięczna za to samo :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie to się najbardziej ten Twój futrzak podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee tam, nie przejmuj się kochana, najważniejsze że jesteś autentyczna w tym co robisz i pokazujesz nam to, w czym rzeczywiście chodzisz ubrana, a nie jakieś tam specjalne przebieranki do zdjęć, jak to bywa na niektorych blogach :/
    super wyglądasz :)

    89,99zl, 57,75zl
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że mam tak mądre i wspaniałomyślne Czytelniczki, dodajecie mi ogrom otuchy i chęci do tworzenia :)

      Usuń
  5. Nie przejmuj się tak bardzo i nie przepraszaj kochana-każda z nas miewa zdjęcia lepsze lub gorsze-w zależności od dnia ;-) Kardigan jest śliczny a prezentuje sie znacznie lepiej niż w sklepie, odcień Niebieskozielony Morski też jest śliczny:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje ciepłe słowa!
      W kwestii zdjęć niestety tak już mam, że nie potrafię się nie przejmować. To temat, który absolutnie mnie pasjonuje i zależy mi aby iść wraz z nim do przodu i cieszyć Wasze oczy coraz lepszą jakością - stąd też nerwy, jak coś się nie udaje :)
      Cieszę się, jednak że mogę liczyć na Waszą wyrozumiałość! Jesteście "wielkie" :D

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, buty wyglądają bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Ja ostatnio lubię takie stylówki ze sportowymi butami! Wygodnie i fajnie :)

    Pierre Rene nie miałam, dla mnie mają za mały wybór kolorów ;) Co do Neo Nail zajrzyj do mojego posta ,,Porównanie lakierów hybrydowych" sprzed roku, tam wszystko opisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Kochana, z pewnością zajrzę! :*

      Usuń
  8. Mi się i tak zdjęcia podobają, jak dla mnie nie ma niedoskonałości:) Świetna stylizacja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie zdjęcia są bardzo ładne ;) Gdybyś nie napisała to nie zauważyłabym, że są prześwietlone ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech będzie to dla mnie wskazówka na przyszłość ;) Dziękuję Paulinko!

      Usuń
  10. ależ mi się podoba Twój sweterek - przepiękny jest !
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Zapamiętałam po poprzednim wpisie ;)

      Usuń
  12. Bardzo mi się ten zestaw podoba, kolorki świetne, a ten cardigan jest śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie możesz polecić podkłady z ciepłymi tonami? Zawsze masz taką żółtą buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o drogeryjne podkłady z wyraźnie żółtą bazą kolorystyczną, to polecam Ci rozejrzeć się w ofercie firm: "L'Oreal" oraz "Bourjois".
      Dla przykładu - w tym wpisie na twarzy mam "Bourjois, 123 Perfect CC Cream" (odcień: Light Beige), zaś w poprzednim miałam "L'Oreal, True Match" (odcień: Golden Beige) :)

      Usuń
  14. Ślicznie i jaki ciepły sweterek :) 57,13, poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylowo i wygodnie czyli to co lubię najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie w takim wydaniu lubię, nie znoszę tylko gdy dziur jest więcej niż spodni :) świetny sweter

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja:) podoba mi się sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie - podoba mi się ten look ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :) Spodnie nie w moim stylu, bo nie przepadam za dziurami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful casual look. I really like the maxi sweater and those bright sneakers in the outfit.
    I just followed your lovely blog (#531). Please follow back and let's keep in touch.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesliczny sweterek!:)
    Zapraszam do obserwacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz pięknie! Nietypowe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lovely outfit! You look amazing!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem oczarowana tym kardiganem, wcześniej nie widziałam go na bonprix, a chętnie tam zamawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. jaki rozmiar masz tego kardigana? oczywiście kliknęłam w torebkę 56.95zł.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam spodnie z dziurami :)
    A poza tym wiadomo ze nie zawsze chce sie kombinować ze stylizacjami :)


    Dodaję Twój blog do subskrybowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalnie, napotkałam na taki okres - ale szybko z niego "wyjdę". Dzięki! ♥

      Usuń
  27. Ale fajny sweterek, sama bym sobie taki sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Skoro się dobrze czujesz w takich rzeczach to czemu masz po nie nie sięgać, super stylizacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo ładnie i delikatnie, a co do mojego aparatu to canon, z obiektywem z zoomem

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealnie i jeszcze te delikatne kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Odpowiedzi
    1. Aaa... Panna Vejjs na moim blogu! :D Ogromnie mi miło Cię tu gościć, moja kosmetyczna "guru" ♥

      Usuń
  32. Uroczy sweterek, bardzo ładna stylizacja:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. przeuroczy jest ten kardigan :) całość bardzo ładna, delikatna :) a co do zdjęć- myślę, że nie masz za co przepraszać ;**

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny sweterek, a zdjęcia są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja :) świetny blog ! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  36. This outfit is so cute! I love the tops!

    OdpowiedzUsuń
  37. Great styling!! You look fabulous!! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie wyglądasz. :) Bardzo ładna narzutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ważne by czuć się dobrze w tym co masz na sobie. Naprawdę ładnie wyglądasz! Podoba mi się ten sweterek. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna bluzka i sweter. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **