środa, 2 sierpnia 2017

RAGGED GREY COLORS

Większość z nas ceni sobie swobodę ruchów i z premedytacją wybieramy części garderoby, które spełniają to jedno, najbardziej istotne, kryterium. Z czym zaś kojarzy nam się ten komfort? W mojej opinii –  ze sportowym stylem! Modową konwencją, która w ostatnim okresie przybrała zupełnie inną formę. Aktualnie nie należy kojarzyć jej jedynie z odzieżą przeznaczoną do ćwiczeń tężyzny fizycznej – zyskała ona bowiem o wiele szerszego znaczenia. Teraz, nosimy się w tym stylu na co dzień i może być to nawet kobiece! 
Moja dzisiejsza propozycja jest zobrazowaniem młodzieżowego sporty outfit'u. Na pierwszy plan wysuwa się spokojna kolorystyka oraz niewymyślność całości. Poszarpane szorty o wyblakłej barwie  szarości (LINK), body z wycięciem na plecach i pakowany, niezobowiązujący worek, są elementami składającymi się na temperament – innymi słowy, istotę danej propozycji. Zobaczcie zresztą sami!

zdjęcia: Karolina Dzbanuszek

body - Esilla
szorty - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
worek - VANS
naszyjnik - TUTAJ-LINK (dziękuję bardzo za każde kliknięcie!)
okulary przeciwsłoneczne - Ray Ban
buty - DeeZee.pl

78 komentarzy :

  1. Super zestaw kochana:* Te buty są świetne, a szarości tak ze sobą połączone tworzą jedną spójną całość:)

    Buziaki piękna:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga, należysz do kobiet które zawsze i we wszystkim wyglądają dobrze :-) Nawet w tak prostym zestawie potrafisz zachwycić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - jeden z piękniejszych komplementów :*

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :) Wyglądasz urzekająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam odcienie szarości,super body <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna z Twoich najlepszych stylizacji! super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moją uwagę zdecydowanie przykuł łańcuszek! Cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te szorty są po prostu genialne! leża na Tobie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super stylizacja :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja! Pasuje Ci ten kolorek :D
    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale pięknie Ci w tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie "góry", które dolegają do ciała i, które wykonane są z elastycznego materiału - wyglądasz super, wygoda to podstawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja, świetne spodenki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam szary kolor, chociaż teraz go mniej w mojej szafie. Ale kiedyś miałam taką fazę, że nie kupowałam innych rzeczy niż szare ;p
    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale mnie to nie dziwi! To bardzo "bezpieczny" kolor, co więcej - pasuje każdemu typowi urody :)

      Usuń
  14. Świetny zestaw - lubię sportowe stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks a lot :D

    So cool combo :D Totally in love with your hair style :D

    NEW OUTFIT POST | I’M SO, SO PROUD OF HER. <3
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Te szorty z Romwe muszę sobie zamówić:) super wyglądasz:)
    poklikane:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość ich wykonania jest genialna, więc jak najbardziej polecam!

      Usuń
  19. Świetny zestaw i wspaniałą masz figurę :) 16,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię spodenki z wysokim stanem, świetnie wyglądasz. Bardzo sportowa i fajna stylizacja na gorące dni :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. A dla mnie wygoda to nie tylko styl sportowy. Myślę, że o wygodzie decydują przede wszystkim materiały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze. Można nosić sukienkę wykonaną z kaszmiru, jadwabną koszulę- a nie czuć się w niej wygodnie.

      Usuń
    2. Dziewczyny, każda z Was ma rację! Cieszę się, że postanowiłyście wymienić się swoimi spostrzeżeniami na ten temat.
      Osobiście, mam taki charakter, iż nawet w iście balowej sukni mogę czuć się luźno i bez skrępowania. Zdaję sobie jednak sprawę, że pewna część osób czułaby się już zupełnie inaczej - niezależnie od kroju, czy też materiału danej części garderoby. Zaś z licznych rozmów na temat mody, jakie prowadzę z rodziną i znajomymi, jasno da się wywnioskować - pierwsze skojarzenie: 'wygoda stroju = sportowy styl' :)
      Jak sama napisałam w treści wpisu, w większości z premedytacją wybieramy to co dla nas jest wygodne(!). A więc np. dla jednego będzie to dresowy kombinezon, dla drugiego jedwabna sukienka. Cała filozofia ubierania się - a jak miło o tym wspólnie podyskutować, prawda? :D

      Trzymajcie się, pozdrawiam!

      Usuń
  22. ekstra, uwielbiam szarość US$16.99 $35.00

    OdpowiedzUsuń
  23. Body jest śliczne, uwielbiam takie głębsze dekolty na plecach ;) Bardzo kobieco to wygląda ;) Do poszarpanych szortów, i ogólnie spodni, nie mogę się przekonać, ale na kimś mi się podobają ;) Idealnie pasują do całej stylizacji ;) Ale masz idealną figurę, więc nawet w worku wyglądałabyś pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem fanką dekoltu na plecach - uważam, że jest bardziej atrakcyjny, aniżeli głęboki dekolt przy biuście ;)
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, jesteś kochana! ♥ :)

      Usuń
  24. Piękna jak zawsze! :D Taka wersja sportowego stroju w pełni mi odpowiada- pomimo wygody, strój świetnie podkreśla atuty sylwetki i na pewno wyróżnia się wśród letnich stylizacji. Plus za żywe i wyraźne zdjęcia ♥
    A jak wykonałaś taką świetną fryzurkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja fryzura to nic innego, jak słynny "kok samuraja", królujący we fryzjerstwie już od pewnego czasu. Koniecznie zajrzyj na YouTube - znajdziesz tam sporo instrukcji, jak wykonać taki niedbały koczek na czubku głowy :)

      Usuń
  25. świetne szorty, super na Tobie leżą! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam Twoje eleganckie, kobiece stylizacje, ale muszę przyznać, że w takiej odsłonie wyglądasz równie rewelacyjnie ;) jesteś idealnym potwierdzeniem tego, że "ładnemu we wszystkim ładnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku! Bardzo, bardzo mi miło! ♥
      Zresztą Tobie mogłabym napisać to samo - moja idealna, przemiła komentatorko! :)

      Usuń
  27. Ale zgrabniocha no no :D

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    16,99$, 35$

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Doprawdy nie wiem czy w pełni zasłużyłam sobie na tak pochlebną opinię - mimo wszystko niezwykle mnie ona cieszy i motywuje :D
      Jeszcze raz wielkie dzięki! :*

      Usuń
  28. Uwielbiam oglądać sportowe stylizacje. Pięknie wyglądasz! :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja na sportowo chodzę jedynie na siłownię i na wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku jaka jesteś cudowna! stylizacja jest boska <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyglądasz 😊 Uwielbia takie stylówki 💕 Shorty są świetne 😍

    OdpowiedzUsuń
  32. super, lubię takie zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygodnie ale jednocześnie bardzo kobieco ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz doskonałą sylwetkę, a takie stylizacje lubię najbardziej! Szorty genialne, pięknie wyglądasz!:)
    klik: 16.99$ i 35$

    OdpowiedzUsuń
  35. ale cudny look ! <3
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne spodenki, w ogóle masz boską figurę - zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Great looking Sporty Outfit!! I love it! Those shorts look amazing on your your lovely figure!! You look gorgeous and love your hairstyle!! Great work Beautiful!! :)
    Oh and your legs are AMAZING!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much! I'm not really sure about my lovely figure - but you're opinion is so gorgeous for me, I love it! ♥
      Best regards Shawner!

      Usuń
    2. You have an amazing figure!! :) that is a fact! :) Hope you have a great day!

      Usuń
  38. szare bluzki fajne są, sama mam kilka

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna stylizacja! :)
    Naprawdę rewelacyjnie wyglądasz.
    Linki kliknięte.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładnie ci w takimi zestawieniu na teraz idealna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. dzisiaj opublikowałam wpis z dokładnie tymi samymi szortami :D poklikałam i obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Piąteczka"! Mamy coś wspólnego ;D

      Usuń
  42. Omg! szorty rewelacja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Z taką figurą we wszystkim wygląda się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam szary a takie połaczenie z dwoma odcieniami tego koloru jest świetne ♥ Super stylizacja, zdjęcia i białe buty! ☺

    OdpowiedzUsuń
  45. Proszę pożyczyć mi takich pięknych nóg na wakacje :D
    Pomijając mega figurę, cały strój lekki i wygodny - to widać! :) Ja osobiście nie lubię body i podziwiam każdego kto je nosi :D A dla mnie wygoda to coś co nie krępuje ruchów, czyli i sportowe stroje (kocham legginsy) i luźna bawełniana sukienka :) Buziaczki piękności :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko, jestem pewna, że Twoje nogi są równie piękne i prezentacyjne! :) Mimo wszystko - dziękuję pięknie za pełen cukierkowości komentarz ♥
      Zgadzam się z Tobą! Wygoda to inaczej po prostu gwarancja naszego swobodnego samopoczucia w danych rzeczach.
      Trzymaj się, pozdrawiam! :*

      Usuń
  46. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  47. Genialne szorty ;)) Fajnie podkreślają twoje długie, zgrabne nogi:)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Uwielbiam takie proste zestawienia. Super

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna stylizacja. Lubię tak się ubierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super wyglądasz! I spodenki z wysokim stanem - takie piękne, a na dłuższą metę takie niewygodne :/ Przynajmniej w moim przypadku.

    https://w365dnidookolazycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? W takim razie jest mi szczerze przykro! Ja nigdy nie odniosłam takiego wrażenia, a posiadam już kilka par spodni z wysokim stanem :o

      Usuń
  51. Fajny look :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. love the shorts and white sneakers!

    x
    dahi
    http://www.strangeness-and-charms.com/

    OdpowiedzUsuń

** Dziękuję za każdy komentarz! :) **