sobota, 29 lipca 2017

ROMANCE


Wakacje – moje wakacje od internetu oraz komputera zakończone! Lubię nowe doświadczenia, wyzwania i próby własnej woli, a przerwa od wirtualnej rzeczywistości była tego idealną konkretyzacją. Nie mogę jednak napisać, iż cały mój „urlop” był kierowany moją własną wolą. Traf sprawił, że z góry założone ustalenia uległy zmianie. Taka rotacja zupełnie nie była mi „na rękę” - zrozumiałam za to, że nie na wszystko mam wpływ i czasami warto odpuścić sobie złość na los. Bezsensowne i nic niewnoszące emocje. Uważam, iż każde zdarzenie wnosi coś do naszej egzystencji i właśnie tym klarownym (i jakże banalnym) przekazem chciałabym się z Wami podzielić. Być może Ameryki nie odkryłam, ale uwierzcie, iż drobne wskazówki służą zawsze i wszędzie :)

...a teraz odpuszczam sobie filozofowanie i zapraszam do zapoznania się z materiałem, który na dziś przygotowałam!

Spódnica (LINK), którą prezentuje, w tempie natychmiastowym została przeze mnie uznana za jedną z najpiękniejszych, w kategorii kiedykolwiek przeze mnie noszonych. Uwiodła mnie ona swoim szykownym krojem, nienachalnym printem oraz ponadczasową długością - taką, która jest przychylna wobec wszystkich figur i proporcji. Wszystkie te elementy pobudziły mojego wewnętrznego perfekcjonistę i wymusiły stworzenie look’u nienagannego. Takiego, który bez chwili zastanowienia potrafiłam sobie wyobrazić! Miał on charakteryzować się romantyzmem. Z tego też względu, asymetryczna bluzka z falbanką, posłużyła mi jako spokojne dopełnienie całokształtu. Zaś niecodzienny kompleks pałacowo-parkowy w Ostromecku za urodziwe tło. Proszę oceńcie, jak w Waszych oczach wypada dzisiejsza opcja ubioru!

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

bluzka - MOHITO
spódnica - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
buty - New Look

Czy w Waszej opinii moja stylizacja zgodnie z założeniem ma romantyczny charakter? 
Jak Wam się podoba?

Podzielcie się ze mną własnym zdaniem! Czekam na komentarze :) Enjoy!

70 komentarzy :

  1. Zdecydowanie jest to romantyczna stylizacja. Spódniczka jest śliczna i na Tobie prezentuje się o wiele lepiej niż w sklepie. Cudownie wyglądasz w takim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie i romantycznie *.*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też powinnam sobie zrobić taką przerwę od social media :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Jak zawsze wszystko ślicznie dobrane :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódnica (shein) i piękne tło do zdjęć:)
    Czy to jest Lublin????:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Kochana, tak jak nadmieniłam w treści wpisu, za tło posłużył mi kompleks pałacowo-parkowy w Ostromecku. To zaś niewielka gmina znajdująca się pod Bydgoszczą, w kujawsko-pomorskim ;)

      Usuń
  6. Również uważam, że każde doświadczenie coś wnosi do naszego życia, a nawet pokuszę się o stwierdzenie, że może coś zmienić. ^^ Piękna stylizacja, bardzo urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Good pictures, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie :) Wszystko do siebie idealnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja, bardzo dziewczęca, pięknie w niej wyglądasz :)klik $22.00

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna z ciebie dziewczyna i czytając twoje posty mam wrażenie, że miła i rozsądna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ♥ Mam nadzieję, że jest to wrażenie odnajdujące swoje poparcie w rzeczywistości :)

      Usuń
  11. Świetny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing! Have a great new week.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja bardzo mi się podoba.
    Idealna propozycja na randkę!
    Pięknie wyglądasz! Jak bohaterka jakiejś klimatycznej komedii romantycznej.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No brakło mi słów - wyglądasz pięiknie! Bardzo pasuje Ci taki look!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale piękna stylizacja. Delikatna i kobieca, bardzo mi się podoba i jest zdecydowanie w moim stylu ;) Ta bluzeczka wygląda genialnie, i jeszcze te sandałki <3 Miodzio :D

    OdpowiedzUsuń
  16. oczywiście klikam, pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz 😊 idealnie pasuje do Ciebie ten zestaw 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz pięknie, romantycznie, dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale cudowna jesteś w tym wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam ten krój w spódnicach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ah pięknie wyglądasz! *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealnie pasuje do Ciebie ta stlizacja <3 Spódniczka jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. No,no. Laska. Stylowa Świetna. Ciuchy idealnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz pięknie. Tak kobieco, subtelnie... Bardzo mi się podoba ;) a jeśli chodzi o plany, cóż... los jest czasem bardzo przekorny

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie! Bardzo podoba mi się ta spódnica. Stylizacja całkowicie w moim stylu. Romantycznie! :) Obserwuję. ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie w tym zestawie wyglądasz!:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Urzekająca stylizacja! Delikatna, a zarazem kobieca :)
    Ubranie jest tylko piękną ozdobą, a uwaga skupia się na kobiecie - i to mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martynko, zgadzam się :) Ubrania nie powinny przyćmiewać nosicielki, a być tylko dodatkiem - cieszę się, że udało mi się uzyskać takowy efekt. Dziękuję! :*

      Usuń
  28. Ta spódnica jest śliczna *.* wszystkie Twoje stylizacje są świetne! ♥
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna, romantyczna stylizacja:) Jestem zachwycona:)
    Klik: 22$:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna interpretacja romantycznego stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super stylizacja i piękna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, ale pięknie i dziewczęco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wyglądasz , śliczne zdjęcia <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Welcome back Beautiful! So good to hear you back! Im' sure it was a much deserved break.
    This is such a beautiful and elegant dress!! You look stunning and your legs are amazing!! Love those wonderful heels!! I'm so glad yo are back!! :) Kepp up the great work!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much! It's very nice comment :)
      Have a lovely day!

      Usuń
  35. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz właśnie i wow! nie wiem czym pierwszym się zachwycać,blogiem czy Twoją urodą :D
    Wyglądasz ślicznie,podoba mi się zestawienie spódniczki w kwiaty z bluzką z falbanką-sama bym n to nie wpadła,a widzę że wygląda cudnie i mega kobieco :) podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW mogę napisać i ja! Dziękuję Ci za tak wspaniały komentarz :*

      Usuń
    2. Nie ma za co, w pełni zasłużony :* i ja dziękuję za odwiedziny u mnie, jesteś kochana! :*

      Usuń
  36. Przepiękna kobieca stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękne zestawienie, a spódnica (klik: 22$) jest śliczna!
    Wspaniale wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. spódnica jest po prostu piękna!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiekna, przepiekna całość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna stylizacja, bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz :) Spódnica 22$ ma śliczny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bajeczna stylizacja! Wyglądasz pięknie w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna stylizacja! Zakochałam się w tej bluzce :) $22

    OdpowiedzUsuń
  44. jej! kochana, jak Ty mi się podobasz w takim romantycznym wydaniu! rewelacja :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  45. No muszę powiedzieć, że masz rację - spódnica jest świetna. Pięknie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  46. Spódnica wygrywa ten outfit jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiękna jest ta spódnica wyglądasz cudnie w całym zestawieniu. Super bardzo mi się podobasz tak ubrana :) sama chciałabym taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta spódnica mnie zauroczyła. Uwielbiam taką długość! Ja po całym dniu pracy nie mam już ochoty patrzec na komp. Dlatego posty piszę najczęsciej weekendami, a bieząc sprawy obrabiam przez tel. Chociaż nie tykam się go po 21...przynajmniej staram się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilio, w pełni rozumiem Twoje położenie! W ciągu roku szkolnego, podobnie, w tygodniu zazwyczaj nie starcza mi ochoty na korzystanie z komputera - wtedy moim "komunikacyjnym wybawieniem", łączącym zarazem z internetem, staje się właśnie telefon :)
      Mimo wszystko trzymam za Ciebie kciuki. Oby Twoja praca wraz z biegiem czasu stała się mniej męcząca :*

      Usuń
  49. Ooo, jak pięknie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna spódnica! Ja z moją zimową dupą XL mogę tylko o takiej stylizacji pomarzyć i popatrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty! Jestem pewna, że trochę przesadzasz. Większe, krągłe części ciała są równie fajnie co te szczuplejsze - 'punkt odniesienia, zależy od punktu położenia'! ;)

      Usuń
  51. Pewnie, że Twoja stylizacja ma romantyczny charakter i bardzo mi się podoba. Lubię takie delikatne kolory. Wyglądasz przepięknie. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **