piątek, 14 lipca 2017

FRIDAY'S STYLING | #OOTD

Witajcie moi Drodzy!
Stało się! Nadszedł wyczekiwany przez mnie dzień, kiedy to wszystkie czynniki przychylnie sprzymierzyły się względem mnie i… publikuję nowy post. Wiecie co? W sekrecie mogę Wam zdradzić, że w taki przyjemny sposób mogłabym rozpoczynać każdy weekend :D
Szczerze mówiąc nie byłam pewna jaką odsłoną stylizacji się z Wami podzielę. Głównym czynnikiem warunkującym tę kwestię była pogoda, której przez ostatnie dni bliżej było do jesieni, niżeli lata. Moją niewielką ambicją było przedstawienie luźnego i niezobowiązującego stroju dnia, który perfekcyjnie wpisuje się w obecną aurę. Misja – spełniona! ;) Swobodny, miejski #ootd skonstruowany. Jak Wam się podoba? 

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - ZARA
spodnie - Tally Weijl
torebka - PARFOIS
buty - DeeZee.pl

72 komentarze :

  1. uwielbiam takie torby, najwygodniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, a bluzeczka jest urocza :) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało Ci się stworzyć bardzo fajny outfit. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, chętnie też bym się tak ubrała. Choć jak na Ciebie to braknie mi tu elegancji, którą często widać w kilku procentach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Słusznie zauważyłaś, lubię przemycać choć "ciutę" elegancji, nawet w zwyczajnych, codziennych strojach - jednak czasem warto odejść od utartego schematu i "powalczyć" z własnym nawykiem ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny, letni look. Twoja torebeczka jest śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny t-shirt ;) Uwielbiam ten motyw ;) A cała stylizacja bardzo spójna ;) Wszystko idealnie dobrane i dopasowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tshirt !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Luźno i wygodnie, lubię takie połączenia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka stylizacja to coś co zdecydowanie lubię :) Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda niestety ostatnio psuje wszystko :/ trudno zaplanować cokolwiek :/
    wyglądasz świetnie :) bardzo mi się podoba taki swobodny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest ta torba:)
    Czasem trzeba tak na luzie, najwygodniej:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, raz nie zawsze! Musicie poznać mnie i od takiej strony :D

      Usuń
  13. bardzo sympatyczna jest ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. This article is very impressive for me, a lot of new science that I get from this article. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty i torebka super ale koszulka nie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajna torebka! Bardzo mi się podobają takie worki, ja mam jeden ale nie do końca lubię z nim chodzić, bo ja lubię sobie poukładać w torebce,a w workach to niemożliwe ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tego typu torebkom pod względem prezentacji - nie można zarzucić nic, jednak praktyczność wypada już nico gorzej. Dla zorganizowanych i lubiących nienaganny porządek może to stanowić niemałe wyzwanie :D

      Usuń
  17. Świetna stylizacja :) Buciki są urocze :*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/sukienki-na-wesele.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Torebka przyciąga uwagę! :) Uwielbiam takie worki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow!! Wyglądasz ślicznie <33 Bardzo ładna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna prosta i wygodna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodnie i torebka w moim stylu :) (akurat takiej mi brakuje w kolekcji!)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebka i buty to po prostu cudooo <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne spodnie kochana:*:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny luźny zestaw - takie są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta torebka jest świetna. Całość fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bluzka cudowna! Jejku! Też taką chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomimo, że to dzienna stylizacja, wyglądasz jak milion dolarów w złocie!
    Wow! Co za wspaniała bluzeczka w paski.
    Lato w najlepszym wydaniu.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Strasznie mi miło czytać Twoje słowa ♥ Dziękuję :)

      Usuń
  28. prześlicznie wyglądasz, a koszulka i buty super!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie luźne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Looks like a very comfortable outfit!! Super cute shirt and those jeans look sooooo good on you!! You look fabulous!!! :) Have a wonderful day Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  31. Paski i trampki , lepiej nie widzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. fajny look na co dzień :) torba extra!

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój strój jest bardzo ładny! Górny jest ładny, dżinsy są fajne, ale całość jest słodka!

    OdpowiedzUsuń
  34. zestaw idealny na co dzień - modnie i wygodnie :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajna stylizacja, idealna na zakupy czy spacer :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubie luźne stylizacje, najlepiej się czuje w takich ciuszkach 😊

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wszystko wygląda :)
    Obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Postawiłabym na zwykłą biała koszulkę, ale tak też jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie byłoby nudno i nazbyt przewidywalnie! Tym bardziej, że w sezonie letnim uwielbiam nosić się w paskach :)

      Usuń
  39. Spodobała mi się torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem mniej, znaczy więcej i to doskonale sprawdza się w Twoim dzisiejszym wydaniu kochana :D
    w takie dni, takie wygodne luzaki sprawdzają się najbardziej :)

    i wracaj do nas :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana! ♥
      Wracam lada chwila - koniec wakacji od wirtualnego świata :D

      Usuń
  41. świetne zestawienie- idealne na różne okazje. Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam taki styl! ak właśnie chodzę na codzien tez :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się że bluzeczka ma taki delikatny nadruk :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo dobrze udało Ci się stworzyc piękny casualowy ootd :) Moją uwagę przukuła wspaniała torebka-worek:)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie i wygodnie :) tak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam tą samą torebkę i bardzo ją lubię :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny zestaw! Mam torebkę o bardzo podobny kroju i jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **